Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmm..korona-aika taitaa olla ohi

Vierailija
09.05.2020 |

Tai ainakin ihmiset on kyllästyneet kotiympyröihin. Kävin kauppakeskuksessa ja ilokseni huomasi että vaatekaupoissa alkaa olla jo jopa ruuhkan tapaista. Jonoja oli ilman turvavälejä ja ihan rennosti jengi siellä liikkui. Itse olen kokoajan ihan normaalisti käynyt ruokakaupoissa ja vaatekaupoissa joten huomaan muutoksen. Toivottavasti aletaan saamaan taas taloutta kuntoon. Vieläkö saatais kahvilat ja ravintolatkin auki.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja- ja kukkakaupoissa oli myös tänään porukkaa. Tosin en kritisoi, olinhan siellä itsekin, vaikka tähän saakka olen vältellyt kauppoja. Olisin tilannut kirjakaupan tavarat, mutta ne menevät vielä ruuhkaisempaan Postiin, joka on kirjakaupan vieressä, joten pienempi paha mennä suoraan sinne kirjakauppaan.

Vierailija
2/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppoihin tullut ihania uusia kevät- ja kesävaatteita. 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein saman havainnon kuin ap, ja olen samaa mieltä. Elän täysin normaalisti kuten näemmä tekevät monet muutkin.

Vierailija
4/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tiivistyy hyvin surullisesti miten ihmiset suhtautuvat kriiseihin, ne unohtuvat jossain vaiheessa vaikka ovatkin vielä ajankohtaisia. 

Vierailija
5/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketkäs siellä kaupoissa tungeksivat? Oliko liikkeellä mummelit vai te nuoret, jotka ette edes ole suositellussa (= teidän mielestä pakollisessa) eristyksessä kuten me vanhat? Minä kävin poikkeuksellisesti aamupäivällä ruokakaupassa ja hämmästyin, kun väkeä oli niin vähän väkeä liikkeellä. Niin, ja turvavälit pidettiin suositellusti.

Vierailija
6/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on ihan älyttömästi ihmisiä liikkeellä. Ei porukka jaksa enää mädäntyä neljän seinän sisällä. Saa nähdä tuleeko tartuntapiikki vai ei. Aika näyttää.

Vierailija
7/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hävisi ihan tosta vain kokonaan? Niinkö ne pandemiat tekeekin?

Vierailija
8/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ketkäs siellä kaupoissa tungeksivat? Oliko liikkeellä mummelit vai te nuoret, jotka ette edes ole suositellussa (= teidän mielestä pakollisessa) eristyksessä kuten me vanhat? Minä kävin poikkeuksellisesti aamupäivällä ruokakaupassa ja hämmästyin, kun väkeä oli niin vähän väkeä liikkeellä. Niin, ja turvavälit pidettiin suositellusti.

Oli ihan kaiken ikäistä ja kokoista.

Vierailija
9/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hävisi ihan tosta vain kokonaan? Niinkö ne pandemiat tekeekin?

Me vain lakkasimme uskomasta siihen.

Vierailija
10/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virus vetää henkeä, vetäkää tekin. Heinäkuun alusta uuteen vuoteen on seuraava ulkonaliikkumiskielto, kannattaa kylvää potut ajoissa ja ottaa se kesäsika, muuten tulee jouluna nälkä.

Vierailija
11/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa riittää kiirettä sairaaloissa.

Vierailija
12/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puistossa satapäin ihmisiä kattelemassa kirsikkapuita.

Vierailija
13/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pahoillani, mutta korona-aika ei ole ohi!

Ei vielä pitkään, pitkään aikaan.

Vierailija
14/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kuolemaa niin että haistatan vitut koko koronalle. On tässä pahempaakin kärsitty niin yksi korona sinne sun tänne. 

Vierailija
15/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kato law of the attraction, jos te uskotte sairauteen niin totta kai sen saatte. Teeskennellåån et se on jo mennyt niin se lakkaa olemasta energiatasolla.

Vierailija
16/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhamyymälässä ja rautakaupassa molemmissa aivan tolkuton ryysis.

Ei ihmiset enää juuri välitä, koulut aukeaa torstaina ja siinä vaiheessa se on aivan sama, paitsi ehkä ikäihmisille. Bussit ja muut pakkaa ihan täyteen ihmisiä eikä perheissäkään ole enää mitään mieltä eristäytyä kun pari teiniä pyörii ruuhkabusseissa ja tuhannen oppilaan kouluissa.  Tulee jos on tullakseen, ei sitä enää sen jälkeen pysty estämään jollain kaupassa käynnin välttelemisellä.

Vierailija
17/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja jotenkin katosi koko hommalta pohja kun koulut aukeaa ja vien itsekin lapset isoon päiväkotiin. Koulussamme on 700 oppilasta jotka tulevat kouluun vartin välein. Lisätiloja ei ainakaan koulurakennuksessa ole.

Tänään kävin eka kertaa puistoissa, kauppakeskuksessa. Molemmissa on ihmisiä liikkeellä. On outoa varoa kauppaa, jos sadat lapset ja nuoret ja työntekijät menevät samaan rakennukseen ja sen sanotaan olevan täysin turvallista. Jokainen koulussa työskentelevää tietää arjen siellä.

Vierailija
18/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vielä kurittamaan kunnolla, kun ei uskota näitä suosituksia turvaväleistä yms. Noh, ihmiset kaipaavatkin vähän herättelyä tähän maailmanmenoon.

Paluuta entiseen ei ole vielä pitkään aikaan!

Vierailija
19/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja puistossa satapäin ihmisiä kattelemassa kirsikkapuita.

Uudenmaan maahiset taas älykääpiöinä asialla:)

Tengelen joukkoitsari ja Eun kansanvaihto ja kiinan maailmanvalloitussuunnitelma ja erityisesti lopun aikojen profetiat taitaa toteutua.

No onhan tätä odotettu Aatamin ajoista, vihdoinkin:)

Vierailija
20/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin kuinka ruotsalaiset povasivat tartunta-aaltoa tännekin. Saa nähdä nyt sitten kuinka käy.

Itse en uskalla lähteä vielä kaupoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän