Tervehditkö naapureitasi?
Itse tervehdin poikkeuksetta. Mutta rappuun mahtuu yksi mätä omena, joka ei ole huomaavinaan kun häntä tervehditään. Jotain vinkkejä mitä kannattaisi sanoa hänelle?
Kommentit (33)
Sano sille: Hei, mä olen sun i*iootti naapurisi!
Tietenkin tervehdin. Mutta asun maalla. Täällä meilläpäin tervehditään ja jutellaan, poiketaan tupaan.
Tervehdin. Huonokäytöksisiä löytyy...
Jos on mukava niin sitten. Joillekin ei kantsii höpötellä...
Kyräilijät ehtivätkin jo alapeukuttaa. Tuo asenne ei ole hyvä esim. työhaastatteluissa.
Tervehdin kaikkia rapussa tapaamiani ihmisiä postinjakajat mukaan lukien. Kuuluu tapoihin ja tekee ympäristöstä kaikille mukavamman ja myös turvallisemman tuntuisen.
Toki. Omakotitalossa asutaan. Pyydän myös reissussa ollessa naapuria kastelemaan kukat.
omassa rapussani asuu 4 juoruilijaa, heitä en ole koskaan edes huomaavinani, en tervehdi, en avaa ovea, en auta millään lailla. Halveksin juoruilua vain niin paljon ettei kiinnosta olla heidän kanssaan missään tekemisissä.
kaikkia muita kyllä tervehdin
Naapurin 80 vee suupielet-alaspäin-muija tervehtii minua mutta ei vaimoani. Kun siis olen taloyhtiön hallituksen pj. Jos en olisi hallituksessa niin tuskin tervehtisi minuakaan.
Itse tervehdin kaikkia. Ei se minulta ole poissa.
Autistivajakit kuuluu painostaa seinää vasten ja vaatia tervehdys!
Vierailija kirjoitti:
omassa rapussani asuu 4 juoruilijaa, heitä en ole koskaan edes huomaavinani, en tervehdi, en avaa ovea, en auta millään lailla. Halveksin juoruilua vain niin paljon ettei kiinnosta olla heidän kanssaan missään tekemisissä.
Nuo "juoruilijat" monesti vaan yrittää pitää yllä järjestystä ja asumisen sujuvuutta yhtiössä. Miksi heille kostat?
Täällä niin paljon pihapoliiseja , että parempi kun ei ole tekemisissä.
Ainahan noita on jotka ei ikinä moikkaa takaisin. Mutta pyrin kyllä tervehtimään mahdollisimman montaa tai edes hymyilemään kun tulevat vastaan. Yhtä nuorta paria, joilla lapsi, en tervehdi. Perheen isukki tulee aina naama väärinpäin vastaan ja kumpikaan ei koskaan pidä sen verran ulko-ovea auki, että ehtisin napata siitä kiinni. Musta aika törkeetä vaikka huomaavat mut. Joudun sitten kaivaa avaimen aina taskusta.
5 vuotta oli sama seinänaapuri eikä IKINÄ moikannut.
En ole niin paljoa kiinnostunut naapureistani, että haluaisin edes tervehtiä heitä.
Osa tätä rikastuttavaa kulttuuria ja osa juoruilijoiden parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta oli sama seinänaapuri eikä IKINÄ moikannut.
Otitko asian puheeksi hänen kanssaan? Tuo alkaa olla jo omituista.
Minä tervehdin kaikkia naapureita hississä ainakin. Pitkään meidän talossa asui nuori mies, joka ei vastannut tervehdykseen. Kerran kuitenkin olin näkevini aavistuksenomaisen nyökkäyksen, kun taas sanoin hänelle huomenta.
Muutti kyllä pois, liekö säikähtänyt, kun melkein tervehti naapurin akkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo "juoruilijat" monesti vaan yrittää pitää yllä järjestystä ja asumisen sujuvuutta yhtiössä. Miksi heille kostat?
enpä kuule usko. Heille tuntuu vain olevan elämää tärkeämpää päästä juoruamaan. Siinä ei ole mitään tekemistä järjestyksen tai asumisen sujuvuuden kanssa. Jos he sellaista haluaisivat, he kunnioittaisivat toisten yksityisyyttä ja antaisivat ihmisille itselleen oikeuden päättää kenelle yksittäinen ihminen asioitaan kertoo.
juoruajat ovat ihmiskunnan alinta kastia pfiilien kanssa
No ei mitään. Hyvä kun sä tervehdit muita, mutta anna ujon/erakon/masentuneen/törpön olla.