Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako miehelle tulla erektio sekasaunassa?

Vierailija
06.05.2020 |

Miten naiset reagoivat siihen?

Kommentit (271)

Vierailija
241/271 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin kuin että tulisi miehissä saunoessa (kuten minulle tuppaa käymään vaikka olen hetero). M26

Vierailija
242/271 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä örhäköitä tätioletettuja, joilla tuntuu nappaavaan sulakkeisiin samantien, jos joku miesoletettu vähän kiihottuu.  :)

Taitaa olla pikkarit vähän liian pientä numeroa tai sitten kiristää elämä muuten vain. Tsemppiä oäivään kaikille ja rentoutukaa hieman - ei kai se nyt hemmetti sentään ketään niin kamalasti häiritse, jos joku vähän kiihottuu. Itsetään tai muista, kiva tunnehan sen on kai ainakin suurimmalle osalle....enkä tietysti tarkoita, että jonkun muun pitäisi siihen mitenkään osallistua. On se varmaan vähän niin myös, että on hankala toista ihmistä kietlää kiihottumasta näkemästään... Varmaan on hyväksi, että juuri nuo toisten mahdollisista kiihottumista eivät sinne sekasaunoihin mene, win-win: kukaan ei ärsyynny ja ketään ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/271 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee välillä erektio ihan kotisaunassa pelkän vaimon näkemisestä. Joskus yritin estellä sitä tosissaan. Vaimo sanoo, että anna sen seistäihan kohta se pääsee minun sisälleni. Sitten helpottaa, kun isoin lasti on vaihtanut paikkaa omista kupeistani vaimoni lämpimään, liukkaaseen ja tuuheaan pesään.

Sanoisipä minunkin vaimoni noin. Häntä ei seksuaalinen kanssakäyminen kiinnosta siksi onkin kohta entinen vaimo. Saa yksikseen saunoa kun muu ei kiinnosta

Vierailija
244/271 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullu enkä nuorena osannut edes hävetä.

Olin sekasaunan ainoa mies ja toin pienen löylyämpärin jöpöttävän kullin varressa lauteille, oli toki tapahtumiin alkoholilla vähän osuutta.

Ei taitais enään onnistua, niin spontaanisti ainakaan.

Vierailija
245/271 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia sekasauna ja joskus voi tulla seisokki. Meilläkin sukulaisten mökkeilyssä kaikki perheet voineet saunoa ja uida alasti yhdessä. Joillain miehistä välillä vehje tanassa, mutta ei siitä muut ole mitään numeroa tehneet.

Juuri näin - ei siitä kannata niin isoa numeroa tehdä. Itse en hirveästi harrasta saunomista sukulaisten kanssa mutta tuttavapariskuntien kanssa kylläkin. Toiset miehet innostuu herkemmin ja toiset taas vähemmän herkästi. Itse olen vähemmän herkempää sorttia. Eräällä tuttavapariskunnan miehellä koko saunomisen ajan sellainen puolittainen jöpötys koko saunomisen ajan, joka itseäni ei haittaa. Lähinnä huvittaa, koska ei kovin isosti varusteltu kaveri mutta viihtyy selvästi. Oma vaimoni on poikkeuksellisen hyvä kropaltaan ja tiedän, että reaktio/ erektio johtuu hänestä, mutta siitä en suuremmin välitä.

Vierailija
246/271 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia sekasauna ja joskus voi tulla seisokki. Meilläkin sukulaisten mökkeilyssä kaikki perheet voineet saunoa ja uida alasti yhdessä. Joillain miehistä välillä vehje tanassa, mutta ei siitä muut ole mitään numeroa tehneet.

Kuvottavaa sukulaisten kesken. 🤢 Siellä on appiukko, setiä ym. Ihme, että lapsetkaan suostuu. Itse saunoin jo alle kouluikäisenä tuollaiset sekasaunat uimapuvussa ja niin oli kaikilla muillakin uikkarit. Onneksi ei tarvinnut kenenkään heijareita nähdä.

Vierailija
247/271 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen pari tuntia aiemmin saanut siemensyöksyn, en niin helposti saa erektiota.

Vierailija
248/271 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina seisoi saunoessa naisen kanssa 18-n.40 v. Seisoi vaikka oli sama nainen yli 10v yhdessä vaiheessa.Kaiken lisäksi kunnon seisokki terska napaa kohti nykien. Sekasaunaan en suostunut koskaan.

Vierailija
249/271 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi toivottavaa

Vierailija
250/271 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ihanaa, jos jollain miehellä alkaisi seistä. Minä pitäisi siitä, jos joku mies kiihottuisi vartalostani.

Vierailija
251/271 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi jossain päässytkin sekasaunaan alasti. Ei ole ollut mahdollisuutta ja vähän veikkaan ettei vaimoni olisi päästänyt kaikkien naisten näkösälle. Halunnut pitää ison kullini salassa.

Vierailija
252/271 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se erektio vain tulee ja vielä kun miettii, että toivottavasti ei tulisi, varmasti tulee. Siksi kait sitä kutsutaankin mulkuksi.

Vierailija
253/271 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkäisin välittömästi kynällä kalun päähän.

Vierailija
254/271 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aina saunassa kynä mukana? Saanko kysyä missä sitä mahdat pitää?

Vierailija
255/271 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aina saunassa kynä mukana? Saanko kysyä missä sitä mahdat pitää?

Pyllyvako toimii hyvänä tuppena pistimelle. 😈

Vierailija
256/271 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee välillä erektio ihan kotisaunassa pelkän vaimon näkemisestä. Joskus yritin estellä sitä tosissaan. Vaimo sanoo, että anna sen seistäihan kohta se pääsee minun sisälleni. Sitten helpottaa, kun isoin lasti on vaihtanut paikkaa omista kupeistani vaimoni lämpimään, liukkaaseen ja tuuheaan pesään.

Ihana! Olisipa minulla tuollainen mies, joka kokisi minut noin kiihottavana. Minulle olisi ilo katsella minua varten jäykkää elintä, ottaa se sisälleni ja nauttia kun mies ottaa minut määrätietoisesti, täyttäen emättimeni hänen spermallaan. Aah!

Vierailija
257/271 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä nuorena mentiin aina sekasaunaan. Usein pestiin tytöt saippualla koko vartalon alalta. Ja sen jälkeen tytöt pesi pojat. Sai koskettaa ja sai kosketusta. Idea oli siinä se erektio. Siihen ei tytöt koskeneet. Tyttöjä pestessä kukaan ei välttynyt erektiolta. Nuoruus ennen vakkariseurustelua oli upeaa aikaa.

Vierailija
258/271 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kunnon miehellä täytyy sekasaunassa kulli olla kovana ihan jo kunniottaakseen alastomia naisia.

Vierailija
259/271 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu rouvan kanssa sekasaunoissa ja nudistirannoilla missä näkee välillä kunnon erektioita, eikä haittaa kumpaakaan ihan normaali tilanne.

Vierailija
260/271 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyvätkö miehet hallitsemaan erektiotaan, että voivat itse päättää tuleeko se vai ei?

Tiettyyn pisteeseen saakka kyllä. Voi tehdä vaikka mielikuvaharjoitteita esim. ajattelemalla Tarja Halosta niin ei tapahdu noita vahinkoja ollenkaan niin usein.