Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
701/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99 prosenttia narsistisista sanonnoista on kuulijan päässä.

Varmaankin, koska narsisti on ne sanonut, ja narsistin uhri on ne korvillaan kuullut. Narsismi on vakava mielisairaus, jonka vakavuutta on liian kauan vähätelty. Narsistien uhrien psykiatrinen hoitokin maksaa veronmaksajille varmaan aika  paljon.

Vierailija
702/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä ja muissa ketjuissahan on avautunut satoja narsistien uhreja. Kertokaahan nyt kuinka paljon teidän psykiatrinen hoitonne on tullut kustantamaan veronmaksajille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä ja muissa ketjuissahan on avautunut satoja narsistien uhreja. Kertokaahan nyt kuinka paljon teidän psykiatrinen hoitonne on tullut kustantamaan veronmaksajille?

Paljonko omasta mielestäsi on narsistin toimesta tuhotun ihmisen itsetunnon ja sielun hinta?

Vierailija
704/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi narsistien maneeri netissä on valehdella vihaamastaan henkilöstä niin paljon, että valehtelun kohteen koko aika menisi niiden valheiden kumoamiseen. Narsisti voittaa kieroudellaan ja sillä, että on valmis valehtelemaan joka asiasta.

Vierailija
705/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne sinne jää kun tarpeeksi taotaan.

Uhriutujan päähän varmasti. Uhriksi ei tarvitse alkaa mutta saa toki jos haluaa.

Vierailija
706/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nytkö vasta tajusit?"

Vierailija
707/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhriutujan päähän varmasti. Uhriksi ei tarvitse alkaa mutta saa toki jos haluaa.

Kyllähän narsistin väkivaltainen riehuminen aiheuttaa psyykkisiä ongelmia narsistin uhrille. Normaali ihminen kun ei riehu sekopäisenä milloin mistäkin syystä.

Narsistien pakkohoidolle on selvästi perusteita olemassa, koska sairautentuntoa ei ole vaikka käytös on aivan sairasta. Putkayö vain innostaan narsistia kun tämä on riehunut aivan sekaisin, mutta ehkäpä vaikka puolen vuoden pakkohoitolla saataisiin asiaan edes jotain pientä muutosta.

Vierailija
708/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten narsistin ja ihan tavallisen mulkun erottaa toisistaan?

Vierailija
709/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on aina oikeammassa, narsti löytää aina syyllisen omiin mokiinsa itsensä ulkopuolelta, kuten vika on sinussa, sinun puolellasi, sinä laskit väärin, sinä, en minä, en minä tee virheitä, se on noin kuin sanoin, sinun vikasi, kun ajoin päin hirveä.

Vierailija
710/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei ole virallista diagnoosia, mutta 20 vuotta on nyt tullut kuunneltua tällaista:

- sä huomioit lapsia enemmän kuin minua

- sä et ihaile mua

- sä et kehu mua tarpeeksi usein

- petin sua koska sain huomiota baarissa toiselta ( oli tuntematon nainen)

- jos huomioisit niin ei tarvitsisi pettää

- sun hameen helmat pitäisi olla lyhyemmät ja tiukemmat

- miks et pidä paitoja mistä näkyy rintavako?

- jos rakastaisit, niin huomioisit mua Enemmän

- Olen treffipalstoilla koska etsin keskusteluseuraa ( ja vaimo ei käy?)

- Pukeudut se*sintappoasevaatteisiin

Vierailija
711/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulkku on mukavampi, eikä riehu kuin sekopää.

Vierailija
712/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistien perheet on tottuneet piilottelemaan narsistin sekoilua ja riehumista, aivan kuten sen ryssäkirjailijankin, joka kirjoitti lastenkirjoja ja ohessa pieksi omia lapsiaan.

Vierailija
713/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

narsistien perheet on tottuneet piilottelemaan narsistin sekoilua ja riehumista, aivan kuten sen ryssäkirjailijankin, joka kirjoitti lastenkirjoja ja ohessa pieksi omia lapsiaan.

"Nyt ämmä hymyilet medialle, tai tulee ongelmia," - Presidentos Great Maker.

Vierailija
714/1093 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä hoki narsisti: uhriksi aletaan jos tekee mieli uhriutua...

Vierailija
715/1093 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulkku on mukavampi, eikä riehu kuin sekopää.

Täysmulkku saattaa riehuakin.

Vierailija
716/1093 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun teit sen - olet enkeli, tai siis nyt vain olet.

Vierailija
717/1093 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla, kyseessä rumat kengät: "Hei kuule täällä on entisten kesätyöläisten kenkiä nämä sopisi sulle tosi hyvin,on sun tyyliä".

Vierailija
718/1093 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai kun sä olet tosi kaunis nyt, yleensä et ole".

Vierailija
719/1093 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työterveyden arvion mukaan narsistisia piirteitä omaava/narsistinen esimies käyttää mm. seuraavia:

"Kaikki täytyy p*rk*le aina vääntää rautalangasta, mikään ei koskaan mene sinulle perille. En tiedä miksi et ymmärrä mitään mitä sanotaan."

"Sinun parhaasi ei riitä täällä."

"Teet aina väärin kaiken etkä ollenkaan kuuntele vaikka MINÄ AINA SANON SAMASTA ASIASTA"

"Ei idioottikaan tee tällaista tekstiä."

"Et vaan näköjään ymmärrä millään miten nämä hommat hoidetaan. En ole koskaan törmännyt yhtä yksinkertaiseen ihmiseen".

"Teet aina poterossasi päin persettä ja aina joudun tekemään uusiksi kun on tehty ihan perseelleen".

"Selvästi sinulla ei ole mitään kunnianhimoa eikä intohimoa tehdä työtä, se ei vetele. Täällä tehdään töitä miettimättä saako siitä palkkaa".

Tosiasiassa kyseessä on vaativa asiantuntijatyö, josta olen saanut asiakkailta ja yhteistyökumppaneilta ainoastaan positiivista palautetta. Koskaan aiemmissa työpaikoissa en ole kohdannut mitään vastaavaa. On todella vaikeaa yrittää ylläpitää itsetunnon rippeitä kasassa. :(

Sama kiusaaminen on kohdistunut aina eri työntekijään, jotka ovat sittemmin irtisanoutuneet...

Vierailija
720/1093 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ymmärrän tyypillisenä vihjailuna siitä, että itse päämulkun uhri on sekopää. Älä ole mulkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi