Saako miehelle tulla erektio sekasaunassa?
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Meidän sekosaunaan ei 15 senttiset pääse pilaamaan tunnelmaa.
Mari 39
Ainakaan sekot askot.
asko 65
No saa tulla erektio saunassa, miksi ei saisi. Tietysti, jos siihen liittyy jotain omituista pervotunnelmaa, niin sitten poistun ja tulee vaivaantunut olo. Mutta jos muuten mukava tunnelma ja sekasaunassa jollekulle miehistä nousee, niin ihan kivahan se vaan on. Tietyssä tilanteessa olen kokenut sellaisen jopa vähän imartelevanakin. (kenties yllättävä tieto miehille, enkä tietty voi puhua kuin omasta puolestani: naisetkin joskus saattavat kiihottua siellä, ainakin minä olen pari kertaa salaa ihan kunnollakin kiihottunut sekasaunassa sopivassa mielentilassa ja nähtyäni jotain itseä kiehtovaa. Sitä vaan kun eivät muut huomaa jos pitää naaman peruslukemilla eikä liikaa tuijottele kiihotuksen aikaansaaneita paljaita miesvartaloita varustuksineen)
N45+
Vierailija kirjoitti:
Jos yli 20cm niin joo.
Jos mini 15 niin ei.
Mene jo 15 cm trollijankkaaja nukkumaan ja mielellään poistu koko ketjusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yli 20cm niin joo.
Jos mini 15 niin ei.
Trollijankkaaja kiittää sinua. Hän saanee jokaisesta huomioinnista vähintään kahdeksi viikoksi lisävirtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yli 20cm niin joo.
Jos mini 15 niin ei.
Trollijankkaaja kiittää sinua. Hän saanee jokaisesta huomioinnista vähintään kahdeksi viikoksi lisävirtaa.
Pysyypähän kotonaan itseään hinkkaamassa eikä lähde julkisille paikoille. Parempi kai niin.
Aika noloa on jos sekosaunassa rupeaa kulli seisomaan, sekasaunassa sensijaan jöpötys se on merkki naisten seksikkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi tulla erektio? Sehän luonnollista. Uskon että suurin osa naisista ilahtuisi asiasta.
Tuskinpa äitisi tai tyttäresi olisi kovin innoissaan todistamassa sun tojimista.
Eihän siinä nyt ole mitään pahaa, minkäs sitä reaktioilleen mitään voi välillä. Seisoo jos on seistäkseen ja luullakseni miehille ihan luonnollinenkin asia kun / jos alastomia naisia on lähettyvillä. Kiihotun joskus itsekin nähdessäni komeita alastomia miehiä, vaikka ei se tarkoita että heti pitäisi seksiä olla. Minun puolestani saa seistä, eikä sitä tarvitse nolostella tai peitelläkään minkään vertaa. Antaa seistä vaan.
Totta kai saa. Siitähän voi leikkisästi heittää ilmaan arvausleikin että kuka se olikaan joka sai mun heijariin eloa. Voittaja saa täyden kierroksen "vaihdekepin" kanssa. Toki tässä leikissä saa veikata vain itseään, 😁
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa on jos sekosaunassa rupeaa kulli seisomaan, sekasaunassa sensijaan jöpötys se on merkki naisten seksikkyydestä.
Sekosauna vs. sekasauna? Kulli seisomaan vs. jöpötys? Nyt vaatisi vähän selvennystä, että mikä nyt oli ero?
Tottakai saa,ihanaa kun puuman saa pojat syttyyn
Kaveriporukassa isomunaiset suosivat sekasaunaa ja nuorempana pakonomainen tarve saada naisia saunaan. Se ainainen valitus pienestä munasta vaikka löysänä 15cm.
Joskus puolikova kun nainen iholle tullut kahdestaan ollessa sekasaunassa.
Pienenä poikana höyrysaunassa kylpylässä alkoi seisomaan kun alastomat naiset tuli viereen. Siinä sitten oli odotettava seisokin laskeutumista tovi 😁
Oliko kysymys: saako vai voiko ?
Erektio on luonnollinen mutta ei-tahdonalainen reaktio, eli eipä juuri hallittavissa. Tosin sitä voi halutessaan yrittää vaimentaa ajatuksilla tai kylmällä vedellä tai luunapilla terskan päähän. Riippuu seurasta, onko se pikku jäykistymistä tai kunnon stondis. Riippuu myös seurasta haluaako/tarviiko sitä vaimentaa. Mielestäni ei tarvitse, se on vain luonnollista.
Mulla ei ainakaan tule erektio mitenkään "itsestään" vaikka nainen olisi alasti vieressä saunassa. Kyl se vaatii tietynlaista ajatusta yms itseltä jos siellä saunassa pitää oikeesti tappi ojossa olla. En usko että yhdelläkään +30v miehellä pamahtaa seisokki ihan vain saunomalla. Olisi aika helppo vanhemmille erektiovaivaisille ukoille vaan sanoa että mee sekasaunaan siellä seisoo.
Nuorena poikani seisoi vain katsoessaan anttilan tai hobbyhallin alusvaatteita. Se on tosi. Mutta elämä / tilanteet muuttuu. Toki sellainen ei elämää nähnyt perhe elämää elänyt pikkupoika on aina erikseen jos vielä vaikka +30 seisookin naisen nähdessään.
Mulla seisoo vain miesten vuorolla.
Kuka oikeasti käy sekasaunassa ilman uimapukua / uikkareita ? Vi ttu nää keksityt jutut voisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti käy sekasaunassa ilman uimapukua / uikkareita ? Vi ttu nää keksityt jutut voisi lopettaa.
Opiskeluaikoina kävin sekasaunassa ilman uikkareita, kuten kaikki muutkin, noin viiden vuoden ajan. Sitä ennen olin saunonut itseäni hieman vanhempien sukulaistyttöjen kanssa suunnilleen ikävuodet 0-16.
Ja ei, ei ollut erektiota koskaan itselläni eikä kenelläkään muullakaan. Mutta ihan mukavaa oli.
Ei kai se nyt kovin vaarallinen asia ole, jos miehellä saunassa vähän nousee tai kiihottuu jostakin näkemästään. Tietysti se vaatinee edes hieman jonkinlaisia seksuaalisia ajatuksia, mutta voi kai se olla niinkin joskus, että yksinkertaisesti vain jotakuta voi jännittävä tilanne jo virittää vähän. Jo sellainenkin voi laukaista vähän virikkeitä, kun/jos siinä riisuudutaan samassa tilassa ja alastomat naisvartalot paljastuu. Itselleni on noin käynyt ja nolona vähän jäin siihen viivyttelemään pukkariin. Vaimo tuli kohta takaisin ja sanoi että tule nyt vaan löylyihin, arvasi tapahtuneen kun tietää minulla olevan muutenkin erektio yhä kovin herkässä. Hyväksyvillä hymyillä ja vähän huumorilla siitäkin selvittiin. Kukaan ei loukkaantunut kehoni reaktiosta.
Erektiot sekasaunassa kumoaa usein kuullun väittämän, että saunomisessa ei ole mitään seksuaalista vaikka olisi sekasauna millä tahansa porukalla, kaikki vaan rentoutuu ja peseytyy, alastomuus täysin luonnollista.
Alastomuus toki luonnollista, mutta kyllä noissa kimppasaunoissa käy pääosin ihmiset jotka haluavat muille porukassa oleville esitellä vartaloaan tai kiinnostaa nähdä jonkun muun / muiden alastomat vartalot ja saa jotain kutkuttavaa fiilistä siitä.
Sekosaunaan ei ole yleensä tunkua.