KYSELY: Meneekö lapsesi kouluun 14.5.?
Kommentit (41)
Pirkanmaalla Lempäälässä koulussa tartunta.
Vierailija kirjoitti:
Pirkanmaalla Lempäälässä koulussa tartunta.
Sinne sitten hakemaan sitä Salmisen laumasuojaa!
Li vois tehdä nyt kouluvierailun Lempäälään
Tottakai! Kouluun mennään mielellään.
Pidän aika ylimitoitettuna tätä korona vouhotusta. Kontulasta, enkä tiedä ketään koronaan sairastunutta.
Ihmettelen, että miksi hallitus ryhtyi etätyöhön, kun epäillään altistusta parilla ministerillä. Nythän olisi hyvä sauma hankkia se immuniteetti, kun sairaaloissa on vielä tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei mene ja adressiin kirjoitettu jo yli 10 000 nimeä sen puolesta, että kouluja ei avattaisi. Eli vanhemmat todellakin ovat tehneet tässä kansanliikkeen! Mahtavaa! Allekirjoita sinäkin, jos et ole sitä vielä tehnyt. Googleta adressi
Ei avata kouluja ennen kesäää
Myöhäistä on mitään adressia kerätä. Mutta lapset eivät mene koulun lähellekään tänä keväänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene ja adressiin kirjoitettu jo yli 10 000 nimeä sen puolesta, että kouluja ei avattaisi. Eli vanhemmat todellakin ovat tehneet tässä kansanliikkeen! Mahtavaa! Allekirjoita sinäkin, jos et ole sitä vielä tehnyt. Googleta adressi
Ei avata kouluja ennen kesäää
Myöhäistä on mitään adressia kerätä. Mutta lapset eivät mene koulun lähellekään tänä keväänä.
Ei se varmaan koulujen avaamiseen auta, mutta on se tosi hienoa jos ihmiset osoittaa mieltään!
Täältä muuten katoaa viestit, joissa kerrotaan, että adressitcomissa on tavallisen kansan adressi koronaviruksen tukahduttamiseksi. En tajua miksi, mutta googleta "Koronavirusepidemia Suomessa on tukahdutettava"
Ei mene, mutta heinäkuussa mennään Kreikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täältä muuten katoaa viestit, joissa kerrotaan, että adressitcomissa on tavallisen kansan adressi koronaviruksen tukahduttamiseksi. En tajua miksi, mutta googleta "Koronavirusepidemia Suomessa on tukahdutettava"
En löydä
Vierailija kirjoitti:
Löytyy vaan kouluja ei saa avata ennen kesää
Tämänkin kyselyn perusteella noin puolet lapsista jäisi menemättä kouluun. Veikkaanpa, että totuus on ensi viikolla jotain muuta. Taas se hiljainen enemmistö, joka ei vouhota vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin kyselyn perusteella noin puolet lapsista jäisi menemättä kouluun. Veikkaanpa, että totuus on ensi viikolla jotain muuta. Taas se hiljainen enemmistö, joka ei vouhota vauvapalstalla.
Jep, omien lasten luokilta on vain muutama jäämässä pois. Pk-seutu. Olin ihan yllättynyt kun tätä palstaa lukiessa olin kuvitellut, että ainakin puolet jää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, omien lasten luokilta on vain muutama jäämässä pois. Pk-seutu. Olin ihan yllättynyt kun tätä palstaa lukiessa olin kuvitellut, että ainakin puolet jää pois.
Samoin meidän lapsen luokalla (27 opp.) on jäämässä kotiin 2. Oli pyydetty ilmoittamaan alkuviikosta poissaolosta järjestelyjen mietinnän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin meidän lapsen luokalla (27 opp.) on jäämässä kotiin 2. Oli pyydetty ilmoittamaan alkuviikosta poissaolosta järjestelyjen mietinnän vuoksi.
Tämä palsta ei ole kovin hyvä galluppaikka. Pojan luokalta(5lk) on jäämässä kotiin vain yksi.
Oikeesti! Jos sä haluat kiittää lapsesi opettajaa kauneimmalla mahdollisella tavalla tästä lukuvuodesta ja toivottaa hänelle hyvää kesälomaa, niin sä ET vie sun lastas kouluun! Paras lahja minkä sä voit opettajalle viedä on nyt lomahakemus ja ilmoitus, että kotona ollaan!!! Opettaja kiittää ja muistaa kyllä!