Sinä jolla on luonnolliset (käsittelemättömät) pitkät hiukset, käytätkö hoitoainetta?
Itse nimittäin en ole käyttänyt aikoihin ja hiukseni ovat ihan yhtä hyvässä, jos ei jopa paremmassa kunnossa, kuin ennen.
Joskus talvipakkasilla olen tehnyt hiusnaamiokäsittelyn kerran koska hiukseni tulivat sähköisiksi, mutta sekin meni ohi.
Kommentit (13)
Kyllä mä käytin silloinkin kun oli vyötäisille asti hiukset mutta sitten leikkautin long bobin ja tuo pehko lähti peruukiksi.
Harvoin. Hiuslaatuni on sellainen ettei takuunnu.
Joo tietenkin, hoitoainetta joka toinen kerta ja hiusnaamio joka toinen. Hiukseni ovat upeat ja kosteutetut, eivätkä kuivat hapsut niin kuin ovat jos en käytä.
Latvoihin laitan. Helpottaa kampaamista.
En käytä. Silloin kun vielä värjäsin hiuksia oli pakko käyttää joka pesun yhteydessä, kun ei niitä takkukasoja olisi selvittänyt millään. Nykyään kun on värjäämättömät hiukset pelkkä shampoo riittää todella hyvin. Ja hiukset on ehdottomasti paremmassa kunnossa ja kiiltävämmät kuin aiemmin.
Kyllä pituuksiin pari kertaa viikossa. On kuiva sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Joo tietenkin, hoitoainetta joka toinen kerta ja hiusnaamio joka toinen. Hiukseni ovat upeat ja kosteutetut, eivätkä kuivat hapsut niin kuin ovat jos en käytä.
Täysin sama. Hiukseni kuivuvat ja katkeilevat muuten. Käytän kosteuttavaa shampoota ja muitakin hiustuotteita, mm. suihkutettavaa hiushoitoa jne.
En käytä, ja pesuainettakin laimennan tuntuvasti. Mitä vähemmän hoidan hiuksiani, sitä paremmassa kunnossa ne ovat.
En käytä. Hoitoaineet latistaa mun kotimaiset kiharat piikkisuoriksi.
Vain ihan latvoissa.