Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pitäisi nyt kyllä selata somea ollenkaan. Tuli jo paha mieli kun muut äidit saaneet kakkuja ja kukkakimppuja

Vierailija
10.05.2020 |

Itse keitin kahvini niin kuin muinakin vuosina.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ottaa oman elämän ohjat omiin käsiin eikä juoda kahvia ja valittaa?

Vierailija
2/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ottaa oman elämän ohjat omiin käsiin eikä juoda kahvia ja valittaa?

Omin käsin se kahvi olikin laitettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä virtuaalinen kukkakimppu sinulle.

Ole hyvä.

Vierailija
4/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin keitin minäkin, koska olen perheen aamuvirkku. En silti yhtään epäile, ettenkö olisi perheelleni rakas ja tärkeä.

Mielestäni äitienpäivä on muutenkin ärsyttävä ja teennäinen. Arki merkitsee!

Vierailija
5/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa tai leivo kakku. Poimi pari kaunista kukkaa itsellesi.

Hyvää äitienpäivää! :)

Vierailija
6/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut perheellesi, että toivoisit äitienpäivänä kukkia ja aamukahvia? Jos olet, niin todella ikävää porukkaa.

Jos et ole, niin ehkä eivät vaan ole hoksanneet? Pyydä, että kattavat iltapäiväkahvit. Kukkakaupat ovat auki ja kaupasta saa leivonnaisia.

Vierailija
7/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun someen putkahtanut kakun kimppua. Eikä kortteja. Missähän kaikki päivitykset luuhaa? Etätyöäidit nukkuu pitkään?

Vierailija
8/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ap, et ole ainoa. Minäkin keitin itselleni kahvit ja paahdoin kauraleivän johon lisäsin marmeladia.

Hyvää äitienpäivää kaikille 💐🌺🌸🌼🌻🌹

Vierailija
9/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin teinille eilen luvan nukkua pitkään tänään. Sanoin, että ilahdun enemmän jos laittaa meille iltapalan, kuin tuo aamiaisen sänkyyn. Oli laittamassa kelloa herättämään klo 7 aamulla. Ilahtui, kun saakin nukkua hieman pidempään. Ja minun ei tarvinnut luopua minulle niin mieluisesta yksinäisestä sunnuntaiaamun rauhasta.

Vierailija
10/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttelen myös somea mutta siksi koska on eka äitienpäivä oman äidin kuoleman jälkeen ja menetys tuntuu aika suurelta.

Vierailija
11/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruukkuruusuja kävin ostamassa eilen ja kahvitkin osasin tänä aamuna itselleni keittää. Ilman pahaa mieltä, tai kateutta ketään kohtaan. Ulkona paistaa auriko, hieno päivä tulossa 😊🌹

Vierailija
12/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin yksin. Kissat vieressä. Lapset muuttaneet jo pois. Ehkä muistavat huomenna, kun ovat niin kiireisiä. Katson tv7:aa ja syön kakkua.

Vierailija
13/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leivoin itse itselleni kakun.

Vierailija
14/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annoin teinille eilen luvan nukkua pitkään tänään. Sanoin, että ilahdun enemmän jos laittaa meille iltapalan, kuin tuo aamiaisen sänkyyn. Oli laittamassa kelloa herättämään klo 7 aamulla. Ilahtui, kun saakin nukkua hieman pidempään. Ja minun ei tarvinnut luopua minulle niin mieluisesta yksinäisestä sunnuntaiaamun rauhasta.

Ihana

Vierailija
15/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti viemään ruusuja omalle äidilleen. Lapset ovat ilmeisesti hereillä mutta pelailevat jotain. Ei taida kyllä tulla tänään mitään muistamisia minulle. Mies ei viitsinyt laittaa edes lippua. En nyt taida sitä itse enää laittaa.

Vierailija
16/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää äitienpäivää ap. Minäkin olen ostanut itse ruukkuruusun ja laitoin aamupalani. Korttiakaan ei ole lapselta tullut, ehkä tulee, ehkä ei. Mies karkasi toisen naisen matkaan, mutta ei koskaan muistanut minua äitienpäivänä.

Vierailija
17/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan. Minäkin tein aamupalan yhdellä kädellä itselleni ja lapselle, vauva toisessa. Äijä nukkui tyytyväisenä vaikka kuinka lupaili eilen että aamulla on sitten aamupala tuotu sänkyyn. Ei ollut vielä klo 10 ja vanhempi lapsi suurinpiirtein jo tärisi nälkäänsä niin luovutin odottomasta ja puin marttyyriviitan.

Vierailija
18/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maalla, ehkä soittaa onnittelut. Aikuinen lapsi pitkän päivän töissä, josta pääsee ehkä vessassa käymään, jos hyvin käy. Ei ehdi tulla äiti mieleen. En ole koskaan halunnut lahjoja. Haluan lahjat mieluummin keskustelutuokiona lapseni kanssa. Tänän hän tietääkin.

Vierailija
19/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle äitienpäivän krumeluurit ei ole tärkeitä, ja perheenikin tämän tietää. Jos lapset tuovat jotain muistamisia niin heidän takiaan niistä iloitsen, en itseni vuoksi. Mies osaa näyttää omalla tavallaan että rakastaa, ei siihen tarvita erikoispäiviä muutaman kerran vuodessa. Ei silti haittaa nähdä somessa muiden tapoja viettää äitienpäivää, se tuo heille iloa ja hyvä niin. :)

Vierailija
20/55 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen hakemassa itselleni leivoksen ja shampanjan, soitin Interfloraan ja sieltä pitäisi nyt puolenpäivän aikaan tulla lähetettynä 130€ ruusukimppu. Keitin aamulla kahvia ja terassille paistaa aurinko, tein kahvin kanssa lohivoileipiä, vedän huolella skumppaa ja sitten leivoksen.

Perhe heräili tuossa kymmenen aikaan ja on kysellyt mikä minua vaivaa kun olen hakenut vain yhden leivoksen enkä täytekakkua kuten aikaisemmin.

Saa nähdä mitä he tuumivat kun tilaan illemmalla pizzan vain itselleni. Selaan Nyt nettiä saako mistään tilattua miesstripparia keikalle kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme