Työkkärin sivut
Kuinka usein noita yhteistietoja pitää päivittää kun aina kun kirjaudun sinne, pyytää päivittämään ne, vaikkei muutoksia ole?!
Tarkkaileeko ne näin kuinka usein käy omilla sivuilla? En ole löytänyt noilta sivuilta mitään hyötyä...
Kommentit (8)
Mulla on 1,5 vuoden aikana ollut varmaan kerran.
Tää on just niin tätä kun pitää väkisin tehdä asiat ittelleen ongelmaksi. Miten vaikeeta on painaa sitä "tallenna" nappia ja voila, homma hoidettu. Katos ap kun ihmiset muuttaa, sähköposti voi vaihtua ja kännynumerokin menee joskus uusiksi. Ihmiset ei joko muista tai vaivaudu päivittämään tietojaan. Sun edun mukaista on että sulla on ajantasaiset tiedot työkkärin palvelussa. Jos sua ei saada kiinni niin tuet katkee.
Vierailija kirjoitti:
Tää on just niin tätä kun pitää väkisin tehdä asiat ittelleen ongelmaksi. Miten vaikeeta on painaa sitä "tallenna" nappia ja voila, homma hoidettu. Katos ap kun ihmiset muuttaa, sähköposti voi vaihtua ja kännynumerokin menee joskus uusiksi. Ihmiset ei joko muista tai vaivaudu päivittämään tietojaan. Sun edun mukaista on että sulla on ajantasaiset tiedot työkkärin palvelussa. Jos sua ei saada kiinni niin tuet katkee.
Mulla kyllä kysyy vähintään kerran kuukaudessa. Syytä en tiedä.
Etsin vain syytä siihen en sitä kuinka vaikeaa tai ei vaikeaa se on.
Tuo nyt on pienimpiä ongelmia, kun työkkärin sivuja katsoo.
Miten voin vältellä työkokeilua, kursseja jne?
Aika moni muuttaja on ihan ihmeissään, että eikö tieto muutosta olekaan mennyt työkkäriin. Itsekö se pitää ilmoittaa, ei kai, miksi sain karenssin, kun työkkäri töpeksi, kun ei selvittänyt uutta osoitettani...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä kysyy vähintään kerran kuukaudessa. Syytä en tiedä.
Niin tallennatko tiedot vai ohitatko vaan?
mee röihin!