Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa kun puhelimeen piti tallettaa ICE:n puhelinnumero?

Vierailija
18.01.2026 |

Tulevatko he siihen soittamalla ampumaan köyhän ja vähäosaisen - mielellään vanhuksen?

Onko tämä joku kokoomuslainen, hallitusohjelmassa ollut juoni joka peiteltiin keskustelulla keskioluen hinnan nostamisesta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ICE?

Vierailija
2/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ICE?

In Case of Emergensy. Jonkun läheisen numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikana jolloin ei käytetty pinkoodia puhelimissa. Mulla oli mieheni. Ja äitini. 

Vierailija
4/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, luuletko olevasi vitsikäs?

Vierailija
5/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut moista tallennettuna. Hoitajana tiedän ettei tuollaisia numeroita kaivella kenenkään puhelimesta. 

Vierailija
6/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut moista tallennettuna. Hoitajana tiedän ettei tuollaisia numeroita kaivella kenenkään puhelimesta. 

Minulla se on puhelimen etusivulla, ei tarvitse kaivella kunhan osaa vain vain laittaa puhelimen päälle.

Vierailija
7/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnettomuuden sattuessa kaivellaan. Tai jos joku löytyy tajuttomana. Ambulanssin ensihoitajana tiedän.

Vierailija
8/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii pinkoodillakin. Mulla on se puhelimen näytössä. Ei tarvitse avata puhelinta pinkoodilla. 

Vierailija
9/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii pinkoodillakin. Mulla on se puhelimen näytössä. Ei tarvitse avata puhelinta pinkoodilla. 

Eikös PIN-koodi ja ICE ole eri juttu? ICE:llä tavoitellaan puhelimen omistajan läheistä.

Vierailija
10/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICE-kortti lompakosta löytyy monelta. Eli siinä on lähiomaisen nro ja oma veriryhmä. Helpottaa paljon jos sattuu jotain.

Vierailija
11/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta etsitään nämä:

-äiti

-isä

-kultamussukka

-hanipöö

Vierailija
12/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimesta etsitään nämä:

-äiti

-isä

-kultamussukka

-hanipöö

Äitiä ja isää ei enää ole ja kukaan ei osaa etsiä Kemppaista. Näin vanhemmalla iällä se ICE vasta tarpeellinen onkin. Ja varsinkin, kun on ikivanha kännykkä.

Vierailija
13/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän poistaa jo 18 vuotta sitten kuolleen isäni puhelinnumero, kun hän ei arvatenkaan vastaa?

Vierailija
14/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aloitusnäytöllä numero johon voi soittaa jos vaikka sattuis löytämään mun luurin jostain. Samaan voi tietysti soittaa silloinkin jos löytää mut sen luurin kanssa samasta paikasta.

Vierailija
15/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä tiedä oikein. Kyllä niitä kaivellaan jos tarvitaan. Icetiedot näkyy puhelimessa ilman pinkoodia kun ne on talletettu hätätietoihin.

Vierailija
16/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ICE-kortti lompakosta löytyy monelta. Eli siinä on lähiomaisen nro ja oma veriryhmä. Helpottaa paljon jos sattuu jotain.

Monellakaan ei ole enää lompakkoa kun puhelimella voi maksaa.

Vierailija
17/17 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän poistaa jo 18 vuotta sitten kuolleen isäni puhelinnumero, kun hän ei arvatenkaan vastaa?

Kokeile soittaa. Voihan hän vastatakkin rajan takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi