Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu ja kuvien vaihto ja kommentit niistä

Risukasat90
10.05.2020 |

Olen ollut hetken nettitreffisivustolla ja kiemurtelen kuva-asioiden kanssa. Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen nainen, jolle päänsisältö merkkaa, mutta ulkonäkökin saisi olla ok.

Olen jutellut noin 10 fiksun oloisen miehen kanssa ja kuviakin on vaihdettu muutaman kanssa. Yksi mies lopetti juttelun kuvanvaihdon jälkeen, itsellä lässähti taas kirjoitteluvimma muutaman muun tyypin kanssa kuvienvaihdon jälkeen. Muutama on ollut ihan ok, ja nekin on ilmeisesti pitäneet omasta ulkonäöstä. Ovat ehkä kuitenki tuntuneet lopulta kiva kaverina- tyypeiltä.

Olen löytänyt kuitenki yhden todella kivan ja kiinnostavan oloisen miehen, jolta en ole kuitenkaan kasvokuvaa saanut. Muutama asiallinen kuva vartalosta ja ne ovat olleet ok. Lähetin vasta oman kasvokuvani ja hän ei kommentoinut oikein mitään. Tarkoittaakohan tuo automaattisesti, että ei napostellut. En viitsi anella kommentteja ja harmittaa, jos tutustuminen tyssäs tähän.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha muutama vartalokuva vaan ei kasvoja :DD Minkähän pään sisältö se ekana kiinnostaa?

Vierailija
2/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli aivan vaatteet päällä kuvia, jotka vitsinä vaihdettiin. Päät sensuroitu yksityisuuden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka lähettää kuvan itsestään ilman,että kasvot näkyy???

Tollasella tyypillä vain seksi mielessä, eikä suhteeseen kannata alkaa!!

Vierailija
4/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut tarpeeksi laiha? Jos haluat miehen, niin sun on oltava sairaalloisen alipainoinen. Jos olet keskipituinen (160-170cm) niin sun kuuluu miesten mielestä painaa korkeintaan 45kg.

Vierailija
5/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut tarpeeksi laiha? Jos haluat miehen, niin sun on oltava sairaalloisen alipainoinen. Jos olet keskipituinen (160-170cm) niin sun kuuluu miesten mielestä painaa korkeintaan 45kg.

Tämä. Miehet pitää vain sairaalloisen alipainoisista, rintoja ei saa olla.

Vierailija
6/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Patriarkaatti (rumasetämiehet) ovat ajaneet naisihanteen anorektiseen laihuuteen.

Vierailija
7/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain lapsinaisvartalo aikuisnännein kiihottaa.

Vierailija
8/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ensimmäinen tyyppi, joka ei ole ehdotellut kertaakaan seksihommia eikä niistä asioista muutenkaan sen kummemmin keskustellut. Siinä yksi syy, miksi tykästyinkin.

Vierailija
9/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota kuvien lähettelyä ollenkaan. Kyllähän sitä tavatessa ulkonäön näkee, eikä niitä luonteeltaan kiinnostavia tyyppejä, joita ylipäätänsä kiinnostaa tavata, niin paljon ole, että tarvitsisi huolehtia "turhiin" treffeihin kuluvasta ajasta.

Vierailija
10/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lihava en ole. BMI21.

Vierailija
11/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muuten testin joskus deittisivuilla, että laitoin mitoikseni 168/36 ja voi herranjumala miten paljon viestejä mulle tulvi! Ja muka miehet ei pidä anorektikoista, haha! Nehän rakastaa niitä! Ei miesten mielestä naisella tarvitse näkyä muuta kuin luut.

N20

Vierailija
12/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lihava en ole. BMI21.

Miesten standardeilla olet sairaalloisen lihava.

Vierailija
13/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lihava en ole. BMI21.

Länsirannikon setämiehen mielestä sinun siirtämiseesi tarvitaan noilla mitoilla vinssi; eikä sekään riitä.

Vierailija
14/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lihava en ole. BMI21.

Minä olen tuolla BMI:llä punkero. Minulle hoikka on max 19 BMI. Enkä ole lihaksetonkaan :)

Naamastani olen myös nätti, luonnonkaunis jne. Ja miehiä riittää, mutta minä olen nirso enkä ala kenellekään mällipatjaksi.

Vierailija
15/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vit ??!  Tissejä PITÄÄ olla, mutta Möhömahaa EI. Painokin on aivan se ja sama, kunhan on normaalit lantio, vyötärö ja tissit. Se paino lukemana ei kiinnosta paskanvertaa, jos näyttää normaalipainoiselle naiselle.

Vierailija
16/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lihava en ole. BMI21.

Länsirannikon setämiehen mielestä sinun siirtämiseesi tarvitaan noilla mitoilla vinssi; eikä sekään riitä.

Kyllä näin on. Vaati vähintäänkin kerrostalon kokoisen konttitrukin, millä tuollaisen saa vyörättyä paikasta toiseen.

Vierailija
17/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vaan siksi ettei ne tiedä miltä minkäkin painoinen nainen näyttää. Ne luulee että 60kg painava on joku tankkeri jo.

Vierailija
18/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö... Miksi et laita kuvaa profiiliin? Ihan älytöntä vaihdella kuvia tuolla tavalla. Luuletko oikeasti löytäväsi sellaisen, jonka naama miellyttää?

Vierailija
19/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tapaa niitä? Sehän kai se idea treffisivustoilla on?

Vierailija
20/32 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Patriarkaatti (rumasetämiehet) ovat ajaneet naisihanteen anorektiseen laihuuteen.

Miksi suomalaiset naiset on tuollaisia draamakuningattaria, että pitää mennä heti ääripäästä toiseen ? Tuntuu että teillä ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, joko jäätävä Laarditankkeri tai just 45 kg nälkäkurki. Miksi ette vain vai olla normaalipainoisia, ja syödä kohtuudella eikä kuin jätemyllyt, tyhjentää buffettipöytä Suursyömäri hengessä ja jälkiruaaksi syödä astiat, aseet, pöytäliinat ja koko pöytäkin lopuksi. Miksi kaikki suuhun sopiva pitää tunkea sinne ? Oletteko jumissa anaalivaiheessa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi