Mitä nerot saavat vauvapalstalta?
Tasaisin väliajoin saa lukea älykkyyttä tavalla tai toisella käsittelevistä ketjuista, miten täälläkin tappaa aikaansa ainakin yksi älykkyydeltään suorastaan nero, joka kärsii muiden typeryydestä ja yksinäisyydestä. Mitä ihmettä tällaiset ylivertaisen älykkäät ihmiset oikein tekevät vauvapalstalla? Mitä te täältä saatte? Kerta turhaudutte tyhmien keskuudessa, niin miksi tuhlaatte aikaanne täällä? Kyselen varmasti tyhmiä, mutta en vain ymmärrä. Miksi ette opiskele, keskustele vertaistenne kanssa, tieteen tekeminenkin ja tutkimus vie oman aikansa ja ainakin minun tuntemani tutkijat käyttävät suurinpiirtein kaiken aikansa meneillä olevaan tutkimukseen ja vastapainoksi harrastuksiinsa. Vaikea kuvitella, että joku Eistein tai Hawking olisivat tuhlanneet aikaansa johonkin vauvafoorumiin.
Nero, miksi pyörit täällä?
Kyselee tyhmä.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdettä enimmäkseen. Tunteiden purkamista siinä missä muutkin. Erilaisten ihmisten maailmoihin kurkistelua. Ja löytyy täältä välillä ihan sellaista kokemusta, mikä avartaa omaa tietoa kys aiheesta.
Ei tätä jaksaisi jos kaikki olisi järjestään pelkkää provoa tai huonon mielen lietsontaa. Mutta kyllä aikamme on myös sellainen että tämä voi ajaa sitä virkaa mitä ystävät toisille. Kaikenälyiset kaipaavat ainakin välillä seuraaOlen tosiaan takuulla keskivertotyhmä, mutta en ymmärrä millaista viihdettä kykenet täältä ja meistä saamaan? Jos kerta ero normaalin ja neron välillä on todella huomattavas ja tuskastuttavaa, sama kuin minä yrittäisin jutella vammaisen kanssa, niin en ihan ymmärrä. Jos en minä hae seuraa vammaisista, koska en saisi siitä mitään itselleni. Edes viihdykettä. Maailma on kuitenkin täynnä kaikkea muuta.
Eikö teillä ole oikeita ystäviä? Jotka ovat samalla tasolla ja joiden kanssa jakaa asioita?
Ap
Käyhän täällä monia älykkäitä kuten huomaat. Lue joskus syvällisempiäkin keskusteluja, niistä löytyy pitkiä pohdiskeluja, perusteltuja mielipiteitä, mielenkiintoisia näkökulmia. Itse ainakin hyppään tietyt nimimerkit, tunnistettavat provoajat, kalastelijat (nyt haksahdin), tietynaiheiset ketjut kokonaan yli. Sivusta
Luen kyllä monenlaisia keskusteluita ja olen pysynyt hyvin kartalla niissä mielenkiintoisissakin. Ja kerta minä pysyn tyhmänä kartalla ja kerta eroni neroon on sama mikä minulla kehitysvammaiseen, niin ihmettelen todella sitä, mitä huomattavan älykkäät saavat täältä? Edes nuista syvällisistä ja perustelluista keskusteluista, kerta jos minä tajuan niitä, niin ne varmasti ovat todella puuduttavaa ja tyhmää luettavaa nerolle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on kummallisen aggressiivinen älykkäitä kohtaan.
"Älykkäät" yleensä toruvat "tyhmiä". Antakaa tyhmien olla tyhmiä ja älykkäitten älykkäitä.
Minulle on aivan selvä että täällä on PALJON fiksuja, jotka käyttävät tätä täysin huumorin ja ironian takia. Enemmän kuin ap edes tajuaa.
Mitä duunarit saa viikonloppukänneistä?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset on niin helppo saada suuttumaan, että omaksi huvikseni käyn välillä "hämmentämässä soppaa". Varsinkin vanhemmuus näyttäisi tekevän ihmisistä lähes aivottomia, joten täydellinen paikka kiristää äitylien pinnaa.
Millä tavalla saat ihmiset suuttumaan? Miksi saat viihdettä toisten hämmentämisestä ja suuttumisesta? Eikö se käy pidemmän päälle tylsäksi, kun et saa todellista vastusta? Eikö tämä tunnu sinusta siltä, kun pelaisit shakkia pulujen kanssa? Ymmärrän tyhmänä hetken viihteen, mutta että kerta toisensa jälkeen?
Ap
Aphan sen itsekin jo sanoi aloituksessaan: yksinäisyys. Täällä saa seuraa, kun sitä ei tosimaailmassa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdettä enimmäkseen. Tunteiden purkamista siinä missä muutkin. Erilaisten ihmisten maailmoihin kurkistelua. Ja löytyy täältä välillä ihan sellaista kokemusta, mikä avartaa omaa tietoa kys aiheesta.
Ei tätä jaksaisi jos kaikki olisi järjestään pelkkää provoa tai huonon mielen lietsontaa. Mutta kyllä aikamme on myös sellainen että tämä voi ajaa sitä virkaa mitä ystävät toisille. Kaikenälyiset kaipaavat ainakin välillä seuraaOlen tosiaan takuulla keskivertotyhmä, mutta en ymmärrä millaista viihdettä kykenet täältä ja meistä saamaan? Jos kerta ero normaalin ja neron välillä on todella huomattavas ja tuskastuttavaa, sama kuin minä yrittäisin jutella vammaisen kanssa, niin en ihan ymmärrä. Jos en minä hae seuraa vammaisista, koska en saisi siitä mitään itselleni. Edes viihdykettä. Maailma on kuitenkin täynnä kaikkea muuta.
Eikö teillä ole oikeita ystäviä? Jotka ovat samalla tasolla ja joiden kanssa jakaa asioita?
Ap
Erittäin älykkäillä ei useinkaan ole ystäviä. Tosin eivät he sellaista aina kaipaakaan.
Tässähän se tuli. Av on mun "piirit", muita ei ole. Ja hyvä niin.
Jos alkaa mättää, *klik*.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyyteni saattaa vaikuttaa aggressiivisuudelta. Kyselen tyhmiä, enkä ole ihan kartalla. Kannattaa ottaa se siltä kantilta.
Ap
Kuka muka on poissulkenut sen etteikö huippuälykkäätkin nauttisi pieru- ja kakkahuumorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset on niin helppo saada suuttumaan, että omaksi huvikseni käyn välillä "hämmentämässä soppaa". Varsinkin vanhemmuus näyttäisi tekevän ihmisistä lähes aivottomia, joten täydellinen paikka kiristää äitylien pinnaa.
Millä tavalla saat ihmiset suuttumaan? Miksi saat viihdettä toisten hämmentämisestä ja suuttumisesta? Eikö se käy pidemmän päälle tylsäksi, kun et saa todellista vastusta? Eikö tämä tunnu sinusta siltä, kun pelaisit shakkia pulujen kanssa? Ymmärrän tyhmänä hetken viihteen, mutta että kerta toisensa jälkeen?
Ap
Teslakin piti pulua elämänkumppanina joten älä sinä puluja soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiihtyminen ja jopa agressiivinen käytös (mm. huutaminen) on melko tyypillistä ihmisille, jotka eivät sanallisesti pärjää älykkäämmilleen.
Vierailija kirjoitti:
Aphan sen itsekin jo sanoi aloituksessaan: yksinäisyys. Täällä saa seuraa, kun sitä ei tosimaailmassa ole.
Ehkä en tosiaan vain ymmärrä. Koska jos olen yksinäinen, en hae seuraa kehitysvammaisista, jotka olisivat vastaavaa tasoa, mitä minä teille. Eikö teille ole mitään omaa foorumia? Jotain tiedepalstaa? Luulisi että yksinäiset nerot hakisivat seuransa ennemmin kaltaisistaan, kuin meistä tyhmistä. Tässäkin keskustelussa teitä on jo monia. Ettekö todella verkostoidu millään tavalla keskenänne?
Ap
Pidät Ap itseäsi älykkäänä. Mitä sinä siis teet täällä?
Ap, lakkaa käyttämästä sanaa kerta. Se on moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan selvä että täällä on PALJON fiksuja, jotka käyttävät tätä täysin huumorin ja ironian takia. Enemmän kuin ap edes tajuaa.
Keskivertoa hieman fiksumpia varmasti on joitakin, mutta eihän superälykkäitä voi olla paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, lakkaa käyttämästä sanaa kerta. Se on moukkamaista.
Olen tyhmä, olen moukkamainen tahtomattani.
Ap
Yhteyden toisiin ihmisiin. Tai ainakin melkein.
Vierailija kirjoitti:
Pidät Ap itseäsi älykkäänä. Mitä sinä siis teet täällä?
En pidä itseäni älykkäänä. Olen sitä samaa keskivertomassaa mitä suurin osa muistakin ihmisistä.
Ap
Ohhoh. Aika monta neroa ilmottautui jo vajaassa 20 minuutissa
Melkoiset kokoontumisajot