Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu ja kuvien vaihto ja kommentit niistä

Risukasat90
10.05.2020 |

Olen ollut hetken nettitreffisivustolla ja kiemurtelen kuva-asioiden kanssa. Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen nainen, jolle päänsisältö merkkaa, mutta ulkonäkökin saisi olla ok.

Olen jutellut noin 10 fiksun oloisen miehen kanssa ja kuviakin on vaihdettu muutaman kanssa. Yksi mies lopetti juttelun kuvanvaihdon jälkeen, itsellä lässähti taas kirjoitteluvimma muutaman muun tyypin kanssa kuvienvaihdon jälkeen. Muutama on ollut ihan ok, ja nekin on ilmeisesti pitäneet omasta ulkonäöstä. Ovat ehkä kuitenki tuntuneet lopulta kiva kaverina- tyypeiltä.

Olen löytänyt kuitenki yhden todella kivan ja kiinnostavan oloisen miehen, jolta en ole kuitenkaan kasvokuvaa saanut. Muutama asiallinen kuva vartalosta ja ne ovat olleet ok. Lähetin vasta oman kasvokuvani ja hän ei kommentoinut oikein mitään. Tarkoittaakohan tuo automaattisesti, että ei napostellut. En viitsi anella kommentteja ja harmittaa, jos tutustuminen tyssäs tähän.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut tarpeeksi laiha? Jos haluat miehen, niin sun on oltava sairaalloisen alipainoinen. Jos olet keskipituinen (160-170cm) niin sun kuuluu miesten mielestä painaa korkeintaan 45kg.

Tämä. Miehet pitää vain sairaalloisen alipainoisista, rintoja ei saa olla.

Kyllä nyt vedetään ehkä hieman överiksi, kyllä ne ihan normaalipainoiset kelpaa. Ongelmana on vaan se, että moni pyöreä pitää itseään normaalipainoisena.

Vierailija
22/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut tarpeeksi laiha? Jos haluat miehen, niin sun on oltava sairaalloisen alipainoinen. Jos olet keskipituinen (160-170cm) niin sun kuuluu miesten mielestä painaa korkeintaan 45kg.

Tämä. Patriarkaatti (rumasetämiehet) ovat ajaneet naisihanteen anorektiseen laihuuteen.

Miksi suomalaiset naiset on tuollaisia draamakuningattaria, että pitää mennä heti ääripäästä toiseen ? Tuntuu että teillä ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, joko jäätävä Laarditankkeri tai just 45 kg nälkäkurki. Miksi ette vain vai olla normaalipainoisia, ja syödä kohtuudella eikä kuin jätemyllyt, tyhjentää buffettipöytä Suursyömäri hengessä ja jälkiruaaksi syödä astiat, aseet, pöytäliinat ja koko pöytäkin lopuksi. Miksi kaikki suuhun sopiva pitää tunkea sinne ? Oletteko jumissa anaalivaiheessa ?

Kyllä. Terveisiä perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein muuten testin joskus deittisivuilla, että laitoin mitoikseni 168/36 ja voi herranjumala miten paljon viestejä mulle tulvi! Ja muka miehet ei pidä anorektikoista, haha! Nehän rakastaa niitä! Ei miesten mielestä naisella tarvitse näkyä muuta kuin luut.

N20

No mitkä ne sun mitat siellä sitten aiemmin oli ja oliko profiili muuten sama, muutit vain painon?

Vierailija
24/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota kuvien lähettelyä ollenkaan. Kyllähän sitä tavatessa ulkonäön näkee, eikä niitä luonteeltaan kiinnostavia tyyppejä, joita ylipäätänsä kiinnostaa tavata, niin paljon ole, että tarvitsisi huolehtia "turhiin" treffeihin kuluvasta ajasta.

Mulle riitti se yksi kerta sokkotreffejä, joilta toinen lähti kävelemään sanomatta sanaakaan kun minut näki. Tuntui oikein mahtavalta, ennemmin vaikka ghostaaminen netissä kuvan näkemisen jälkeen.

Vierailija
25/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt vedetään ehkä hieman överiksi, kyllä ne ihan normaalipainoiset kelpaa. Ongelmana on vaan se, että moni pyöreä pitää itseään normaalipainoisena.

Mulla on taas niin että kun sanon rehellisesti olevani vähän pyöreä eli en ole bikinikunnossa/timmi niin luullaan että oon joku hemmetin lihava.

eri

Vierailija
26/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisia naisiako ei sitten haittaa lihava mies, joka kaljamaha lotisten saapuu treffipaikalle? Hmmm joo-o.

Vierailija
27/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein muuten testin joskus deittisivuilla, että laitoin mitoikseni 168/36 ja voi herranjumala miten paljon viestejä mulle tulvi! Ja muka miehet ei pidä anorektikoista, haha! Nehän rakastaa niitä! Ei miesten mielestä naisella tarvitse näkyä muuta kuin luut.

N20

Jaa,kai niitäkin on. Itsellä ei esim mallivartalot ole koskaan erityisemmin kiinnostaneet. Tulee joku yläasteikäinen poika lähinnä mieleen.

M37

Vierailija
28/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

No mitkä ne sun mitat siellä sitten aiemmin oli ja oliko profiili muuten sama, muutit vain painon?

Aiemmin mittoja ei ollut, silloin ei tullut koskaan viestejä, vasta sitten niitä viestejä tulvi kun laitoin noi mitat.

N20

Vierailija
29/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaa. Toki naiset on valmiita parisuhteeseen jokaisen miehen kanssa.

Hajotkaa harhoihinne. 

Vierailija
30/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi ei lähetä kasvokuvaa, hän on varattu.

Vierailija
31/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. KUKAAN pyöreä nainen EI pidä itseään normaalipainoisena, nimenomaan naiset näkee itsensä aina lihavampana kuin todellisuudessa on! Vttu vtuttaa tällainen paskanjauhanta, miehet ne nimenomaan luulee olevansa raavaita ja lihaksikkaita, vaikka läskiä löytyy 20 kiloa ylimääräistä! Hyi vttu!

Vierailija
32/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. KUKAAN pyöreä nainen EI pidä itseään normaalipainoisena, nimenomaan naiset näkee itsensä aina lihavampana kuin todellisuudessa on! Vttu vtuttaa tällainen paskanjauhanta, miehet ne nimenomaan luulee olevansa raavaita ja lihaksikkaita, vaikka läskiä löytyy 20 kiloa ylimääräistä! Hyi vttu!

Mitä miesvihaaja hakee deittipalstoilla? Hoida pääsi kuntoon. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi