Kauniin äidin tytär ei olekaan kaunis?
Suurin osa ystävistäni on jo äitejä ja heidän vanhimmat lapset alkavat olla jo murkkuikää lähestyviä.
Minä en ole halunnut lapsia, koska olen mielestäni ruma ja en halua geeneilläni lapsia.
Mutta asiaan. Osa ystävistäni on varsinaisia kaunottaria ja veikkasimme kavereiden kanssa näiden saavan kauniita tyttäriä. Mutta mitä, eipäs näin käynytkään. Näiden kaunottarien tyttäret eivät todellakaan ole mitään kauniita vaan ihan normaaleja lapsia. Toki "ruma ankanpoikanen" voi vielä muuttua aikuisena, mutta piirteet eivät ainakaan nyt näytä tätä mahdollistavan.
Saisinkohan minä rumana sitten kauniin lapsen :D
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Jo mummoni tiesi aikoinaan sanoa että tytär tulee isäänsä ja poika äitiinsä.
Oli myös joku sananlasku että lapsi tulee myös kummiinsa mutta en millään saa tätä mieleeni. :D
Puoli lasta kummiin?
Harmi ettei kukaan tunnu arvostavan enää sisäistä kauneutta. Ulkoinen kauneus on niin tärkeää, että sisäinen rumuus pilaa koko kokonaisuuden. Vastenmielisiä tällaiset ihmiset=nyky-yhteiskunnan aivopesemä pinnallinen tyhjä kuori
Joo olen kanssa todennut tämän todeksi, että kannattaa miettiä kummi tarkkaan, jos tällaisia nykyään vielä valitaan. Sillä kaikki tuntemani ihmiset ovat olleet kummiensa näköisiä. Minä mukaan lukien. Liekö sattumaa, vai valitseekohan vanhemmat alitajuisesti lasta muistuttavan henkilön/henkilöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli kaunotar, minä en ole.
Mulla sama, kun katson äitini nuoruuskuvia rupeaa oikein vituttamaan. Isänikin oli nuorena hyvännäköinen, ja hänellä piirteitä jotka sopivat miehille. Onneksi saivat minut aika vanhana (äiti 40 ja isä 50) niin heissä näkyy jo ikä, enkä tunne itseäni ehkä niin rumaksi kuin mitä tuntisin jos he olisivat saanut mut nuorempana. Itse olen 18-vuotias. Vituttaa erityisesti se, että heillä molemmilla on tosi kauniit nenät, mutta itselläni on hirveä possunenä. Lisäksi olen järkyttävä babyface. Olen myös perinyt isältäni pari piirrettä, mitkä eivät oikein sovi naiselle.
Niin siis nyt ovat 58 ja 68, joku saattoi ehkä ymmärtää tekstistäni toisin.
Demi Mooren ja Bruce Willisin tyttäret ovat hyvä esimerkki tästä. Demi oli nuorena kaunotar, mutta tyttäret ovat ilmeisesti tulleet isäänsä....
https://recointensive.com/wp-content/uploads/2017/07/willis_sisters.jpg
Vierailija kirjoitti:
Demi Mooren ja Bruce Willisin tyttäret ovat hyvä esimerkki tästä. Demi oli nuorena kaunotar, mutta tyttäret ovat ilmeisesti tulleet isäänsä....
https://recointensive.com/wp-content/uploads/2017/07/willis_sisters.jpg
Ja tuo oli siis edustava kuva heistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita kumppani, joka on korvaa puuttuvia piirteitäsi. Jos sinulla on lyhyet jalat, niin pitkäjalkainen, isonenäisenä pieninenäinen. Jos oikein hyvä tuuri käy, niin lapsesta tulee todella sopusuhtainen.
Kannattaa valita kumppani jota rakastaa.
Totta tuo. Vielä parempi, jos tuntee voimakasta himoa. Silloin tarkoittaa, että geenit ovat sopivat ja lapsesta tulee todennäköisesti terve.
Tietysti sitten henkinen puoli voi olla ongelma, jos lapsi ei saa turvallista perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei kukaan tunnu arvostavan enää sisäistä kauneutta. Ulkoinen kauneus on niin tärkeää, että sisäinen rumuus pilaa koko kokonaisuuden. Vastenmielisiä tällaiset ihmiset=nyky-yhteiskunnan aivopesemä pinnallinen tyhjä kuori
Totta se on, että viehättävä kumppani löytyy ensimmäiseksi ulkoisin avuin. Ystävän kanssa voi ystävyys muuttua rakkaudeksi, vaikkei niin edustava olisikaan ulkoisest.
Joskus näkee ulkopuolisin silmin epäsuhtaisen parin. Silloin tulee mieleen, että toisen täytyy olla henkisesti todella kaunis ja se joka on nähnyt tämän, henkisesti hyvin kypsä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita kumppani, joka on korvaa puuttuvia piirteitäsi. Jos sinulla on lyhyet jalat, niin pitkäjalkainen, isonenäisenä pieninenäinen. Jos oikein hyvä tuuri käy, niin lapsesta tulee todella sopusuhtainen.
Näin tein ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Vielä täytyisi teiniä infota tästä rodunjalostusmentaliteetista.
Ehkä siihen voi olla jokin syy, jos toinen on ulkoisesti paljon paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tein ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Vielä täytyisi teiniä infota tästä rodunjalostusmentaliteetista.
:) Mielestäni toi käy myös ihan luonnostaan. Kartan sellaisia ihmisiä, joilla on sama ”vamma” kuin itselläni. En koe itseni kaltaisia viehättävänä.
Kauniista lapsesta harvoin tulee kauniista aikuista.
Oma äitini valitsi isäni kuulemma, jotta saisi varmasti kauniita lapsia. :D Kaunis on siis äitikin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. Lapsen ei pitäisi miettiä, onko hän kaunis vai ei. Pitäisi olla tyytyväinen itseensä miettimättä itseään sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani kauniit ihmiset ovat yleensä olleet poikkeuksellisen kauniita lapsia. Toki kauneus on katsojan silmässä. :)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tyttöret näyttävät isältään, näin olen huomannut. Eli ei kannata ottaa rumaa miestä!
Noinhan se menee. Poika näyttåä äidiltään ja tytär isältään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli kaunotar, minä en ole.
Mulla sama, kun katson äitini nuoruuskuvia rupeaa oikein vituttamaan. Isänikin oli nuorena hyvännäköinen, ja hänellä piirteitä jotka sopivat miehille. Onneksi saivat minut aika vanhana (äiti 40 ja isä 50) niin heissä näkyy jo ikä, enkä tunne itseäni ehkä niin rumaksi kuin mitä tuntisin jos he olisivat saanut mut nuorempana. Itse olen 18-vuotias. Vituttaa erityisesti se, että heillä molemmilla on tosi kauniit nenät, mutta itselläni on hirveä possunenä. Lisäksi olen järkyttävä babyface. Olen myös perinyt isältäni pari piirrettä, mitkä eivät oikein sovi naiselle.
Niin siis nyt ovat 58 ja 68, joku saattoi ehkä ymmärtää tekstistäni toisin.
Mutta äitini äiti ei ole koskaan ollut mielestäni mitenkään kaunis, vaikka äitini on. Jospa kauneus hyppää yhden sukupolven yli :D
Ap on kyllä luokattoman tyhmä. Itseäni haukuttiin yläasteella jatkuvasti ulkonäöstä niin paljon että itsekin aloin uskoa siihen etten ole mitään ja kukaan ei minua tule koskaan huolimaan.
Miehet eivät haukkuneet ja pyysivät usein ulos. Nyt 47-vuotiaana ymmärrän etten Vieläkään ole ruma, vaan edelleen joudun hätistelemään innokkaimpia kosijoita pois hameen helmoista.
Nykytietämyksellä oletan että olin Ihan nätti nuorenakin mutta kateelliset yrittivät lytätä sen minkä ehtivät.
Olen kaunis. Ollessani äitini kanssa, sanovat minun olevan äitini näköinen ja kun olen isäni kanssa, sanovat minua isäni näköiseksi.
Vanhempani ovat ns. naimanaamat. 🤗
Kannattaa valita kumppani jota rakastaa.