ARGH, vika kerta, kun lainaan jollekkin jotain. ov
Lainasin tuossa viime talvena muutaman cd:n ja kaksi video kasettia yhdelle tutulle, levyt tulivat takaisin tammikuussa (lainasin nuo ennen joulua), mutta videot on edelleenkin hänellä. Olen jo pari kertaa vihjaissut kautta rantain, että voisi jo pikkuhiljaa palauttaa nuo. Ei mitään. Sanoin myös ihan suoraan, että voiskos ne kasetit jo palauttaa, mutta EI MITÄÄN. Vastaus oli ainoastaan, että ai juu, mä katoinkin niitä tässä yhtenä päivänä. Just. Kyseessä on sellaiset videot, missä opetetaan tanssiaskelia (kantritanssi) ja olisi jo pikkuhiljaa aika palauttaa ne. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (15)
Ahdistavaa, jos tulee sitten tuollaista ettei palautetakaan. Joillain ihmisillä on löysä moraali ja aivan ihmeellinen käytös.
Vierailija:
kantritanssi... :D
Ja tästähän sä vielä enemmän naurun aihetta, aloitin kansantanssi harrastuksen 16 vuotta sitten. Mitäköhän sä itse harrastat? Et mitään.
Tuo tuttu opettaa vanhuksille kantritanssia ja en tunne häntä niin hyvin, että menisin hänen luokseen hakemaan videot, en edes tiedä missä hän asuu. Kyseessä on 67 vuotias papparainen, joten muistikin voi tehdä tepposia, mutta kuitenkin ketuttaa. Ja tuo papparainen on siis meidän kansantanssi ryhmässä.
siellä olessani huomaisisin kasetit ja kysyisin että joko voisin ottaa ne kotiin kun olen kaipaillut kasetteja jonkin aikaa..
itse olen tehnyt useasti näin ja olen saanut omaisuuteni mukanani..
Ja sinä buaah tyyppi painuppas muualle, sua ei olekkaan taas pitkään aikaan näkynyt. ap
Vierailija:
konsonantilla. Eli olekaan, ei olekkaan.
Ja mulla kyllä löytyy huumorintajua, mutta ei silloin, jos se niin sanottu huumori on sitä, että pilaillaan toisten harrastuksista, ulkonäöstä jne. Mä olen nimittäin saanut tuosta tarpeeksi, kiitos 9 vuoden koulukiusaamishelvetin. ap
Marssi vaikka tämän henkilön oven taakse ja sano että tulit hakemaan kasetit!
Vierailija:
Marssi vaikka tämän henkilön oven taakse ja sano että tulit hakemaan kasetit!
Sovi selkeästi, jos rupeaa kaartelemaan, että vaikka haet, pyydät puhelinnumeron ja osoitteen ja sovit ajan milloin haet jne.. Ilmaise selkeästi, että nyt tämä lainausasia ratkaistaan. Tuo on tosi kelju tilanne, eikä paljon nämä vittuilijat täällä lohduta, jotka luulevat olevansa jotenkin vitsikkäitä.
Itselläni kävi vähän samalla tavalla vauvan vaatteiden kanssa (joilla on lisäksi suuri tunnearvo). Osa jäi kokonaan saamatta takaisin ja surettaa vieläkin.
Vierailija:
Sovi selkeästi, jos rupeaa kaartelemaan, että vaikka haet, pyydät puhelinnumeron ja osoitteen ja sovit ajan milloin haet jne.. Ilmaise selkeästi, että nyt tämä lainausasia ratkaistaan. Tuo on tosi kelju tilanne, eikä paljon nämä vittuilijat täällä lohduta, jotka luulevat olevansa jotenkin vitsikkäitä.
Itselläni kävi vähän samalla tavalla vauvan vaatteiden kanssa (joilla on lisäksi suuri tunnearvo). Osa jäi kokonaan saamatta takaisin ja surettaa vieläkin.
Mutta se on kännykkänumero ja hän todella harvoin vastaa siihen, jos siihen soittaa. Sanoin hänelle viimeisissä harjoituksissa, että ne kasetit voisi palauttaa jo. En sitten tainnut sanoa asiaa nii selvästi.
Ja sulle numero 17 vai mikä olitkaan, et ole tainnut koskaan edes nähdä kantritanssia livenä. ap
Jos et kehtaa mennä hakemaan niitä kasetteja kotoa, niin vie sille äijälle seuraavalla kerralla lasku ja laita perintään jos ei maksa.
Meillä on seuraavat harjoitukset parin viikon päästä, kun meillä on esitys. Täytyy ottaa asia taas puheeksi, jospa hän sitten uskoisi.
ap
kantritanssi... :D