Kierukan poisto tähystyksellä
Onko kokemuksia? On yritetty gynen polilla poistaa, ei saanut pois. Nyt jonossa tähystyksellä poistoon. Mitä tuo tähystämällä poisto tarkoittaa? Humautetaanko vai ei? Löysin ristiriitaista tietoa googlaamalla. Sattuuko? Ronkkiminen nimittäin sattui.
Kommentit (40)
Minulla kierukka saatiin gynen polilla pois, sain samat puudutukset kohdunkaulaan mitä synnyttäjille annetaan. Jos ei olisi onnistunut, poisto olisi pitänyt tehdä leikkaussalissa humautuksessa. Siinä tuskin toimenpiteessä on kipua, mutta varmaan jälkeenpäin alavatsaa vihloo.
Ei liity aiheeseen, mut kiinnostaa että mikä kierukka?
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa on vinkiksi mainittu gynen poli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Poistetaanko gynen polilla vain tietyn merkin kierukoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Poistetaanko gynen polilla vain tietyn merkin kierukoita?
Haha, hyvä täsmennys. Minä ajattelin heti, että sinä mietit jotain polven kierukkaa.
Omani merkkiä en enää muista, mutta siitä katkesi langat poiston yhteydessä. Kävin yksityisellä, kokeneella gynellä ja hän sanoi, että ei ole koskaan aiemmin sattunut noin. Hän teki lähetteen polklinikalle.
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Mirena.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kierukka saatiin gynen polilla pois, sain samat puudutukset kohdunkaulaan mitä synnyttäjille annetaan. Jos ei olisi onnistunut, poisto olisi pitänyt tehdä leikkaussalissa humautuksessa. Siinä tuskin toimenpiteessä on kipua, mutta varmaan jälkeenpäin alavatsaa vihloo.
Jotain puudutuksia laitettiin jo. Ensin kävin siis yleislääkärillä, ei saanut ja laittoi gynen polille. Siellä yritettiin ja hartaasti sekä jotain puudutetta laitettiin ja yritettiin taas. Ei onnistunut, laittoi lähetteen tähystämällä poistoon. Enkä oikein siitä tietoa löytänyt.
Aaapeeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain puudutuksia laitettiin jo. Ensin kävin siis yleislääkärillä, ei saanut ja laittoi gynen polille. Siellä yritettiin ja hartaasti sekä jotain puudutetta laitettiin ja yritettiin taas. Ei onnistunut, laittoi lähetteen tähystämällä poistoon. Enkä oikein siitä tietoa löytänyt.
Onpas hankala tapaus tuo sinun kierukka. Kyllä se leikkaussalissa saadaan pois. Toimenpiteestä tuskin tiedät mitään, mutta aikaahan siinä menee. Yritä saada kuski päiväksi, et ole itse ajokunnossa ja matkat menee mukavammin. Kotiin kannattaa varata kipulääkettä kaiken varalle eikä päivä, pari vapaatakaan ole huono juttu.
Hmmm, miten lääkäri ei saanut sitä pois? Kierukastani ei ollut lankoja lainkaan näkyvissä ja lääkäri avasi kohdunsuun jollain instrumenttina ja nouti kierukan suoraan kohdusta. Sattui niin että taju meinasi lähteä, mutta niin lähti kierukkakin.
Onko haittaa jos se jää sinne ikuisesti. Itse olen ajatellut etten mene poistattamaan, kun ei se mitenkään haittaa eikä ole mitään kuukautisvaivojakaan. 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Millä humautettiin? pesäpallomailallako?
Spinaali- tai yleisanestesia leikkaussalissa. Toimenpide ei satu laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, miten lääkäri ei saanut sitä pois? Kierukastani ei ollut lankoja lainkaan näkyvissä ja lääkäri avasi kohdunsuun jollain instrumenttina ja nouti kierukan suoraan kohdusta. Sattui niin että taju meinasi lähteä, mutta niin lähti kierukkakin.
Hmmm, lääkäri ei varmaan halunnut kiduttaa potilasta. Minkään toimeenpiteen ei tulisi sattua niin, että meinaa taju lähteä. Hyvä lääkäri osaa lopettaa ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en saanut lähetettä vaan kierukka otettiin avaamalla kohdunsuu ilman lääkitystä? Olenko kenties kivikasvon näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä avasi minullakin kohdunsuun ja kävi vehkeineen kaivamassa. Jotenkin vaan niin kääntynyt ilmeisesti johonkin sektiosta aiheutuneeseen kuoppaan, ettei vaan lähtenyt. Ja sattui paljon. Eikä siis lankoja näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri haen. Eli siis tähystys tehdään leikkaussalissa ja siellä joko nukutus tai spinaali? En siellä kipua pelkääkkään, mietin vaan mitä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en saanut lähetettä vaan kierukka otettiin avaamalla kohdunsuu ilman lääkitystä? Olenko kenties kivikasvon näköinen?
Ehkä toinen pää näytti siltä, että sieltä mahtuu poliisisoittokunta marssimaan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toinen pää näytti siltä, että sieltä mahtuu poliisisoittokunta marssimaan läpi.
Mitä tämä ilkeä kommentti tarkoittaa? Eli jos olen lääkärin mielestä löysä, saa tuottaa kipua?
'