Tupakoiva naapuri - laitan death metal musaa täysillä partsille soimaan aina kun käy röökillä
Mikä ois pahinta örinämusaa?
Muita kostokeinoja? Halpis hajuvettä suihkautan myös joka päivä heidän ovea päin kun ohi kävelen :D
Kommentit (34)
Musiikinmakuja on monia. Mä tykkään räpistä ja hiphopista. t. röökaava nainen 57v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos räppi vinkistä! 😁
Ap
Mulle on osunut kaksi röögaavaa naapuria elämäni aikana, jotka olen myös saanut molemmat lopettamaan sauhuttelun - nyt he molemmat kiittelevät mua, ikuisesti tupakansavusta räpättävää akkaa.
On kuulemma molemmilla niin paljon parempi olo ilman röökiä ja on enemmän rahaa käytössä - siis tosiaankin, nykyään olen heidän suosiossaan! ;-)[/
Ja sit sä heräsit. 😂
Mä tykkään örinämusasta ja halpis hajuvedestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä noin 55v pariskunta ja molemmat röökaa. Tää on pienkerrostalo eli vain 2 kerrosta. Just meidän alapuolella... muut parvekkeet eri kulmilla taloa, joten musiikin ei pitäis häiritä heitä ainakaan niin pahasti.
Polttavat myös sisällä, rappukäytävä haisee heidän takia.
Ehkä pitää jotain muutakin musalajia kokeilla välillä :D
Me ei tupakoida, mutta tykätään hevistä. N55 ja M56.
Ole hirveä häirikkö. Kamalaa möykkää ja rapussa tukehtuu. Tupakointi on pientä tuon rinnalla.
Muuta takaisin maalle johonkin korpeen, olet hirveä häirikkö, et sovellu kerrostaloon.
Jos välttämättä haluat ilahduttaa noita pössyyttelijöitä musiikilla, niin valitse mieluummin synkimpiä hautajaisvirsiä. esim. 606: Jo joutuu lähtöhetki ja alkaa viime retki. Jää turha maailma, 609: Jää hyvästi nyt ,sinä maailma, 610: Ah kaikki kaataa kuolema, ja vielä 611: Käyn aina kohti kuolemaa, jos minne tieni kulkee
Valitettavasti ne kaikkeinsynkimmät on poistettu nykyisestä virsikirjata.
Pissi pönttöön ja valuta sinne alakerran partsille tupakoivien niskaan.
Mä huudan aina hyi helvetti taas haisee rööki js paiskaan oven kiinni
Vierailija kirjoitti:
Jos välttämättä haluat ilahduttaa noita pössyyttelijöitä musiikilla, niin valitse mieluummin synkimpiä hautajaisvirsiä. esim. 606: Jo joutuu lähtöhetki ja alkaa viime retki. Jää turha maailma, 609: Jää hyvästi nyt ,sinä maailma, 610: Ah kaikki kaataa kuolema, ja vielä 611: Käyn aina kohti kuolemaa, jos minne tieni kulkee
Valitettavasti ne kaikkeinsynkimmät on poistettu nykyisestä virsikirjata.[/
Mä rakastan virsiä, en ole uskovainen, tupakoin kyllä.
Mitä synkempi sen parempi.
ihananaapuri kirjoitti:
Mä huudan aina hyi helvetti taas haisee rööki js paiskaan oven kiinni[/
Tämä auttaa miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos räppi vinkistä! 😁
Ap
Mulle on osunut kaksi röögaavaa naapuria elämäni aikana, jotka olen myös saanut molemmat lopettamaan sauhuttelun - nyt he molemmat kiittelevät mua, ikuisesti tupakansavusta räpättävää akkaa.
On kuulemma molemmilla niin paljon parempi olo ilman röökiä ja on enemmän rahaa käytössä - siis tosiaankin, nykyään olen heidän suosiossaan! ;-)[/
Ja sit sä heräsit. 😂
Ei, kyllä mä ihan totta puhun - etkös sinä ole koskaan muka tupakanvihaaja riivinrauta-akkoja tavannut???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ne kaikkeinsynkimmät on poistettu nykyisestä virsikirjata.[/
Mä rakastan virsiä, en ole uskovainen, tupakoin kyllä.
Mitä synkempi sen parempi.Tämä on parempi: On vääryys vallan saanut