Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
741/1093 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mikäs hiiri se siellä taas piipittää, piip piip"

raivo nousee kun edes ajattelee.

Vierailija
742/1093 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, hymyile, HYMYILE! Julkisella paikalla narsisti kuiskutti tätä minulle, kun ensin oli haukkunut minut itkun partaalle siitä, että olin kehdannut tervehtiä toista sukupuolta olevaa henkilöä. Ja samalla raivoissaan itse pullisteli silmiään ja kiristeli hampaitaan tekohymy huulillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1093 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon kuule ainoa, joka sua rakastaa."

Vierailija
744/1093 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla huutokohtaukset ja nöyryytykset..

"pitiks sun ämmä taas olla niin saata*an tyhmä"

Vierailija
745/1093 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voita minua!

Psykopomo kun olin valittanut hänestä pomon pomolle ja joutui puhutteluun ennen kuin otin hatkat koko hullusta firmasta.

Ööhhh...ei tää ollut kilpailu, sä olit ja olet vain hyyyyyyyyyyvin sairas ihminen ja onneksi en sua enää koskaan tule näkemään. (Oliin vastsnnut näin näin jälkikäteen)

Vierailija
746/1093 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyile, hymyile, HYMYILE! Julkisella paikalla narsisti kuiskutti tätä

Samaa teki Trump Suuri Ensimmäinen vaimolleen. Hymyä lehdistölle tai tulee taas kotona ongelmia.

Vierailija
747/1093 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jossain vaiheessa tulee narsistien pakkohoito, niin ehkä ongelmat vähenevät huomattavasti.

Narsistien selityksiä ei kannata kuunnella kun hän sekoaa, vaan hoitoon vaikka poliisin avustuksella jos se on tarpeen.

Miten narsiseja voitaisiin pakkohoitaa? Olen lukenut, että narsisti voi tulla hoidossa entistä taitavammaksi manipuloijaksi, joten hoito voi tehdä hänestä vian pahemman.

Vierailija
748/1093 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jossain vaiheessa tulee narsistien pakkohoito, niin ehkä ongelmat vähenevät huomattavasti.

Narsistien selityksiä ei kannata kuunnella kun hän sekoaa, vaan hoitoon vaikka poliisin avustuksella jos se on tarpeen.

Miten narsiseja voitaisiin pakkohoitaa? Olen lukenut, että narsisti voi tulla hoidossa entistä taitavammaksi manipuloijaksi, joten hoito voi tehdä hänestä vian pahemman.

Narsistien takia ei tosiaan kannata kuluttaa terapia-aikaa, koska narsistit eivät parane. Pääasia on pitää riehuva ja väkivaltainen narsisti poissa tuhoamasta toisia ihmisiä. Jos psykoosipotilas riehuu väkivaltaisesti, hänet viedään hoitoon, ja sekopäisenä riehuvalle narsistille voitaisiin tehdä ihan sama asia. 

Vierailija
749/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut noin. Nyt sinä ylireagoit. Muistat väärin. Mistä oikein puhut? (gaslighting)

Jatkuva vatkaaminen siitä, että olin viimeksi sanonut ihan toisin. Jatkuva kuulustelu ja valehtelijaksi epäily. Ei, sehän on jo päätetty että valehtelen ja petkutan. Silti lähes mahdotonta tuollaisen hullun kynsistä poiskaan päästä!

Tämä juuri!!

Vierailija
750/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No nyt kyllä vähän ylireagoit, minähän vain (tähän kohtaan tilanteeseen sopiva selitys)"

-> Temppu numero 1:  toisen kokemuksen vähättely

Vierailija
751/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myönnetään, sanoin aika rumasti, mutta sinun edellinen kommenttisi osui arkaan paikkaan koska (ja tähän sitten joku sydäntä särkevä tarina menneisyydestä, siis riittävän kaukaa,  ajalta jolloin ei vielä tunnettu)"

-> Temppu numero 2:  Uhriutuminen

Vierailija
752/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En mä osannut kuvitella, että se loukkaa sua, koska... (ja tähän taas joku tarina menneisyydestä, joku ihan viaton tilanne jonkun toisen kanssa)"

-> Temppu numero 3: Tyhmäksi tekeytyminen

Vierailija
753/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on sairautta ja tämähän avaa narsistin ajatuksen kulun täysin, jos sitä miettii yhtään pidemmälle.

Vierailija
754/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No nyt kun tämän tiedän, osaan jatkossa..."

-> Temppu numero 4: Lupaus paremmasta

Vierailija
755/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No nyt kun asian noin esität, nyt ymmärrän kyllä että se varmaan tuntui..."

-> Temppu numero 5:  Hoksaaminen

Vierailija
756/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nars nars narsitaan vaikka mummolaan, lalla lalla lalla laa me siellä  narsitaan

Vierailija
757/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"loppujen lopuksi, mun mielestä oli hyvä että me käytiin tämä läpi, ymmärretään nyt toisiamme paremmin ja..."

-> Temppu numero 6: "See the bright side" 

Vierailija
758/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei pidä ylireagoida"

Vierailija
759/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Ei pidä ylireagoida"

Ta ppouhkausten ollut  narskun toteamus.

Vierailija
760/1093 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä en ees tiedä mitä morkkis tarkottaa"

" Mä en ees tiedä mitä sympatia tarkottaa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä