Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
681/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kai sä ymmärrät, että sä pääsit sinne [erikoislinjalle jota kävin koulussa, joka liittyi elinikäiseen harrastukseeni ja jossa olin yksi luokan parhaista] sen vuoksi kun sun isosiskokin oli siellä ja koska sä olet opettajaperheen lapsi. Sehän on niin naurettavan helppoa että sinne pääsisi kuka vain."

"Kaikki mun tutut jotka opiskeli [alaa josta minulla on maisterin tutkinto] on siinä tosi huonoja, mä olen itse oppinut sen töissä ja olen siinä paljon parempi."

Vierailija
682/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei en viitsinyt sanoa siinä kaikkien kuullen, mutta jospa et kuitenkaan puhuisi tuollaisia julkisella paikalla, siis ajattele nyt miltä se kuulostaa, niin kuin että uuuuu taikuutta huuuuu!! Sä et joskus taida huomata miten ihmiset tuijottaa kun sä puhut noita sun ihme juttuja, ja se on tosi epämukavaa"

Olin heittänyt ratikassa jotain puolivakavaa "telepatiasta". En siis edes ole mitenkään taikauskoinen tms. Sama kaveri sen sijaan on sittemmin käynyt läpi useita diagnosoituja psykooseja ja puhuu ties mistä salaliitoista ja kuolleista sieluista. Ennen sairastumistaan mm. huusi minulle kerran kadulla kaikkien kuullen, kun luuli minun katsoneen bussiaikataulut väärin (julkinen huutaminen ei ilmeisesti sitten ollut ollenkaan noloa). Joo ei olla väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muka-anteeksipyynnöt jotka kuitenkin syyllistävät sitä jolta pitäisi pyytää anteeksi, kuten ”Anteeksi että pahoitit mielesi mutta...” tai ”anteeksi ettet ymmärtänyt mitä tarkoitin”

Narsisti on kykenemätön sanomaan anteeksi kunnolla, koska narsisti on kykenemätön myöntämään kun on väärässä tai tehnyt virheen.

Vierailija
684/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Paljon on täällä kommentteja, osa asiasta, osa asian vierestä, mutta paljon nousee kyllä esiin toistuvia teemoja ja saman kaltaisia puhetapoja.

Vierailija
685/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Paljon on täällä kommentteja, osa asiasta, osa asian vierestä, mutta paljon nousee kyllä esiin toistuvia teemoja ja saman kaltaisia puhetapoja.

kylmäävää, miten narsisteilla ympäri maailman ja suomen maan on samanlaisia fraaseja jota toistavat.. mistä ovat ne oppineet vai miten voikin olla niin samankaltaisia tarinoita?????

Vierailija
686/1093 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kylmäävää, miten narsisteilla ympäri maailman ja suomen maan on samanlaisia fraaseja jota toistavat.. mistä ovat ne oppineet vai miten voikin olla niin samankaltaisia tarinoita?????

Kylmäävää on ajatella, että narsisteja on noin prosentti maailman väestöstä. Se takaa paljon väkivaltaista hulluutta maailmanlaajuisesti.

Vierailija
687/1093 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voita mua!

Vierailija
688/1093 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Se oli vaan läppä (kaikkeen kettuiluun josta loukkaannun)

-Mä nyt vaan olen tälläinen

-Menisit hoitoon, olet aggressiivinen ja pelottava (jos vaikka korotan ääntä hieman takaisin hänen puheidensa jälkeen)

Vierailija
689/1093 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä ton ikäisen pitäisi jo osata tämä asia."

Kun ala-asteikäinen lapsi ei osannut käyttää sirkkeliä. Ja samaa sanontaa käytettiin joka asiassa jossa jotain asiaa ei osattu, mutta mitään ei silti suostuttu opettamaan. Piti lapsesta asti osata paljon asioita ilman opettamista, ja jos ei osannut, narsisti sai raivokohtauksen.

Narsisti ei opeta mitään koska pelkää sitä, että oppilaasta tulee jossain vaiheessa ehkä narsistia parempi. Kun automaattisesti lyttää ja haukkuu jokaisen asian jota toinen yrittää tehdä, eikä opeta mitään edes omille lapsilleen, pelkoa ei yleensä ole.

Vierailija
690/1093 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
691/1093 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteissa järkyttävää on myös valehtelu, jolla ei yleensä ole mitään rajoja. Narsisti voi valehdella mistä tahansa mitä tahansa, ja myös kenestä tahansa mitä tahansa.

Vierailija
692/1093 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä ton ikäisen pitäisi jo osata tämä asia."

Kun ala-asteikäinen lapsi ei osannut käyttää sirkkeliä. Ja samaa sanontaa käytettiin joka asiassa jossa jotain asiaa ei osattu, mutta mitään ei silti suostuttu opettamaan. Piti lapsesta asti osata paljon asioita ilman opettamista, ja jos ei osannut, narsisti sai raivokohtauksen.

Narsisti ei opeta mitään koska pelkää sitä, että oppilaasta tulee jossain vaiheessa ehkä narsistia parempi. Kun automaattisesti lyttää ja haukkuu jokaisen asian jota toinen yrittää tehdä, eikä opeta mitään edes omille lapsilleen, pelkoa ei yleensä ole.

Musiikkipiireissäkin narsistit jumittavat kehitystä, ja kateus on myös valtavaa.

Vierailija
693/1093 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun kuuluu elättää mut.  Ei kukaan muukaan sun kanssas ole kun näkee miten surkeet rinnat sulla on .Hulluhan sä oot muutenkin.

Vierailija
694/1093 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Tapa ittes”

Oli aika yleinen kommentti. Myöhemmin kun olen asiaa miettinyt, luulen että hän oikeasti yritti käytöksellään ajaa minua itsemurhaan.

Jos olisit tappanut itsesi, narsisti olisi kerjännyt sääliä jälkikäteen.

Vierailija
695/1093 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne nro 1: Yrität rauhallisesti selvittää jotakin asiaa, kun kumppani on loukannut sinua:

"Kyllä sinun pitäisi tietää, etten minä siedä tällaista käytöstä, en tykkää susta tällä hetkellä."

Tilanne nro 2: Luovutat, ja annat kumppanin rauhoittua, jotta ei raivoaisi:

"Aina sä alat vaan mököttämään, etkä suostu keskustelemaan asioista, jotka ei sinua miellytä."

Tilanteet esimerkiksi sen jälkeen, kun törmännyt narsistiin kaupungilla toisen naisen kanssa. Vika on silti sinun!

Vierailija
696/1093 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "Minun naisen kuuluu olla..."

-> Pitkä vaatimuslista.

- "Mieti nyt, miltä (jokin normaali) asia saa minut näyttämään..."

-> Esim. menet ystäviesi kanssa ulos, jos hän on jo menossa omien ystäviensä kanssa eikä sinua ole kutsuttu.

- "Kukaan ei ole aikaisemmin edellyttänyt minun... + normaali, arkinen pyyntö..."

-> Esim. vastaamaan puhelimeen saman vuorokauden aikana.

- "On täysin normaalia, että... + jokin todellä järkyttävä asia."

-> Esim. tapailla samanaikaisesti viittä eri naista, ja valita paras.

Vierailija
697/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteissa järkyttävää on myös valehtelu, jolla ei yleensä ole mitään rajoja. Narsisti voi valehdella mistä tahansa mitä tahansa, ja myös kenestä tahansa mitä tahansa.

Se on huomattu. Patologinen valehtelu kuuluu monen narsistin käytösmaneereihin.

Vierailija
698/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jossain vaiheessa tulee narsistien pakkohoito, niin ehkä ongelmat vähenevät huomattavasti.

Narsistien selityksiä ei kannata kuunnella kun hän sekoaa, vaan hoitoon vaikka poliisin avustuksella jos se on tarpeen.

Vierailija
699/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 prosenttia narsistisista sanonnoista on kuulijan päässä.

Vierailija
700/1093 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99 prosenttia narsistisista sanonnoista on kuulijan päässä.

Kyllähän ne sinne jää kun tarpeeksi taotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä