Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka kiihottuvat puremisesta? On vaikea löytää miestä, joka ymmärtää tätä

Vierailija
10.05.2020 |

Minä nimittäin puren, kovaa. Muuten kelpaa tavallinen seksi lähetyssaarnaja- asennossa, mutta saan orgasmin vain puremalla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. kuulostaa jännältä.

Vierailija
2/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla sit joku puruluu suussa? Jäydät sitä lauetessas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kulta, puren sinun kaulaasi. 

Ap

Vierailija
4/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mulla on kokemusta yhdestä naisesta joka puri kaulaan ja kun kielsin niin sitten olkapäähän. Ei tullut toista kertaa vaikka olis halunnut heti uusinnan.

Vierailija
5/11 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.. ja se on AINOA tapa sinun laueta? Oli fetissi mikä vaan niin suosittelen laajentamaan seksin määritelmää ja löytämään muita juttuja joista laukeet. Homma jää kapeaksi ja yksipuoliseksi jos on vain yksi asia ja sit vielä erityisesti keskityt siihen yhteen ja etsit aina vain sitä. Ihan sama mikä se fetissi on niin sen kannattais olla vain ylimääräinen herkku.

Etkö laukee sitten masturboidessa? Vai puretko sillon itseäsi.

Vierailija
6/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä tuon virallinen nimi on, mutta jotkut todella kiihottuvat kun purevat tai heitä purraan, samaan tapaan kuin toiset saavat kiksejä vaikkapa sitomisesta. Ongelma vain on että harva  aikuinen haluaa fritsuja eikä muutenkaan innostu siitä, että kaulavaltimo  melkein purraan poikki.

Vierailija
7/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on niin päin että kiihotun kun MINUA purraan. Kun mies siirtää hiukset pois kaulaltani, suukottelee ja sitten  alkaa purra, purra ja imeä. Luoja, pillu kostuu pelkästä ajatuksestakin..

Harva mies kuitenkaan  ymmärtää tätä, vaikka pyytäisin   että "pure mua kulta" niin ei, pussaillaan vaan.  Ja kun vaadin kovemmin niin  katsotaan kuin friikkiä . Nuorempana minulla kerran  oli yhdenillanjuttu miehen kanssa joka tajusi mitä tahdoin, meidän ei olisi tarvinnut edes naida sillä  laukesin kun työnsi minut rapussa seinää vasten ja painoi huulensa kaulalleni. No, jätkä olikin gootti ja varmaan katsonut kaikki vampyyrileffat mikä voi selittää asian... 

Vampyyreistä puheenollen. en tiedä ap:sta mutta omalta osaltani mietin voisiko tämä johtua vampyyrielokuvista joita aloin katsella 11-vuotiaana  ja joiden aikana koin elämäni ensimmäiset seksuaaliset kiihottumiset? Vai onko tämä fetissi synnynnäinen?

Vierailija
8/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kulta, puren sinun kaulaasi. 

Ap

Hyi h'elvetti.

Vierailija
9/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LilyDaalia kirjoitti:

Minulla taas on niin päin että kiihotun kun MINUA purraan. Kun mies siirtää hiukset pois kaulaltani, suukottelee ja sitten  alkaa purra, purra ja imeä. Luoja, pillu kostuu pelkästä ajatuksestakin..

Harva mies kuitenkaan  ymmärtää tätä, vaikka pyytäisin   että "pure mua kulta" niin ei, pussaillaan vaan.  Ja kun vaadin kovemmin niin  katsotaan kuin friikkiä . Nuorempana minulla kerran  oli yhdenillanjuttu miehen kanssa joka tajusi mitä tahdoin, meidän ei olisi tarvinnut edes naida sillä  laukesin kun työnsi minut rapussa seinää vasten ja painoi huulensa kaulalleni. No, jätkä olikin gootti ja varmaan katsonut kaikki vampyyrileffat mikä voi selittää asian... 

Vampyyreistä puheenollen. en tiedä ap:sta mutta omalta osaltani mietin voisiko tämä johtua vampyyrielokuvista joita aloin katsella 11-vuotiaana  ja joiden aikana koin elämäni ensimmäiset seksuaaliset kiihottumiset? Vai onko tämä fetissi synnynnäinen?

Kunnon Twilight-fantasia, voi elämäni facepalm :D

Vierailija
10/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellut sitä fetissinä. Mäkin oon tykännyt purra, mutta luopunut tavasta, kun yksikään mies ei ole siitä tykännyt. Nyksääkin kokeilin kevyesti purra, mutta ei syttynyt sille. Tykkään myös siitä että mua purraan.

Vierailija
11/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en tykkää, että minua purraan enkä myöskään saa mitään kiksejä kivun tuottamisesta puremalla tai muutenkaan.

Yksi tyttöystävä aikoinaan sai orkun vain niin, että tuotin kipua, puremalla häpykumppua, häpyhuulia ja sisäreisiä. Toki sen hänelle soin, vaikka en itse siitä nauttinutkaan.

Rakastajattareni kiihottuu puremalla rinnat mustelmille ja jopa verille. Hän saa orkut pelkästään rintoja murjomalla. Mutta myös tavallisesti panemalla. Ainoo vaan, että häntä kiihottaa myös se, että kynsii ja nipistelee minua. Välillä olen kuin puimakoneen läpi tungettu. Pikkasen hankalaa salasuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi