Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en voi sietää personaattomia ihmisiä, joiden kaikki puheet ovat kliseisiä, miljoonia kertoja kuultuja fraaseja?

Vierailija
07.05.2020 |

Katson First dates Suomi -ohjelmaa ja tuli mieleen yhdestä naisesta, joka oli juuri tuollainen persoonaton kliseillä puhuja. Ikäänsä kysyttäessä kuulemma "piti oikein miettiä minkä ikäinen mä oikein olen, hihihi!"

Miksi mua ärsyttää tällaiset ihmiset? Olenko liian tuomitseva?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti koulussa se kotitalousryhmä johon mä jouduin, niillä oli samanlainen käsiala ja samanlaiset mielipiteet eikä mitään persoonaa ja ne tai varsinkaan se yks ei siedä että jollain on oma persoona ja omat mielipiteet ja se ottikin mut kohteekseen ja sen kohde oon joutunut oleen edelleen

Vierailija
2/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet katsonut Onnelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsot paskaa? Eikö aika kulu muuten?

Vierailija
4/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset harvoin haluavat tai osaavat jakaa ajatuksiaan ja sisintään tuntemattomille tai sellaisille, joita ei koe läheisiksi. Itsekö laukoisit televisiossa ensitreffeillä ne omimmat ja persoonallisimmat jutut ja syvimmät ajatuksesi?

Vierailija
5/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteettömät ja tylsät ihmiset ovat minusta paljon kauheampia kuin yleensä ajatellaan. Aina kun joutuu keskustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, ahdistuu, koska tuntuu siltä että maailmassa ei olisi jäljellä enää mitään kiinnostavaa eikä elämällä tarkoitusta.

Vierailija
6/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ihmiset harvoin haluavat tai osaavat jakaa ajatuksiaan ja sisintään tuntemattomille tai sellaisille, joita ei koe läheisiksi. Itsekö laukoisit televisiossa ensitreffeillä ne omimmat ja persoonallisimmat jutut ja syvimmät ajatuksesi?

Luitko ollenkaan kysymystäni?

-ap

Vierailija
7/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala, kuka sellaisia kestää muut kuin toiset samanlaiset. Kammottavaa porukkaa. Esiintyy erityisen paljon sosiaali,-terveys& kaupanaloilla

Vierailija
8/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katsot paskaa? Eikö aika kulu muuten?

Viihdytän itseäni katsomalla ohjelmia joissa on vastenmielisiä ihmisiä. En tiedä mikä siinä on niin kivaa, kai se johtuu jonkinasteisesta misantropiasta. En inhoa kaikkia ihmisiä, mutta jos joku on epäaito, vetää roolia, luulee olevansa jotain mitä ei ole ja se huokuu hänestä päälle päin, niin inhoni tuota ihmistä kohtaan on taattu.

-ap

Vierailija
9/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelassahan, juuri ruotsalaisessa joka on paras, oli jakso jossa oli kliseillä kommunikoiva työkaveri. Oli kyllä aika hauska.

Vierailija
10/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan sen takia voi sietää persoonattomia ihmisiä, koska uskot itse olevasi myös sellainen?

Vierailija
11/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka toisen persettä kaivaa, niin itse siihen laukeaa.  Olet sinä liian tuomitseva. Häpeisit. 

Vierailija
12/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meluaa mutta ei anna itsestään mitään. Eikö tuo ole selvä.

Vierailija
13/25 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Vierailija
14/25 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Mikä?

-ap

Vierailija
15/25 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. :D

Vierailija
16/25 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koet olevasi parempi kuin he ja siksi et voi heitä sietää. Toisaalta, parempanahan sitä voisi olla armollinen ja sietää surkeampia. Toiset paremmat sen sijaan voivat olla haaste, kun pitäisi jakaa se paikka kukkulan huipulla. 

Vierailija
17/25 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistit joskus rasittavat, kun luettelevat kirjatietoa faktana osaamatta kyseenalaistaa mitään. Sitten kun kertoo omista kokemuksista, jotka poikkeavat kirjatiedoista, nämä suorastaan suuttuvat ja pitävät tyhmänä. Vaikka kirjatiedossa on virheitä ja ne perustuvat keskiarvoihin. Poikkeamia on moneen suuntaan.

T. insinööri.

Vierailija
18/25 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tulkinnut tuon itsessäni niin, että jossain vaiheessa elämää on nähnyt niin paljon erilaisia ihmisiä, että iskee kyllästyminen.

Ei vain enää jaksa kuunnella yksiä ja samoja vitsejä ja valituksia, vaan yrittää etsiä seuraa joka osaisi käyttää aivojaan omaperäisesti.

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että itse olisin omaperäinen jutuissani. Olen vain kyllästynyt kaikkiin rutiineihin.

Vierailija
19/25 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet olevasi samanlainen, siksi ärsyttää. Näin se yleensä menee. Tutustu peiliteoriaan.

Vierailija
20/25 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko fraasi, mutta ystäväni sanoo "unohda se mies". Miten pystyisin unohtamaan, kun rakastin toista ja hän oli hyvin tärkeä elämässäni? No ei hän pahaa varmasti tarkoita, mutta ei ihan ensimmäisenä tee mieli tavata tätä ystävää.

*erokriisissä oleva*