Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin äidin tytär ei olekaan kaunis?

Vierailija
09.05.2020 |

Suurin osa ystävistäni on jo äitejä ja heidän vanhimmat lapset alkavat olla jo murkkuikää lähestyviä.

Minä en ole halunnut lapsia, koska olen mielestäni ruma ja en halua geeneilläni lapsia.

Mutta asiaan. Osa ystävistäni on varsinaisia kaunottaria ja veikkasimme kavereiden kanssa näiden saavan kauniita tyttäriä. Mutta mitä, eipäs näin käynytkään. Näiden kaunottarien tyttäret eivät todellakaan ole mitään kauniita vaan ihan normaaleja lapsia. Toki "ruma ankanpoikanen" voi vielä muuttua aikuisena, mutta piirteet eivät ainakaan nyt näytä tätä mahdollistavan.

Saisinkohan minä rumana sitten kauniin lapsen :D

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ja sen sukulaiset on tosi nättejä. Isällä on luisevat, voimakkaat piirteet jotka sitten periytyi mulle.

Ja äiti vihas mua aina. Turhaan odottaa soittoa tai korttia äitienpäivänä.

Sama mulla. Olen kopio isäni ulkonäöstä, eli tyttärenä valtava pettymys ja perheemme vihatuin ja kaltoinkohdelluin jäsen.

En ole koskaan oikein ymmärtänyt, miten vanhemman geenit lapsella voivat olla pettymys. Miksi pariutua sellaisen kanssa, jonka geenejä ei siedä lapsellaan? Tai vaihtoehtoisesti: miksi hankkia lapsia, jos ei siedä lapsella omia geenejään?

Pitää vielä lisätä tähän että pliis naiset, älkää huoliko rumia, möhkyläkasvoisia miehiä lastenne isiksi, koska aiheutatte sillä valtavaa kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän