Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni päätti perheen lapsiluvun

Vierailija
08.05.2020 |

Olisin toivonut useampaa lasta, mutta mies sai jo kahden lapsen jälkeen tarpeekseen. Nyt ei tule enempää lapsia, kun mies on steriloitu. Hyväksyn miehen päätöksen, mutta silti hiukan nyppii että päätös tapahtui näin yksipuolisesti, koska tässä asiassa eivät kompromissit ole mahdollisia. Joko lapsi hankitaan tai sitten ei. Minä olisin halunnut vielä yhden lapsen, mutten halua sitä uusperheessä. Joten lapsiluku jäi myös minulla kahteen, ei tosin omasta toiveesta.

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka joutui turvautumaan kirurgiaan, kun järkipuhe ei auttanut.

Vierailija
2/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai lapsiluku on yksipuolinen päätös siinä mielessä, että lasta ei pidä hankkia toista miellyttääkseen. Onko tilanne toisinpäin mielessäsi eri? Eli jos mies haluaa monta lasta ja nainen ei? Vai saako silloin nainen päättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole ainoa siemenenluovuttaja.

Vierailija
4/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ole ainoa, jolla on ollut erilainen näkemys lapsiluvusta puolison kanssa. Toki järkevää, että mies on hoitanut asian osaltaan kuntoon, kun on varma näkemyksestään, mutta silti jotenkin ärsyttää. Sterilisaation jälkeen mies on ollut huomattavan hyväntuulinen, kun nyt lapsiluku on hänen osaltaan lopullinen.

Vierailija
5/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nähnyt, että sinä et pärjäisi enää yhdenkään kakaran kanssa, joten siksi tuo ratkaisu. Hän ei myöskään jaksa katsoa sinua ja kuunnella valitustasi olostasi ja ihan kaikesta mitä raskaus, synnytys, vauva-arki ja arki kolme lapsen kanssa toisi. Sinunkin pitää mennä töihin joskus ja ottaa osaa perheen laskujen maksamiseen. Oma vika siis.

Vierailija
6/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käsivarressa ehkäisykapseli, joten vasektomialle ei ollut varsinaista tarvetta.

Vierailija
7/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hän ei varmasti enää mahdollista ap:n rentoa arkea, jos ap käy vauvasiemenen toiselta.

Vierailija
8/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtaisi avioeroon. Perhe-elämä ei silloin olisi sellaista kuin toivoin.

Vierailija
9/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään sait kaksi. Itse haluaisin toisen, mies ei suostunut, minkäs teet.

Moni ei saa yhtään. Yleisemmin se on mies joka ei lapsiin suostu. Nykymiehet ovat niin pellejä. 

Vierailija
10/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käsivarressa ehkäisykapseli, joten vasektomialle ei ollut varsinaista tarvetta.

Eli syyt ovat muualla kuin ehkäisyssä. Katsopa peilistä ap syyllistä asiaan.

Vierailija
11/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nähnyt, että sinä et pärjäisi enää yhdenkään kakaran kanssa, joten siksi tuo ratkaisu. Hän ei myöskään jaksa katsoa sinua ja kuunnella valitustasi olostasi ja ihan kaikesta mitä raskaus, synnytys, vauva-arki ja arki kolme lapsen kanssa toisi. Sinunkin pitää mennä töihin joskus ja ottaa osaa perheen laskujen maksamiseen. Oma vika siis.

Käyn töissä ja maksan laskut. Mies ei ollut huolissaan minun jaksamisestani kolmen lapsen kanssa, vaan omastaan.

Vierailija
12/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei saa yhtään. Yleisemmin se on mies joka ei lapsiin suostu. Nykymiehet ovat niin pellejä. 

Ehkä mies oli realistinen, mutta sinä et ole ilmeisesti edes hyvä äiti, kun mies noin päätti. Hyvää äitienpäivää vaan!

Vierailija
13/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan ole ainoa, jolla on ollut erilainen näkemys lapsiluvusta puolison kanssa. Toki järkevää, että mies on hoitanut asian osaltaan kuntoon, kun on varma näkemyksestään, mutta silti jotenkin ärsyttää. Sterilisaation jälkeen mies on ollut huomattavan hyväntuulinen, kun nyt lapsiluku on hänen osaltaan lopullinen.

Tuo on kyllä paha että mies kehtaa olla hyväntuulinen!

Oikeasti tottakai lapsiluku menee sen mukaan joka haluaa vähemmän lapsia. Miksi sua harmittaa miehen vasektomia? Kuulostaa siltä että olisit toivonut ehkäisyn pettävän..

Vierailija
14/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tottakai lapsiluku on yksipuolinen päätös siinä mielessä, että lasta ei pidä hankkia toista miellyttääkseen. Onko tilanne toisinpäin mielessäsi eri? Eli jos mies haluaa monta lasta ja nainen ei? Vai saako silloin nainen päättää?

Jos nainen ei halua lasta niin silloin lasta ei tehdä. Se on nainen joka tekee kaiken lapsen tekemisessä, kärsii siitå loppuiän. Miehen osa on nautinnon ruiskaus ja valmiin odottaminen. Kuvaavaa on että mies voi tulla isäksi eikä edes tiedä asiasta.

Vierailija
15/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan mutta kommenttisi saa kyllä sinut kuulostamaan varsinaiselta pelleltä.

Vierailija
16/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja maksan laskut. Mies ei ollut huolissaan minun jaksamisestani kolmen lapsen kanssa, vaan omastaan.

Mies teki miehen päätöksen, hyvä juttu. Hän sentään tietää missä mennään, kun ap liihoittelee vain.

Sitä paitsi tänne nyt voi kirjoittaa ihan mitä vain, esimerkiksi tuosta työssä käymisestäsi.

Vierailija
17/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syyt ovat muualla kuin ehkäisyssä. Katsopa peilistä ap syyllistä asiaan.

Trolli. Päätös vasektomiasta lähtee ensisijaisesti ihmisen omista motiiveista. Mies halusi tunteen siitä, että hänen lisääntymisensä oli tässä eikä enempää lapsia tule enää kenenkään kanssa. Jos ero tulisi, niin mies ei haluaisi enää edes kuulemma tapailla ketään perheellistä vaan keskittyä ainoastaan omiin lapsiin.

Vierailija
18/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit silti tehdä omat ratkaisusi. Jos et pysty antamaan anteeksi miehellesi, niin ero tulee joka tapauksessa. Sitä paitsi vasektomiaan pitäisi olla puolison suostumus.

Vierailija
19/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä paha että mies kehtaa olla hyväntuulinen!

Oikeasti tottakai lapsiluku menee sen mukaan joka haluaa vähemmän lapsia. Miksi sua harmittaa miehen vasektomia? Kuulostaa siltä että olisit toivonut ehkäisyn pettävän..

Mies on suhteen aikana joissain muissakin asioissa sanellut miten toimitaan uhkaamalla muuten erolla. Siksikin tämä on minulle kova paikka.

Vierailija
20/158 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit silti tehdä omat ratkaisusi. Jos et pysty antamaan anteeksi miehellesi, niin ero tulee joka tapauksessa. Sitä paitsi vasektomiaan pitäisi olla puolison suostumus.

Antamaan anteeksi? En ole vihainen, vaan lähinnä hämmentynyt siitä, että tämä meni minun osaltani näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä