Kauniin äidin tytär ei olekaan kaunis?
Suurin osa ystävistäni on jo äitejä ja heidän vanhimmat lapset alkavat olla jo murkkuikää lähestyviä.
Minä en ole halunnut lapsia, koska olen mielestäni ruma ja en halua geeneilläni lapsia.
Mutta asiaan. Osa ystävistäni on varsinaisia kaunottaria ja veikkasimme kavereiden kanssa näiden saavan kauniita tyttäriä. Mutta mitä, eipäs näin käynytkään. Näiden kaunottarien tyttäret eivät todellakaan ole mitään kauniita vaan ihan normaaleja lapsia. Toki "ruma ankanpoikanen" voi vielä muuttua aikuisena, mutta piirteet eivät ainakaan nyt näytä tätä mahdollistavan.
Saisinkohan minä rumana sitten kauniin lapsen :D
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita kumppani, joka on korvaa puuttuvia piirteitäsi. Jos sinulla on lyhyet jalat, niin pitkäjalkainen, isonenäisenä pieninenäinen. Jos oikein hyvä tuuri käy, niin lapsesta tulee todella sopusuhtainen.
Näin tein ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Vielä täytyisi teiniä infota tästä rodunjalostusmentaliteetista.
:) Mielestäni toi käy myös ihan luonnostaan. Kartan sellaisia ihmisiä, joilla on sama ”vamma” kuin itselläni. En koe itseni kaltaisia viehättävänä.
Sama minulla. Olen itse persjalkainen mutta isä ja tytär pitkäjalkaisia, urheilullisia. Minulla kookas nenä, isällä ja tyttärellä pienet söpikset, tähän olen erittäin tyytyväinen. Ainoa miinus on ettei tytär perinyt isänsä ulkoilmakorvia vaan minun korvanlehdet. En tykkää.
Siis anteeksi mitkä ovat ulkoilmakorvat?
Meillä kävi niin hassusti, että tytär ei muistuta äitiään, eikä isäänsä. On ihan omanlaisensa. Hyvällä tavalla älykäs ja kaunis, mutta ei vanhempiensa näköinen tai luonteinen. On vanhempiensa biologinen lapsi, ei ole vaihtoehtoja.
Olemme vielä lapsen isän kanssa todella erilaiset ulkonäöllisesti kuin luonteeltaankin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita kumppani, joka on korvaa puuttuvia piirteitäsi. Jos sinulla on lyhyet jalat, niin pitkäjalkainen, isonenäisenä pieninenäinen. Jos oikein hyvä tuuri käy, niin lapsesta tulee todella sopusuhtainen.
Komppaan tätä. Itselläni on iso ja persoonallinen nenä, etenkin sieraimet turhan suuret. Leuka on vahva ja siinä on kuoppa. Lisäksi kasvoni ovat todella pyöreät. En itse välitä näistä piirteistä, vaikka onnistun näyttämään ihan perusnätiltä niistä huolimatta (silmät, otsa ja suu ovat nätit). Miehelläni on kaunismuotoinen leuka, upeat kaitaluiset korkeat poskipäät ja sopusuhtainen nenä, pienehköt sieraimet. Miehen poskipäät ja nenä periytyivät lapsille, mutta leukakuopan saivat kumpainenkin. No, onpahan jotain minultakin. :,D Nättejä ovat molemmat lapsina, mielenkiinnolla odotan miten ulkonäkö muuttuu kun kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi niin hassusti, että tytär ei muistuta äitiään, eikä isäänsä. On ihan omanlaisensa. Hyvällä tavalla älykäs ja kaunis, mutta ei vanhempiensa näköinen tai luonteinen. On vanhempiensa biologinen lapsi, ei ole vaihtoehtoja.
Olemme vielä lapsen isän kanssa todella erilaiset ulkonäöllisesti kuin luonteeltaankin.
Lapsen isä atleettinen, minä en ole. Isä on tumma, minä vaalea, hänellä on kihara tukka, minulla suora, hän on romanttinen, minä pragmaattinen. Olen koulutettu hän ei. Olen introvertti isä taas hyvin extrovertti. Listaa voisi jatkaa pitkälti.
En minäkään ollut todellakaan kaunis lapsi, enkä kouluikäisenä! Silti aikuisiällä minusta kuoriutui todellinen kaunotar, jota on monesti malliksi tai missiksi luultu.
Nyt minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät nyt koululaisina ole erityisen kauniita, mutta toivotaan parasta. :-) Lisäksi tytöillä naishormoni alkaa vaikuttaa vasta teini-ikäisenä, joten usein muuttuvat aika radikaalisti tuolloin. Tähän saattaa liittyä se, että ennen teini-ikää näyttävät enemmän isältään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis. Ollessani äitini kanssa, sanovat minun olevan äitini näköinen ja kun olen isäni kanssa, sanovat minua isäni näköiseksi.
Vanhempani ovat ns. naimanaamat. 🤗
Meitä on myös sanottu naimanaamoiksi, ihan vanhempainillassa. Eräs rouva totesi ettei teitä kolmea erota toisistaan. Oma suku on edelleen sitä mieltä että lapsi näyttää minulta ja miehen suvun mielestä lapsi näyttää mieheltä. Ota näistä nyt selvää. Pääasia että lapsi on jonkin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mukava ajatus, että maailmassa jatkaa elämäänsä ihminen, joka on omanlaisensa. Hänellä ei ole vanhempien painolastia ja hän tulee tekemään elämässään täysin omanlaisiaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tein ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Vielä täytyisi teiniä infota tästä rodunjalostusmentaliteetista.
:) Mielestäni toi käy myös ihan luonnostaan. Kartan sellaisia ihmisiä, joilla on sama ”vamma” kuin itselläni. En koe itseni kaltaisia viehättävänä.
Sama minulla. Olen itse persjalkainen mutta isä ja tytär pitkäjalkaisia, urheilullisia. Minulla kookas nenä, isällä ja tyttärellä pienet söpikset, tähän olen erittäin tyytyväinen. Ainoa miinus on ettei tytär perinyt isänsä ulkoilmakorvia vaan minun korvanlehdet. En tykkää.
Sellaiset missä ei ole lerpattavaa korvalehteä vaan aerodynaamisesti muotoiltu päänmukainen korva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme vielä lapsen isän kanssa todella erilaiset ulkonäöllisesti kuin luonteeltaankin.Onhan se mukava ajatus, että maailmassa jatkaa elämäänsä ihminen, joka on omanlaisensa. Hänellä ei ole vanhempien painolastia ja hän tulee tekemään elämässään täysin omanlaisiaan asioita.
Nauran ihmisille, jotka pukevatkin lapsensa kopiokseen. Mini me😬 Meillä on tyttären kanssa täysin erilainen maku kaikessa pukeutumisesta lähtien.
Tässäkin harmillisesti voimakas leuka periytynyt äidiltä tyttärille muttei taas pojalle, joka tullut isäänsä ja joka isä on taas aika leuaton:
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fim.mtv.fi%2F…
Äitini on kaunotar ja minä en. Olen perinyt isän piirteet. Isäkin on komea mieheksi, mutta minusta tuli jostain syystä aika miehekäs nainen. Minulla on isän kapeat huulet ja pienet silmät. Miehessä ne ei näytä pahalta. Äidillä olisi ollut paksut huulet ja normikokoiset, tarpeeksi erillään olevat silmät sekä kauniit hampaat ja kauniit kasvonpiirteet. Veljeni sai ne. Hän on myös komea mies. Minä olen se ainoa "rumilus" ja ainoa meistä joka ei koskaan "päässyt naimisiin". Elämä on.
Mä perin isältäni hoikkuuden. Isä on pitkä ja todella hoikka, pitkät raajat. Minulle tuli ihan samanlainen kroppa: tosi hoikka, pitkä, pitkät raajat. Tästä asiasta olen erittäin tyytyväinen. Naama on ehkä enemmän äidiltä, vaikka en toisaalta äidiltäni yhtään näytäkään.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on kaunotar ja minä en. Olen perinyt isän piirteet. Isäkin on komea mieheksi, mutta minusta tuli jostain syystä aika miehekäs nainen. Minulla on isän kapeat huulet ja pienet silmät. Miehessä ne ei näytä pahalta. Äidillä olisi ollut paksut huulet ja normikokoiset, tarpeeksi erillään olevat silmät sekä kauniit hampaat ja kauniit kasvonpiirteet. Veljeni sai ne. Hän on myös komea mies. Minä olen se ainoa "rumilus" ja ainoa meistä joka ei koskaan "päässyt naimisiin". Elämä on.
Sä haukut naisella ohuita huulia rumiksi? Ei ihme että naiset ottaa täytettä huuliinsa kun arvostellaan näin paljon. Naiset luovat ihan itse ulkonäköpaineet.
Vierailija kirjoitti:
Demi Mooren ja Bruce Willisin lapset eivät perineet Demin kauneutta. Bruce Willis puolestaan sai uuden vaimonsa kanssa kauniita lapsia, vaimokin on kaunis.
Demi käy samalla plastiikkakirurgilla kuin Megan Fox, geenit peritään rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei kukaan tunnu arvostavan enää sisäistä kauneutta. Ulkoinen kauneus on niin tärkeää, että sisäinen rumuus pilaa koko kokonaisuuden. Vastenmielisiä tällaiset ihmiset=nyky-yhteiskunnan aivopesemä pinnallinen tyhjä kuori
Kyllä sisäisesti kaunis on aina kaunis. Kun tutustuu tällaiseen ihmiseen, he alkavat vaan näyttää kauniilta! Ja päinvastoin, joku ensinäkemältä kaunis on yhtäkkiä vaan kokonaan ruma jos luonne on kamala.
Ja älykkyys on aina viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset missä ei ole lerpattavaa korvalehteä vaan aerodynaamisesti muotoiltu päänmukainen korva.
Haha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä haukut naisella ohuita huulia rumiksi? Ei ihme että naiset ottaa täytettä huuliinsa kun arvostellaan näin paljon. Naiset luovat ihan itse ulkonäköpaineet.
Joo mulle nää huulet on joku juttu. Varhaisteininä tulin niistä tietoiseksi ja haukuttiin viivahuuleksi. Siitä saakka ainakin vielä parikymppisenä kun kaverit (naiset) keksi alkaa katselemaan toistensa piirteitä, niin tosi usein kommentoitiin mun viivahuulia. Kukaan mies ei myöskään ole niistä mitään myönteistä sanonut. Jos meikkaan ne isommiksi, niin näytän heti paljon naisellisemmalta. Varmaan just se, että jos muutenkin on miehekkään näköinen, niin "miehen huulet" vielä pahentaa asiaa. No enpä ole vuosikausiin viitsinyt meikata, eikä ole mitään yritystä saada kumppania jota voisin häiritä viivahuulillani. ;) Onnellisuus tulee jokaisen ihmisen sisältä.
Kannattaa valita puoliso joka rakastaa ja jolla on hyvä luonne ja joka kohtelee sinua hyvin. Kannattaa myös iloita jokaisesta terveestä lapsesta ja niistäkin joilla on jokin pieni vamma tai kauneusvirhe. Pitää luoda lapsiaan usko, että he kelpaavat ovat kauniita omana itsenään. Kannattaa myös muistaa se, että kauneus on katoavaista ja ihmisen on ulkokuori on vaan se ulkokuori ja se ei korvaa luonnetta. Samalla pitää muistaa se, että elämässä sattuu mitä vaan. Täytyy olla kiitollinen jos on kaikki hyvin ja kunnossa ja muistaa, että silmänräpäyksessä kaikki voi muuttua.
Nämä omia ajatuksiani ja olen vasta nuori nainen. Jotenkin vaan aina ihmettelen ihmisten ajatuksia. Ehkä olen itse oppinut jotain oikein, vaikka elämäni ei olekaan ollut mitään helppoa.
Täytyy olla vähän päässä vikaa jos arvostelee lapsensa korvia. En vaan voi ymmärtää, vaikka kuinka yritän. Minulla on vähän eri arvot.