Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin pesukoneen päälle ja ruoan uuniin. Tehdäänkö muille äitienpäiväläisille kaikki puolesta?

Vierailija
10.05.2020 |

Miten teillä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi olla tekemättä mitään. Oli ihana yllätys, kun Kahvi ja aamupala oli tehty valmiiksi ja sain herätä rauhassa. Eilisestä ruuasta saadaan lounas ja iltapäivällä noutoruokaa. Muuten ihan normaali päivä, kohta otan imurin käteen ja alan siivoomaan.

Vierailija
2/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee meillä 90 % kaikki ruuat. Kotitöitä olen tälle aamulle vähän tehnyt. Mies juuri nyt pilkkoo pottuja. Mä alan kohta pyyhkiä pölyjä, kunhan saan ahterini tästä ylös. Kakun tein itse, leipuri mies ei oikein ole. Joskus olen ostanut kakun, aina en jaksa leipoa, nyt teki mieli tehdä vaihteeksi itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aamupalan sänkyyn. Sitten muut lähti peltohommiin. Just pesen pyykkiä ja sitten mennään anopille terassikahville. Itse teen ruuan. En odota, että koko päivä passattaisiin.

Vierailija
4/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki kakun ja iltapäivällä ruoan.

Vierailija
5/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen. Olen kuorinut ja viipaloinut perunat, valkosipulit valkosipulikermaperunoihin. Pihvit odottelee paistoa huoneenlämmössä. Kohta salaatin tekoon.

Vierailija
6/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain aamupalan sänkyyn. Sitten muut lähti peltohommiin. Just pesen pyykkiä ja sitten mennään anopille terassikahville. Itse teen ruuan. En odota, että koko päivä passattaisiin.

Sinun miehelläsi on työpäivä, monen muun miehellä on vapaapäivä ja aikaa passata.

Vierailija
7/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen/brunssi on nautittu ja nyt teen mitä haluan - heitin pyykit koneeseen ja mies laittaa kuivaamaan. Mulla on puutarhaprojekti ja olen ulkona loppupäivän

Vierailija
8/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin just ruuan uuniin. Mies meni ottamaan pienet nokoset kun on lähdössä ylitöihin iltavuoroon. Saa sitten ruuan mukaansa töihin. Reipas mies mulla ❤

Vierailija
9/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan tehtäisiinkin mutta äityli ei hyväksy toisten tekemisiä. Ei tule tarpeeksi siistiä, tiskit on ladottu väärin, peti on pedattu huonosti jne.

Vierailija
10/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä pidä. Ei äitienpäivä ole mikään toisten passuuttamispäivä.

Vierailija
11/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äitienpäivä tuntuu olevan "äiti tekee kaiken" -päivä... Eli ei, mitään ei puolestani tehdä, tänäänkään.

Vierailija
12/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mies edes kahveja keittänyt kun itse jo ennätin. Itse kävin lapsen kanssa jo puistossa nauttimassa auringosta, hänenhän äiti minä olen. Mutta eiköhän mies kaupasta jonkun yllärin tuo

Vierailija
13/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lasten kanssa ja kukkia mies osti kotiin.

Vierailija
14/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehdä, enkä oletakaan, että tehtäis. Mä sain aamupalan sänkyyn. Tässä vähän yhdessä siivoskeltiin ex tempore eteistä ja keittiötä. Eteiseen piti vaihtaa matot, kun nyt kevään pahimmat kurakelit on takana.

Vierailija
15/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö mies teillä isänpäivänä itsellen kakun ja ruoat?

Vierailija
16/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti vastasyntyneestä kuopuksesta hoitovuoron ja nukuin pitkään. Muuten tavallinen päivä. Ruuan laitoin uuniin äsken.

Vierailija
17/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa olet pukeutunut painavaan asuun! 

Vierailija
18/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalapöydässä oli kortti ja valkovuokkoja. Muuten ei mitään ihmeellistä, olen muutenkin se joka nousee aamulla viimeisenä.

Ehkä pesen tänään keittiön lattian, kun en eilen jaksanut alkaa. Imuroda on ainakin pakko. Ei muuten, mutta olen niitä sotkuja jo viikon etätöitä tehdessä tuijlttanut, minua itseäni ne eniten haittaa.

Ruuankin laitan itse, mies jatkanee röystäiden korjausta kunhan on lukenut ammun lehden loppuun.

Ostin iltakahville jäätelöä, lapsi hoitanee sen tarjoilun. Ostin itse koska a) saan mitä haluan ja b) minä ne kaupassa ramppaamiset aina hoidan.

Vierailija
19/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso laittoi tänään ruuan mutta en osaa pitää sitä asiana jonka hän tekisi minun puolesta. Mies söi ruokaa itsekin samoin söi lapsetkin. Silloin kun laitan ruokaa en itsekään ajattele että teen sen jonkun puolesta.

Ihanalta huomioimiselta sen sijaan tuntui saada kahvi tarjoilu niin että sen voi nauttia nousematta vuoteesta. Jos se toistuisi päivittäin se varmasti tuntuisi vähän ahdistavaltakin holhoamiselta.

Vierailija
20/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö mies teillä isänpäivänä itsellen kakun ja ruoat?

Saattaa tehdäkin, tai ei kakkua kun isä ei kakusta välitä. Kortti ja kahvit, ei meillä kumpanakaan päivänä ole mitään sen kummempaa showta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi