Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakoiva naapuri - laitan death metal musaa täysillä partsille soimaan aina kun käy röökillä

Vierailija
05.05.2020 |

Mikä ois pahinta örinämusaa?

Muita kostokeinoja? Halpis hajuvettä suihkautan myös joka päivä heidän ovea päin kun ohi kävelen :D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tuo tyyppi tykkää tuollaisesta musiikista :D

Vierailija
2/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että naapurisi pitää örinämusiikista eli saatat vahingossa tukea hänen tupakointiaan, mutta sitten häiritä viattomia naapureita.

Oletko keskustellut naapurisi kanssa, että voisiko hän siirtyä pihalle tupakoimaan? Aika moni siirtyy mielellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, sinäkö se oot! Aivan mahtavaa ollut partsilla ja menee mökäkin sun piikkiin.

Vierailija
4/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan häiritsee enemmän muita naapureita.

Vierailija
5/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan häiritsee enemmän muita naapureita.

Minä ainakin kuuntelen mieluummin mitä tahansa musiikkia naapurista kuin haistelen tupakansavua.

Tai no, en sentään mitään räppiä, mutta se ei olekaan musiikkia.

Vierailija
6/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä noin 55v pariskunta ja molemmat röökaa. Tää on pienkerrostalo eli vain 2 kerrosta. Just meidän alapuolella... muut parvekkeet eri kulmilla taloa, joten musiikin ei pitäis häiritä heitä ainakaan niin pahasti.

Polttavat myös sisällä, rappukäytävä haisee heidän takia.

Ehkä pitää jotain muutakin musalajia kokeilla välillä :D

Vierailija
7/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naapurisi edes tajuaa tuon sinun hermostuksesi ja provokaatiosi. Voi olla että ei edes tajua mitään. Kannattaa varmaan tehostaa toimia ja vaikka käydä ihan kertomassa, että tupakointi haittaa. Muuten näet hirveästi vaivaa turhan takia. Ai niin ja muista sanoa se, että soitat musiikkia kiukkusi takia. Se muuten luulee, että tykkäät vain kuunnella sitä.

Vierailija
8/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos räppi vinkistä! 😁

Ap

Vierailija
9/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos räppi vinkistä! 😁

Ap

En suosittele :D Jos alat huudattaa räppiä, niin naapureiden sympatiat siirtyvät sen tupakoitsijan puolelle.

Vierailija
10/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti naapurisi edes tajuaa tuon sinun hermostuksesi ja provokaatiosi. Voi olla että ei edes tajua mitään. Kannattaa varmaan tehostaa toimia ja vaikka käydä ihan kertomassa, että tupakointi haittaa. Muuten näet hirveästi vaivaa turhan takia. Ai niin ja muista sanoa se, että soitat musiikkia kiukkusi takia. Se muuten luulee, että tykkäät vain kuunnella sitä.

Normaalisti mun musan kuuntelu ei kuulu naapurille, joten pitäisi kyllä tajuta kun luukutan vain sillon kun tupakoivat. Noin 10min kerrallaan kun joutuu ite myös kuuntelemaan sillon sellasta musaa mitä en normaalisti kuuntele 😅

Vierailija
11/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen vain nauttisi tuosta. Toteaisin että hyvä meno naapureilla.

Jos häiritsee tupakointi niin voi myös mennä sanomaan siitä suoraan.

Omalla kohdalla luulen, että ulkona ramppaamista ylimmästä kerroksesta käsin ei myöskään arvostettaisi, joten mikään ei ole hyvä.

Vierailija
12/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos räppi vinkistä! 😁

Ap

Mulle on osunut kaksi röögaavaa naapuria elämäni aikana, jotka olen myös saanut molemmat lopettamaan sauhuttelun - nyt he molemmat kiittelevät mua, ikuisesti tupakansavusta räpättävää akkaa.

On kuulemma molemmilla niin paljon parempi olo ilman röökiä ja on enemmän rahaa käytössä - siis tosiaankin, nykyään olen heidän suosiossaan! ;-)

Vierailija
13/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla luulen, että ulkona ramppaamista ylimmästä kerroksesta käsin ei myöskään arvostettaisi, joten mikään ei ole hyvä.

Asuvat alakerroksessa, joten pitkä matka ulos ei olisi. Tosin oven molemmin puolin kaksi muuta naapuria ja heidän parvekkeet, joten sillon tupakointi häiritsisi heitä mikäli eivät menisi ovea pidemmälle.

Ap

Vierailija
14/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sittenhän he siirtyvät tupakoimaan vain sisätiloihin, jos sun musat ei miellytä. Sekö sitten hyvä? Toivottavasti teillä on hyvä ilmanvaihto talossa.

Vierailija
15/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt saa kiinni tuosta halpishajuveden lotraamisesta rappukäytävään..., jos tupakoivat myös sisällä, eihän se haju oven läpi heitä tavoita vaan jää rappuun toisten kiusaksi. Ja tosiaan, musavalinta voi olla heille yks hailee.

Vierailija
16/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kusipelti postilaatikosta. Ripulikuutiot toimii kanssa.

Vierailija
17/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sittenhän he siirtyvät tupakoimaan vain sisätiloihin, jos sun musat ei miellytä. Sekö sitten hyvä? Toivottavasti teillä on hyvä ilmanvaihto talossa.

He polttaa myös sisällä. Rappukäytävä haisee.

Ap

Vierailija
18/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki röökaajat nauttivat örinämusasta. Tunnetteko yhtään hevaria, joka ei tupakoisi?

Vierailija
19/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuvat alakerroksessa, joten pitkä matka ulos ei olisi. Tosin oven molemmin puolin kaksi muuta naapuria ja heidän parvekkeet, joten sillon tupakointi häiritsisi heitä mikäli eivät menisi ovea pidemmälle.

Ap

Asuin itse jonkin aikaa myös pienkerrostalossa toisessa kerroksessa eikä ollut mielestäni paha vaiva mennä talon päätyyn (ei ollut parvekkeita) tai kadun puolelle polttamaan vaikka usein käynkin.

Jos vaan sanoisit heille? Tuollaisissa taloissa muutenkin yhteisöllisempää, kun ei ole niin montaa naapuria.

Vierailija
20/34 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa<3 Täytyy sitten tupakoida partsilla enemmän kun on noin hyvää musiikkia ja halpishajuvedet on just mun mielen.