Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut elämäsi pahin kokemus?

Vierailija
05.05.2020 |

Ihan mikä tahansa.. Aloitan vastaamalla läheisen itsemurha sekä työpaikan menetys todella huonoon saumaan kun rahalle olisi ollut kova tarve.

Kommentit (220)

Vierailija
21/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisten vanhempien lapsena kasvaminen.

Vierailija
22/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea eritellä, koska koko lapsuus oli yhtä pahaa kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisten kuolema.

Vierailija
24/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä varmaan vaikea ymmärtää.

Mutta se hetki on ollut pahin kun jouduin lopettamaan urheilu-urani vaikken olisi niin halunnut. 24 vuotta olin elänyt, hengittänyt ja rakastanut urheilua enemmän kuin mitä muuta ja yhtäkkiä minun täytyi rakentaa elämäni uudelleen.

Ei kuulosta vaikealta ymmärtää. Kyllä se on vaikeaa, jos elämä menee uusiksi, oli syy mikä vain.

Kiitos

Vierailija
25/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun 1-vuotiaan poikani isä "katosi" eikä pitänyt 15 vuoteen mitään yhteyttä lapseensa. Vaikutti aika ikävästi mun ja pojan elämään.

Vierailija
26/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 läheistä kuoli kuukaudessa, samaan aikaan lapsettomuus tuomio, työpaikkakiusaaminen, ja läheinen sairastuis syöpää.

Vierailija
27/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusatuksi joutuminen luokilta 1-3 sekä 5 ja 6 luokat. Nelosella ei kiusattu kun olin sen ajan muualla. Olin silmätikkuna. Kiusaaminen alkoi taas kun menin seiskalle. Eräs kaunis päivä olin päättämässä kärsimyksiäni tyttöjen vessassa koululla. Jäin sinne koulun jälkeen menemättä bussiin ja kotiin. Havahduin verilammikossa kun siivoojatäti ravisteli minua olkapäästä ja jouduin ambulanssilla sairaalaan. Siitä kokemuksesta entistä paskempana laitokseen. Ja alamäkeä ollut kaikki muukin elämä. Ei tästä enää jaloilleen pääse. Asun halvimmassa mahdollisessa murjussa jonne sosiaalitoimi maksaa vuokrani. Tavarani ovat kierrätyskeskuksesta ja roskiksesta. Sukulaisilta. Juon joka päivä alkoholia ja poltan paljon tupakkaa. Tiedän että tulen kuolemaan tähän elämään mutta odotan sitä pieni hymynkare kasvoillani. Minua tullaan hakemaan.

Vierailija
28/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuus, eli 18vuotta. Synnyin ovelan, varakkaan ja arvostetussa asemassa olevan väkivaltaisen lapsenhakkaaja-narsistin lapseksi. Apua en saanut mistään eikä kukaan nähnyt lasten hätää - tai jos näkikin niin ei tehnyt mitään.

Tän rinnalla kaikki myöhemmät vastoinkäymiset on olleet lastenleikkiä.

Vierailija
29/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani kuolema. Nyt olen täysin yksin ilman parasta ystävääni :( 

Vierailija
30/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä oli salannut mielenterveysongelmat multa ja käytös muuttui niiden mukana todella pelottavaksi.

Vierailija
31/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani kohtukuolema.

Vierailija
32/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu

Vierailija
33/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusatuksi joutuminen luokilta 1-3 sekä 5 ja 6 luokat. Nelosella ei kiusattu kun olin sen ajan muualla. Olin silmätikkuna. Kiusaaminen alkoi taas kun menin seiskalle. Eräs kaunis päivä olin päättämässä kärsimyksiäni tyttöjen vessassa koululla. Jäin sinne koulun jälkeen menemättä bussiin ja kotiin. Havahduin verilammikossa kun siivoojatäti ravisteli minua olkapäästä ja jouduin ambulanssilla sairaalaan. Siitä kokemuksesta entistä paskempana laitokseen. Ja alamäkeä ollut kaikki muukin elämä. Ei tästä enää jaloilleen pääse. Asun halvimmassa mahdollisessa murjussa jonne sosiaalitoimi maksaa vuokrani. Tavarani ovat kierrätyskeskuksesta ja roskiksesta. Sukulaisilta. Juon joka päivä alkoholia ja poltan paljon tupakkaa. Tiedän että tulen kuolemaan tähän elämään mutta odotan sitä pieni hymynkare kasvoillani. Minua tullaan hakemaan.

Kuin minun elämä!

Vierailija
34/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkupaise ja päihdeongelma. Aika pumpulissa olen saanut kasvaa, mutta se ei tarkoita, ettenkö olisi kärsinyt.

Vierailija
35/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen kuolema. Raha vaikeudet. Vakava sairaus.

Vierailija
36/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa onnettomuudessa saadut vammat, joka päivä kipuja. Joka päivä sattuu. Joka päivä kärsin. Vihaan tätä elämää. Ei tän näin pitänyt mennä.

Vierailija
37/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto ja kaiken menettäminen.

Vierailija
38/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuolema. Oli vasta 35v, kun lenkillä tuupertui eikä koskaan enää palannut kotiin. Olin silloin raskaana 7 kuulla ja kun uutinen tuotiin kotiin, niin lähes synnytin siihen eteiseen. Sain kauhean paniikkikohtauksen ja silmissä sumeni ja vatsaan satttui jne jne. Ambulanssin tilasivat sitten samalla. 6v kulunut enkä ole vieläkään päässyt kunnolla yli ja eteenpäin. Ajattelin sairaalassa itsemurhaa, koska en vaan pystynyt käsittää koko asiaa missään muodossa. Haluaisin nähdä hänet edes 24 tuntia kerran vielä, että saisin jutella, koskettaa, olla sylissä ja kysyä neuvoa asioista, koska hän oli ihminen, joka todella kuunteli ja ajatteli. Eniten minua loukkaa, kun kaverit alkanut puhumaan että voisin ottaa uuden miehen jo.. No, en minä halua uutta miestä todellakaan enkä tiedä haluanko edes koskaan. Ei ole ongelma olla lapsen kanssa kahden. Jos joskus tulee sitten, niin tulee, mutta ei todellakaan tule vuosiin kukaan missää muodossa.

Vierailija
39/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirani kuolema. Nyt olen täysin yksin ilman parasta ystävääni :( 

Millainen ihminen alapeukuttaa tällaista? Paha? 

Vierailija
40/220 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva ylöstempaus pelottaa, uskovat katoaa maan päältä ja me loput jäädään antikristuksen valtaan ja kuollaan:( tulee tapahtumaan ja on elämäni pahin, Jeesus surmaa meidät ei uskovat, on siinäkin rakastava Jumala, uskovat iloitsee kun loput kuolee ja itse pääsevät taivaan autuuteen, ei kiva :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän