Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin äidin tytär ei olekaan kaunis?

Vierailija
09.05.2020 |

Suurin osa ystävistäni on jo äitejä ja heidän vanhimmat lapset alkavat olla jo murkkuikää lähestyviä.

Minä en ole halunnut lapsia, koska olen mielestäni ruma ja en halua geeneilläni lapsia.

Mutta asiaan. Osa ystävistäni on varsinaisia kaunottaria ja veikkasimme kavereiden kanssa näiden saavan kauniita tyttäriä. Mutta mitä, eipäs näin käynytkään. Näiden kaunottarien tyttäret eivät todellakaan ole mitään kauniita vaan ihan normaaleja lapsia. Toki "ruma ankanpoikanen" voi vielä muuttua aikuisena, mutta piirteet eivät ainakaan nyt näytä tätä mahdollistavan.

Saisinkohan minä rumana sitten kauniin lapsen :D

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet noin helvetin tyhmiä? Onko mielestäsi ihmisen arvo se, miltä hän näyttää? Sanotko suoraan niille lapsille, että he ovat mielestäsi rumia?

Tyhmiä? Kyllähän maailma kohtelee ihmisiä pitkälti ulkonäön mukaan, halusi sitä tai ei. Poikkeuksia mahtuu tietenkin paljon sekaan, mutta ei se kokonaiskuvaa miksikään muuta.

Kannatatko siis itsekin ulkonäkökeskeisyyttä, kerta tällaista mietit? Niitä lapsia tuskin kiinnostaa vielä ulkonäkönsä, aikuisia sen sijaan kiinnostaa...

Ajattelen lähinnä äitiäsi, tollo. Kerroin vain miten maailma toimii.

Vierailija
102/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet noin helvetin tyhmiä? Onko mielestäsi ihmisen arvo se, miltä hän näyttää? Sanotko suoraan niille lapsille, että he ovat mielestäsi rumia?

Tyhmiä? Kyllähän maailma kohtelee ihmisiä pitkälti ulkonäön mukaan, halusi sitä tai ei. Poikkeuksia mahtuu tietenkin paljon sekaan, mutta ei se kokonaiskuvaa miksikään muuta.

Kannatatko siis itsekin ulkonäkökeskeisyyttä, kerta tällaista mietit? Niitä lapsia tuskin kiinnostaa vielä ulkonäkönsä, aikuisia sen sijaan kiinnostaa...

Maailma ei toimi noin. Äidit eivät näe lapsiaan ulkonäön kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outo ketju :D Naiset nähdään taas pelkän ulkonäön kautta. Sovinismi haisee.

Vierailija
104/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tyttöret näyttävät isältään, näin olen huomannut. Eli ei kannata ottaa rumaa miestä!

No just. Lukioaikana yhden ei niin komean miesopettajan tyttäret toimivat silloin tällöin sijaisopettajina. Niin olivat kuumia kissoja, että pistivät poikien päät ihan pyörälle.

Vierailija
105/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää typistäkö naisia vain ulkonäköön, sovinistit.

Vierailija
106/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin rakkaus onkin harvoja aitoja ja hyviä asioita maailmassa. Mutta kummasti se silti toimii kuten sanoin, sillä ei sinunkaan miehesi mikään karmaiseva rumilus ole. Meneppä vaikka sellaisilta sitten kysymään miten maailma toimii. Tai vaihtoehtoisesti joltain Axl Smithiltä, jolla ei ole mitään muuta annettavaa maailmalle kuin söpö ulkonäkönsä sekä oksettava ja pimeä luonne.

Opetelkaa irrottautumaan hölmöistä egoistanne, niin voitte joskus jotain tajutakin. Ja tiedoksi, tässäkään viestissä en ole kertaakaan peilannut yhtätään ajatusta itseeni, kun kohta joku wajakki kuitenkin mölisee typeriä.

Vierailija
107/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin rakkaus onkin harvoja aitoja ja hyviä asioita maailmassa. Mutta kummasti se silti toimii kuten sanoin, sillä ei sinunkaan miehesi mikään karmaiseva rumilus ole. Meneppä vaikka sellaisilta sitten kysymään miten maailma toimii. Tai vaihtoehtoisesti joltain Axl Smithiltä, jolla ei ole mitään muuta annettavaa maailmalle kuin söpö ulkonäkönsä sekä oksettava ja pimeä luonne.

Opetelkaa irrottautumaan hölmöistä egoistanne, niin voitte joskus jotain tajutakin. Ja tiedoksi, tässäkään viestissä en ole kertaakaan peilannut yhtätään ajatusta itseeni, kun kohta joku wajakki kuitenkin mölisee typeriä.

Miksi lapsen ulkonäkö on sulle niin tärkeä asia? Itse ainakin vastustan ulkonäkökeskeisyyttä. Ja miksi mietit vain tyttölasten ulkonäköä, et poikien?? Tällaiset ajatusmallit vain vahvistaa ulkonäkökeskeisyyttä, ei vastusta sitä.

Vierailija
108/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinistit miettivät vain pienten tyttöjen ulkonäköä, ei poikien.

Vierailija
109/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan tuossa puhuttiin miehistä viimeisessäkin viestissä.

Ja miksikö roikun tässä, noh, en enää kauaa kun seuraavaksi teen sitä köyden päässä. Paljon antoisampaa kuin tämä.

Vierailija
110/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Klassiset kaunottaret” ovat kyllä usein rumia melkein parikymppisiksi asti. Kasvot hakee kauemmin mittasuhteita entä perus söpöt naiset. Tiedän monta esimerkkitapausta miten kolhot ja rumat teinit oikeasti puhkeaa kukkaan vasta 21 vuotiaina. Ja kauneus vaatii usein myös hoikkuutta mikä on sääli kun naiset alkavat nykyään usein pyöristyä jo lukioiässä.

Vierailija
111/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä koskaan tiedä. Itselläni on hyvin kaunis äiti, mutta kukaan meistä neljästä lapsesta ei ole hänen näköisensä.

Vierailija
112/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt, että rumasta lapsesta kasvaisi kivannäköinen aikuinen. Omalla kohdalla vähän toivoin ja haaveilin että niin kävisi, vaikka tiesin oikeastaan ettei se ole mahdollista.

Vierailija
113/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita kumppani, joka on korvaa puuttuvia piirteitäsi. Jos sinulla on lyhyet jalat, niin pitkäjalkainen, isonenäisenä pieninenäinen. Jos oikein hyvä tuuri käy, niin lapsesta tulee todella sopusuhtainen.

Pitkät jalat + lyhyet jalat = keskimittaiset jalat?

Oliskin se noin helppoa, perinnöllisyys ei kuitenkaan toimi noin.

Vierailija
114/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi niin hassusti, että tytär ei muistuta äitiään, eikä isäänsä. On ihan omanlaisensa. Hyvällä tavalla älykäs ja kaunis, mutta ei vanhempiensa näköinen tai luonteinen. On vanhempiensa biologinen lapsi, ei ole vaihtoehtoja.

Olemme vielä lapsen isän kanssa todella erilaiset ulkonäöllisesti kuin luonteeltaankin.

Meillä sama :D Poika on ihan minun eli äitinsä näköinen, mutta tyttö on hassu sekoitus äidin siskoa ja isänäitiä - ei näytä yhtään kummaltakaan meistä vanhemmista. Välillä geenit hyppivät oudosti...

Vierailija
115/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ja sen sukulaiset on tosi nättejä. Isällä on luisevat, voimakkaat piirteet jotka sitten periytyi mulle.

Ja äiti vihas mua aina. Turhaan odottaa soittoa tai korttia äitienpäivänä.

Kivikissakiusaaja muuten tuo yllä oleva.

Vierailija
116/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demi Mooren ja Bruce Willisin tyttäret ovat hyvä esimerkki tästä. Demi oli nuorena kaunotar, mutta tyttäret ovat ilmeisesti tulleet isäänsä.... 

https://recointensive.com/wp-content/uploads/2017/07/willis_sisters.jpg

Siis mitäh? Nuoria kauniita naisia kaikki kolme.

Nyt mulla menee yli ymmärryksen. En tajua tätä ollenkaan. Eli voiko joku väittää oikeasti, että nämä naiset eivät ole kauniita?

Aika omituisen näköisihän he ovat, eivätkä parhaimmallakaan tahdolla ainakaan kauniita.

Vierailija
117/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinistit miettivät vain pienten tyttöjen ulkonäköä, ei poikien.

Montako kertaa ajattelit tätä määkiä tähän ketjuun? Palsta on täynnä ketjuja, lue sellaista joka miellyttää.

Vierailija
118/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Klassiset kaunottaret” ovat kyllä usein rumia melkein parikymppisiksi asti. Kasvot hakee kauemmin mittasuhteita entä perus söpöt naiset. Tiedän monta esimerkkitapausta miten kolhot ja rumat teinit oikeasti puhkeaa kukkaan vasta 21 vuotiaina. Ja kauneus vaatii usein myös hoikkuutta mikä on sääli kun naiset alkavat nykyään usein pyöristyä jo lukioiässä.

Älä ole noin sovinisti.

Vierailija
119/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demi Mooren ja Bruce Willisin tyttäret ovat hyvä esimerkki tästä. Demi oli nuorena kaunotar, mutta tyttäret ovat ilmeisesti tulleet isäänsä.... 

https://recointensive.com/wp-content/uploads/2017/07/willis_sisters.jpg

Siis mitäh? Nuoria kauniita naisia kaikki kolme.

Nyt mulla menee yli ymmärryksen. En tajua tätä ollenkaan. Eli voiko joku väittää oikeasti, että nämä naiset eivät ole kauniita?

Aika omituisen näköisihän he ovat, eivätkä parhaimmallakaan tahdolla ainakaan kauniita.

Mitä helvettiä? Nuohan on hyvännäköisiä. Mikä sua vaivaa?!

Vierailija
120/141 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis. Ollessani äitini kanssa, sanovat minun olevan äitini näköinen ja kun olen isäni kanssa, sanovat minua isäni näköiseksi.

Vanhempani ovat ns. naimanaamat. 🤗

Mä taidan olla exäni, eli lapsen isän kanssa mys naimanaama, koska tyttäremme on "ihan isänsä ja äitinsä" näköinen :D No joo, olemme molemmat varustettu tummilla vahvoilla kulmilla, ja aika sopusuhtaiset kasvot muutoin, paitsi omat silmäni on pienet, ja lapsen isän silmät suuret. Tyttären silmät on keskikokoiset :D Kummankaan nenää hän ei onnistunut perimään, mikä on kyllä todella hyvä asia :D Isällään on paksu, luonnonkihara hius, ja tosi tumma, itselläni vaaleampi, hento, ja taipuisa. Tyttären kuontalo on samanvärinen kuin minulla, mutta paksu ja luonnokihara kuten isällään. Olen itse lyhyt, isänsä on pitkä, ja tytär on minua 5cm pidempi. Tytär siis jo aikuinen. Todella kaunis oli lapsena, (vauvana ehkä enemmän ponteva ja leveähymyinen), ja nuorena, ja nyt aikuisenakin kovin kaunis. Kuulemma ihan minun, ja isänsä näköinen, vaikka me olemme kyllä ihan normaalinnäköisiä molemmat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi