Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reiki pelkkää rahastusta ja huijausta?

Vierailija
09.05.2020 |

Kokemuksia ja mielipiteitä?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitäpä, mitä se energiasi on. Miten sitä mitataan?

Ei mitata vielä mitenkään, koska kvanttitason ilmiöille ei ole vielä mitään mittareita olemassa. 

Kvanttifysiikka sanoo seuraavaa: Kaikki on yhtä, kaikki on energiaa ja tarkkailija vaikuttaa tarkkailemaansa kohteeseen, eli energia menee sinne minne huomio menee.

Me emme vain osaa vielä mitata näitä asioita. Tämä on sama juttu kuin se, että sähkö oli keskiajalla magiaa.

Itse en usko asiassa siis olevan yhtään mitään yliluonnollista tai henkimaailmaan liittyvää, vaan kyse on kvanttitason ilmiöstä, jolle meillä ei ole VIELÄ mittauslaitteita.

Eli energia poukkoilee mihin sattuu jos ei joku hoitaja ole ohjaamassa sitä oikeaan paikkaan? Vaissoo.

Vierailija
82/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Voi olla vaarallistakin leikkiä henkimaailman kanssa.

Reiki ei liity henkiin millään tavalla mutta henkimaailmaksi käsitetään se kaikki mitä emme näe. Se ei ole meille vahingollista koskaan.

Riivaajia  kyllä ajetaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitäpä, mitä se energiasi on. Miten sitä mitataan?

Ei mitata vielä mitenkään, koska kvanttitason ilmiöille ei ole vielä mitään mittareita olemassa. 

Kvanttifysiikka sanoo seuraavaa: Kaikki on yhtä, kaikki on energiaa ja tarkkailija vaikuttaa tarkkailemaansa kohteeseen, eli energia menee sinne minne huomio menee.

Me emme vain osaa vielä mitata näitä asioita. Tämä on sama juttu kuin se, että sähkö oli keskiajalla magiaa.

Itse en usko asiassa siis olevan yhtään mitään yliluonnollista tai henkimaailmaan liittyvää, vaan kyse on kvanttitason ilmiöstä, jolle meillä ei ole VIELÄ mittauslaitteita.

Laitapa lähteitä tälle mukatieteellesi.

Vierailija
84/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahareikiä aina löytyy

Vierailija
85/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaanhan sillä voi olla hoitavia vaikutuksia: toisen ihmisen huomio, kosketus ja länsäolo tekee ihmiselle ihmeitä. Mutta varsinaisia maagisia energioita siinä ei kyllä siirry. Uskon, että vaikutus tulee juuri siitä, kun hoidettava kokee syvää luottamusta hoitajaan, kokee että hänelle halutaan pelkkää hyvää ja kerrankin joku keskittyy 120% häneen. Itsekin haluaisin käydä jonkinlaisella energiahoitajalla, joka aidosti uskoisi tekevänsä hyvää. Huijatuksi tulemisen tunne on ikävä.

Vierailija
86/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiki-master (opettaja) tässä. Reiki on ihan oikeaa energiaa, rakkudellista ja parantavaa, mutta tietyllä tapaa reiki-hoito on tahatonta huijausta ja rahastusta. Tahatonta huijausta silsi että hoitaja kyllä välittää energiaa ja hoitaa esim kipeää selkää, mutta se hoitoenergia ei menekään välttämättä selkään vaan sinne missä on suurin hätä ja tarve. Esimerkiksi mt-ongelman hoitamiseen, suolistoon tms, jolloin se selkä jääkin hoitamaan. Hoidettavan keho itse ohjaa energian sinne missä sitä eniten tarvitaan.

Rahastusta se on siksi, että ei kannata maksaa siitä toiselle minkä voi tehdä itse. Kurssilla saat sen taidon ja sen jälkeen voit hoitaa itseäsi niin paljon kun sielu sietää.

Se raha-elementti on niille tärkeä kenelle se on elanto. Mulla itselläni on hyväpalkkainen ansiotyö ja siksi teen kaiken auttamisen ilmaiseksi, siis hoidan ilmaiseksi, pidän kursseja ilmaiseksi, koska mun ei tarvitse tienata asialla.

Jep. minun edesmennyt äitini s 1913 opetti minua hoitamaan itseäni ja yksi tuttu reikikurssin käynyt neuvoi mulle konstit energiaomahoitoon. Lapseni olen myös opettanut pikkuvaivat hoitamaan itse.

Vierailija
87/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Voi olla vaarallistakin leikkiä henkimaailman kanssa.

Höpöhöpö, henkimaailma on housuissas. Reiki on ihan oman energian siirtämistä tarvitsevaan kohteeseen. En ole kursseja käynyt, mutta osaan homman silti.

Vierailija
88/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran reikihoidossa mitenkään siihen uskoen. Sain vain lahjakortin semmoiseen.

Hoitaja sanoi pääni kohdalla että minulla on jotain häikkiä poskea aluella.

Itselläni ei silloin ollut mitään tuntemuksia. Noin viikon kuluttua alkoi kova hammassärky ja

ilmeni iso tulehdus. Hammas jouduttiin poistamaan.

Kai se hoitaja jotain energiaa siinä tunsi. En tiedä. Mutta näin kävi mulla

Vierailija
89/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma energia tulee maailmankaikkeudesta. Sitä vaan kanavoidaan.

Uskokoon ken tahtoo.

Eikä tule, se on ihmisen omaa energiaa. T. Fyysikko

Vierailija
90/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikiä on housussas

Vierailija
91/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reiki-master (opettaja) tässä. Reiki on ihan oikeaa energiaa, rakkudellista ja parantavaa, mutta tietyllä tapaa reiki-hoito on tahatonta huijausta ja rahastusta. Tahatonta huijausta silsi että hoitaja kyllä välittää energiaa ja hoitaa esim kipeää selkää, mutta se hoitoenergia ei menekään välttämättä selkään vaan sinne missä on suurin hätä ja tarve. Esimerkiksi mt-ongelman hoitamiseen, suolistoon tms, jolloin se selkä jääkin hoitamaan. Hoidettavan keho itse ohjaa energian sinne missä sitä eniten tarvitaan.

Rahastusta se on siksi, että ei kannata maksaa siitä toiselle minkä voi tehdä itse. Kurssilla saat sen taidon ja sen jälkeen voit hoitaa itseäsi niin paljon kun sielu sietää.

Se raha-elementti on niille tärkeä kenelle se on elanto. Mulla itselläni on hyväpalkkainen ansiotyö ja siksi teen kaiken auttamisen ilmaiseksi, siis hoidan ilmaiseksi, pidän kursseja ilmai

No puolensa ja puolensa. Me olemme rakentaneet maailman joka toimii rahalla. Myös hoitajan täytyy ostaa ruokaa ja maksaa asuntonsa. Ja jos käyttää hoitoihin aikaa niin niistä on saatava toimeentulo. Eli ei se ole aina ristiriidassa. Toki jos toimeentulo järjestyy muuten ja aikaa on niin ei niistä sitten kannata maksua periä. 

Vierailija
92/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mieluummin hierojalle. 

Vierailija
93/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se raha-elementti on niille tärkeä kenelle se on elanto. Mulla itselläni on hyväpalkkainen ansiotyö ja siksi teen kaiken auttamisen ilmaiseksi, siis hoidan ilmaiseksi, pidän kursseja ilmaiseksi, koska mun ei tarvitse tienata asialla.

MT-ongelman hoitamiseen?? Melkoista puoskarointia! 

Vierailija
94/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran reikihoidossa mitenkään siihen uskoen. Sain vain lahjakortin semmoiseen.

Itselläni ei silloin ollut mitään tuntemuksia. Noin viikon kuluttua alkoi kova hammassärky ja

Tai "hoitaja" siirsi jotain häikkää sinne poskeesi...

Vierailija
95/96 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reiki aloitetaan laittamalla kädet yhteen kämmenet vastakkain, silmät kiinni, laske mielessäsi 9. Tunnet miten energia alkaa virtaamaan. Amerikassa monet rukoilevat liittämällä kädet yhteen. Kokeile.

Olet siinä oikeassa, että lämpöenergia tosiaan siirtyy käsien välillä. Tosin sillä ei ole sen kummempaa parantavaa vaikutusta kuin esim. sähkövastuksella tehdyllä lämpöenergialla.

Niinhän sitä luulisi. Edesmennyt äitini oli eräänlainen kansanparantaja ja hän ei tiennyt reikistä eikä mistään vastaavista systeemeistä. Puhui aina voimasta ja tarkoitti energiaa ja opetti minulle monia hyviä itsehoitomenetelmiä, joita olen jo yli 60 v käyttänyt omaksi ja läheisteni hyödyksi. Aivan selkeäsit on kysymys energian keräämisestä parantavaksi voimaksi.

Jokainen saa uskoa mitä ha

Kurkku- ja korvakivut paranevat myös ihan omia aikojaan. Lääkäritkin tämän tietävät. 

Vierailija
96/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai "hoitaja" siirsi jotain häikkää sinne poskeesi...

En tiedä kävikö näin mutta yhtäkaikki ihmeellistä jos koskematta pystyi jotain "siirtämään".

Ei ollut kuitenkaan hammaslääkäri toiselta ammatiltaan joten ei se siitä mitään hyötynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi