Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reiki pelkkää rahastusta ja huijausta?

Vierailija
09.05.2020 |

Kokemuksia ja mielipiteitä?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs veikkaat? Ömmönmömmön vaan.

Vierailija
2/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan huuhaata.

Vierailija
4/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Jotenkin vajaa tarvitsee olla jos tällaisesta maksaa. Halu tulla huijatuksi ja hyväksikäytetyksi luja.

Vierailija
5/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teille reikiä näytän!

- Riitta

Vierailija
6/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuolto se huijausta vasta onkin.

Vierailija
7/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tyyppi viime vuoden big brotherissa parantanut taudin kuin taudin ja ihan ilmaiseksi.

Vierailija
8/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teille reikiä näytän!

- Riitta

Toinen hyvä oli, kun se mummo kävi reiki-hoidossa ja sitten sen jälkeen hammaslääkärissä:

"Voi kauhistus! Hampaanne ovat aivan reikiintyneet!"

Vierailija
9/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiki-master (opettaja) tässä. Reiki on ihan oikeaa energiaa, rakkudellista ja parantavaa, mutta tietyllä tapaa reiki-hoito on ”tahatonta huijausta ja rahastusta”. Tahatonta huijausta silsi että hoitaja kyllä välittää energiaa ja hoitaa esim kipeää selkää, mutta se hoitoenergia ei menekään välttämättä selkään vaan sinne missä on suurin hätä ja tarve. Esimerkiksi mt-ongelman hoitamiseen, suolistoon tms, jolloin se selkä jääkin hoitamaan. Hoidettavan keho itse ohjaa energian sinne missä sitä eniten tarvitaan.

Rahastusta se on siksi, että ei kannata maksaa siitä toiselle minkä voi tehdä itse. Kurssilla saat sen taidon ja sen jälkeen voit hoitaa itseäsi niin paljon kun sielu sietää.

Se raha-elementti on niille tärkeä kenelle se on elanto. Mulla itselläni on hyväpalkkainen ansiotyö ja siksi teen kaiken auttamisen ilmaiseksi, siis hoidan ilmaiseksi, pidän kursseja ilmaiseksi, koska mun ei tarvitse ”tienata” asialla.

Suosittelen Sari mcGlinn: Reiki -kirjaa asiasta kiinnostuneille. Siinä myös paljon tutkimustieto asiasta. Esim monissa euroopplaisissa sairaaloissa on ihan julkisterveydenhullossa reikihoitajia jotka antaa reikiä leikkausten jälkihoitona.

Palstan mesoajat aina vihaisena mesoaa, ja silsi suosittelen että älä usko ketään vastaajaa, ei edes minua, vaan tutki ja selvitä asiaa ITSE.

Vierailija
10/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiki-master (opettaja) tässä. Reiki on ihan oikeaa energiaa, rakkudellista ja parantavaa, mutta tietyllä tapaa reiki-hoito on ”tahatonta huijausta ja rahastusta”. Tahatonta huijausta silsi että hoitaja kyllä välittää energiaa ja hoitaa esim kipeää selkää, mutta se hoitoenergia ei menekään välttämättä selkään vaan sinne missä on suurin hätä ja tarve. Esimerkiksi mt-ongelman hoitamiseen, suolistoon tms, jolloin se selkä jääkin hoitamaan. Hoidettavan keho itse ohjaa energian sinne missä sitä eniten tarvitaan.

Rahastusta se on siksi, että ei kannata maksaa siitä toiselle minkä voi tehdä itse. Kurssilla saat sen taidon ja sen jälkeen voit hoitaa itseäsi niin paljon kun sielu sietää.

Se raha-elementti on niille tärkeä kenelle se on elanto. Mulla itselläni on hyväpalkkainen ansiotyö ja siksi teen kaiken auttamisen ilmaiseksi, siis hoidan ilmaiseksi, pidän kursseja ilmaiseksi, koska mun ei tarvitse ”tienata” asialla.

Suosittelen Sari mcGlinn: Reiki -kirjaa asiasta kiinnostuneille. Siinä myös paljon tutkimustieto asiasta. Esim monissa euroopplaisissa sairaaloissa on ihan julkisterveydenhullossa reikihoitajia jotka antaa reikiä leikkausten jälkihoitona.

Palstan mesoajat aina vihaisena mesoaa, ja silsi suosittelen että älä usko ketään vastaajaa, ei edes minua, vaan tutki ja selvitä asiaa ITSE.

Mikään rakkaudellinen ei ole koskaan vaihdon väline. Tällöin on aina kyse huijauksesta ja pahuudesta - eri muodoissaan.

Vierailija
12/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikähoidot <3

Vierailija
13/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periatteessa täyttä huuhaata. Mutta toisaalta se tuottaa joillekin hyvää oloa ja rentouttaa, joten siinä mielestä voi hyvinkin edistää terveyttä.

Reiki ei ehkä ole pahinta mahdollista huuhaata, kun sen ei väitetä (ei ainakaan 80-luvn lopulla kun se tuli Suomeen... Terveiset Ullalle) parantavan kaiken maailman tauteja syövistä lähtien.

Tiedä sitten mitä reikin tarjoajat nykyään lupaavat

Vierailija
14/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö henkilökohtaista paranemiskokemusta?

Vierailija
15/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Age - hihhulointia. Ihmisparoilta viedään viimeisetkin rahat.

Vierailija
16/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään rakkaudellinen ei ole koskaan vaihdon väline. Tällöin on aina kyse huijauksesta ja pahuudesta - eri muodoissaan.

Tämä!

Vierailija
17/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan Wikipediassa reiki on määritelty uskomushoidoksi, jolla ei ole tieteellistä perustetta. Lähteineen. Luepa sieltä itse.

Vierailija
18/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta on vaikea löytää aitoa ja osaavaa hoitajaa. Suurin osa on puoskareita tai hölmöjä, jotka eivät osaa mutta luulevat osaavansa.

Vierailija
19/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö henkilökohtaista paranemiskokemusta?

Ei, mutta traumautumiskokemus löytyy. Täysin tasapainoton eukko kävi käsiksi kertomatta mistä on kyse. Reikiä ja rosen-terapiaa oli kuulemma opiskellut oikein diplomitasolla. Juuri näiksi "kehoterapeuteiksi" päätyy ehkä kaikkein pimeimmät. Toisen ihmisen kehoa ei kunnioiteta, pääasia että pääsevät itse "pätemään".

Itse tarvitsivat hoitoa, vaikka ei taitaisi mikään auttaa.

Vierailija
20/96 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kaukoreikiä” koettu täällä. Ei tehonnut, ja tulihan se turhautuneena sitten sieltä: minulla on vain niin paska karma. Eli ansaittua kipua ja kärsimystä. Asia selvä! Mitään vikaa hoidossa/hoitajassa ei tietenkään voinut olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme