Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin äidin tytär ei olekaan kaunis?

Vierailija
09.05.2020 |

Suurin osa ystävistäni on jo äitejä ja heidän vanhimmat lapset alkavat olla jo murkkuikää lähestyviä.

Minä en ole halunnut lapsia, koska olen mielestäni ruma ja en halua geeneilläni lapsia.

Mutta asiaan. Osa ystävistäni on varsinaisia kaunottaria ja veikkasimme kavereiden kanssa näiden saavan kauniita tyttäriä. Mutta mitä, eipäs näin käynytkään. Näiden kaunottarien tyttäret eivät todellakaan ole mitään kauniita vaan ihan normaaleja lapsia. Toki "ruma ankanpoikanen" voi vielä muuttua aikuisena, mutta piirteet eivät ainakaan nyt näytä tätä mahdollistavan.

Saisinkohan minä rumana sitten kauniin lapsen :D

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita kumppani, joka on korvaa puuttuvia piirteitäsi. Jos sinulla on lyhyet jalat, niin pitkäjalkainen, isonenäisenä pieninenäinen. Jos oikein hyvä tuuri käy, niin lapsesta tulee todella sopusuhtainen.

Pitkät jalat + lyhyet jalat = keskimittaiset jalat?

Oliskin se noin helppoa, perinnöllisyys ei kuitenkaan toimi noin.

Joo se on niin arvaamatonta, että kääpiöstä tuleekin jättiläinen, mustasta valkoinen ja jälkeenjäänestä nero. Jos nämä eivät kohtuu hyvin periytyisi niin kansatkin olisivat sekasikiöistä mössöä, mutta onko asia todella näin?

Uskokaa nyt hyvällä että ominaisuudet hyvin pitkälle periytyy.

Vierailija
122/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten totta. Monesti kauniiden vanhempien lapset eivät olekaan kauniita. Ja sitten taas ns. rumilla (vaikka ei oikeasti rumaa ihmistä olekaan) voi olla ihan todella suloisia ja kauniita lapsia. Ja sekin että vaikka on kaunis lapsena, voi olla ”ruma” aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki kauniita ja sopusuhtaisia. Sehän juontaa geeneistä. Isoisä oli komea ja mummo kaunis. Äiti ja isä olivat hyvännäköisiä ja sopusuhtaisia. Minä ja sisko naapurinrouvan mielestä rotunaisia jo nuorena. Molemmat saimme yhden tyttären, kauniin tietty. Ja nyt kun olen saanut jo lapsenlapsia, ovat hekin tyttö ja poika, mukavia, kauniita lapsia. Kauneus on lisäarvo, ei pääasia, mutta onhan kivempi katsella kauneutta. 

Vierailija
124/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis. Ollessani äitini kanssa, sanovat minun olevan äitini näköinen ja kun olen isäni kanssa, sanovat minua isäni näköiseksi.

Vanhempani ovat ns. naimanaamat. 🤗

Mä taidan olla exäni, eli lapsen isän kanssa mys naimanaama, koska tyttäremme on "ihan isänsä ja äitinsä" näköinen :D No joo, olemme molemmat varustettu tummilla vahvoilla kulmilla, ja aika sopusuhtaiset kasvot muutoin, paitsi omat silmäni on pienet, ja lapsen isän silmät suuret. Tyttären silmät on keskikokoiset :D Kummankaan nenää hän ei onnistunut perimään, mikä on kyllä todella hyvä asia :D Isällään on paksu, luonnonkihara hius, ja tosi tumma, itselläni vaaleampi, hento, ja taipuisa. Tyttären kuontalo on samanvärinen kuin minulla, mutta paksu ja luonnokihara kuten isällään. Olen itse lyhyt, isänsä on pitkä, ja tytär on minua 5cm pidempi. Tytär siis jo aikuinen. Todella kaunis oli lapsena, (vauvana ehkä enemmän ponteva ja leveähymyinen), ja nuorena, ja nyt aikuisenakin kovin kaunis. Kuulemma ihan minun, ja isänsä näköinen, vaikka me olemme kyllä ihan normaalinnäköisiä molemmat :)

Tämä lapsi on kuin oma tyttäreni siinä 10-vuotiaana

https://best-wallpaper.net/Cute-child-girl-blonde-blue-skirt_wallpapers…

Tuohon vain tummat ja vahvat kulmat, pikimustat ripset ja keskiruskeat hiukset.

Vierailija
125/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat söpöjä 8-10 vuotiaaksi, myöhemmin joku piirre tulee esiin esim terävä leuka, nenä isonee jne.

En keksi yhtään tunnettua kaunotarta, jonka lapsi olisi myös kaunotar. John Kennedy jr oli komeampi kuin isänsä, peri molemmilta hyviä puolia. Tytär Caroline tavallisen sievä.

Vierailija
126/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheen ruma lapsi. Olin molemmille vanhemmille se pimein kaatopaikka. Isä kävi muiden tietämättä sänkyni vieressä r#nkkailemassa, äiti nälvi ja mitätöi aina kun kukaan muu ei ollut kuulemassa. Ulospäin koti oli siisti, ei päihteitä tms.

Myös koulussa kiusattiin.

Sisarukseni on menestyneet tosi hyvin, eikä minunkaan kognitiivisissa kyvyissä vikaa ollut. Itsearvostus vaan oli nollassa ja jouduin seksuaali ja väkivaltarikosten ja narsistien kohteeksi. Elämä on ollut niin h*lvettiä että ihmettelen itsekin.

Vanhemmiten on tullut sairauksia.

Hiljattain luin että pienistäkin lapsuuden "vihjeistä" voidaan saada selitys esim sairastumiseen.

Ketju on ulkonäöstä, mutta tapauksessani, kun vanhemmilla ei ollut sisäistä kauneutta, ruma ulkonäköni johti tuhoon.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.iltale…

Vierailija
127/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki tästä on näyttelijä Anneli Ranta ja Rosa Meriläinen.

Vierailija
128/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette erittäin noloja aikuisia. Häpeän silmät päästäni. Yrittäkää kehittää itseänne. Menkää vaikka lenkille tai alkakaa lukemaan.

Vierailija
129/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat söpöjä 8-10 vuotiaaksi, myöhemmin joku piirre tulee esiin esim terävä leuka, nenä isonee jne.

En keksi yhtään tunnettua kaunotarta, jonka lapsi olisi myös kaunotar. John Kennedy jr oli komeampi kuin isänsä, peri molemmilta hyviä puolia. Tytär Caroline tavallisen sievä.

Cindy Crawfordin lapset ovat kyllä kauniita. Tyttärestä on tulossa kaunotar ja äitinsä on ihan jumalaisen kaunis edelleen.

Vierailija
130/141 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinistit miettivät vain pienten tyttöjen ulkonäköä, ei poikien.

Feministitkö sitten miettivät poikien ulkonäköä?

Vierailija
131/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Deppin ja Vanessa Paradisin tytär Lily-Rose Depp on todella kaunis persoonallisella tavalla. Myös kuin ilmetty äitinsä. 

Vierailija
132/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivoisi että ystäväni ruotisivat lasteni ulkonäköä.

Vierailija
133/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat oli tosi hyvän näköisiä, äiti menestyi myös Miss Suomi -kisoissa 1960-luvulla (ei voittanut, mutta perintöprinsessa oli). Miehekseen löysi sitten isäni, tumman pitkän komean miehen. Kaksi isoveljeäni on vanhempieni näköisiä, häkellyttävän hyvän näköisiä: pitkiä mutta siropiirteisiä, isot tummat silmät, kalpea posliini-iho terveen pinkeillä posklla, musta paksu tukka, veistokselliset kasvonpiirteet. No, minä sitten. Voi voi. Luonnostaan kellertävänharmaat hiukset, epämääräisen ruskeanvihreät silmät, vaaleanpunainen iho (eikä vaan poskista vaan koko pärstä), todella kummallisiet kasvonpiirteet joissa otsa kapea mutta leukaperät leveät ja kaksoisleukaiset. Pienet siansilmät syvällä kasvoläskiin uponneena (en ole muuten ylipainoinen). Olen myös vain 155 cm pitkä mutta silti rotevarakenteinen eli näytän erittäin kömpelöltä.

Vierailija
134/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös parikin sellaista kokemusta tuttavapiiristä, että erittäin nätin/kauniin äidin tytär perikin isänsä veistokselliset, tummat piirteet. Miehellä ne näyttivät komeilta, mutta tytöllä ikävä kyllä jokseenkin kolhoilta.

Vierailija
135/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez joka on jumalaisen kaunis, lapset eivät ovat tulleet isäänsä.

Vierailija
136/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi Mooren ja Bruce Willisin lapset ovat rumia kaikki vaikka vanhemmat on upeita.

Vierailija
137/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena ihan tavallisen näköinen, en mitenkään erityisen kaunis ja kasvojen mittasuhteet epätasapainossa. Aikuisena huomasin saavani huomiota ja aloin keräämään katseita. Tein mallin hommia rahoittaakseni opintoja. Nyt kun omat lapset aikuisia, niin ei niistä mitenkään malleja tulleet. Isäkin ihan komea ja hyväpiirteinen, mutta lapsistamme tuli isovanhempiensa näköisiä. Ei niin rumia, muttei kauniitakaan.

Vierailija
138/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni ja hänen miehensä ovat ihan ns perus Virtasia.

Mutta heillä on 3 poikaa ja kaikki ovat todella komeita.

Nuorena vain keskimmäinen oli suloinen, 2 muuta ihan perus, mutta nyt kaikki ovat 19-25 vuotiaita. Kaikki tekevät mallin töitä jne.

Yhden näistä pojista näin talvella paikallisjunassa, menin moikkaamaan. Sanoin hei Lauri. Hän heti oli selkeesti iloinen , kun tunnistin hänet ja tulin juttelemaan. Vaikka tajusin heti ei edes tunnistanut minua, vasta kun kerroin kuka olen.

Komeita ja kohteliaita.

Vierailija
139/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tyttöret näyttävät isältään, näin olen huomannut. Eli ei kannata ottaa rumaa miestä!

Joo näin se on mullakin. Äitini oli nuorena kaunotar ja isäni ihan hirveä isonenäinen persjalkainen tihrusilmä. Ja miten kävi? Mun veljeni peri äitini uljaat piirteet ja minusta tuli ruma sian näköinen tyyristyllerö. No mutta onneksi tämä ei mitään haittaa koska "nainen saa aina".

Joo, kaikkea muuta paitsi oikeaa rakkautta..

Vierailija
140/141 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ja sen sukulaiset on tosi nättejä. Isällä on luisevat, voimakkaat piirteet jotka sitten periytyi mulle.

Ja äiti vihas mua aina. Turhaan odottaa soittoa tai korttia äitienpäivänä.

Sama mulla. Olen kopio isäni ulkonäöstä, eli tyttärenä valtava pettymys ja perheemme vihatuin ja kaltoinkohdelluin jäsen.

En ole koskaan oikein ymmärtänyt, miten vanhemman geenit lapsella voivat olla pettymys. Miksi pariutua sellaisen kanssa, jonka geenejä ei siedä lapsellaan? Tai vaihtoehtoisesti: miksi hankkia lapsia, jos ei siedä lapsella omia geenejään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi