Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
661/1093 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- sä oot hullu

- sä oot muuttunut, et oo enää samanlainen kuin aiemmin

- miksi sä haastat riitaa aina?

- voisin koska tahansa hakata sut hengiltä

- tekis mieli lyödä sun pää lattiaan

- joko sä haet lääkkeet tai erotaan

- sä et kehu mua tarpeeks

- se miten näytät rakkautes ei riitä mulle, mä tarviin enemmän

Vakioksi muodostuneet olivat erolla uhkailu ja mykkäkoulut.

sairasta on meno ollut.

Vierailija
662/1093 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sä oot hullu

- sä oot muuttunut, et oo enää samanlainen kuin aiemmin

- miksi sä haastat riitaa aina?

- voisin koska tahansa hakata sut hengiltä

- tekis mieli lyödä sun pää lattiaan

- joko sä haet lääkkeet tai erotaan

- sä et kehu mua tarpeeks

- se miten näytät rakkautes ei riitä mulle, mä tarviin enemmän

Vakioksi muodostuneet olivat erolla uhkailu ja mykkäkoulut.

sairasta on meno ollut.

Narsisti takaa hulluuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1093 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä tiedät mitä mä haluan."

Vierailija
664/1093 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä naapuritkin puhui sinusta?

Ei ihme että ihmiset ei jaksa sua kun olet tuollainen.

Kiitti v*tusti, pilasit mun elämän.

Musta tuntuu että sä et tykkää musta tarpeeksi. Todista mulle että sä tykkäät.

Sun takia mä joudun taas juomaan.

Työpaikan Lissu yritti taas iskeä mua. Olis mulle muitakin ottajia.

Sua ei huoli kukaan jos mä jätän sut.

Mikä sua vaivaa?

Miksi sä suutuit?

Sulla ei ole yhtään huumorintajua.

Vierailija
665/1093 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en maksa lomamatkaa

-en maksa uusia vaatteita

Vierailija
666/1093 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-en maksa lomamatkaa

Narsistit niitä loisia on, tavalla tai toisella.

Vierailija
667/1093 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos sä et ois niin hankala nii meillä ois helpompaa".

"Äidinkielen opettaja ei oo kummoinen ammatti"

"Jos me tehtäis lapsi niin sä rauhoittuisit"

"Petät mua varmasti sun työpaikalla miespuolisten työkavereiden kanssa". Myöhemmin sitten kehui tai (ehkä pelottelumielessä?) kertoi minulle pettäneensä kaikkia entisiä tyttöystäviään.

Minulle ex-mies sanoi, kun aloittelin äidinkielen opettajana ja sanoin olevani vasta urani alussa, että "Mikä ura äidinkielenopettajalla muka on? Olet opettaja ja pysyt opettajana!"

Mies itse on nykyään iv-firmassa töissä. Hänellä kai sitten on ura.

Vierailija
668/1093 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsismi on vakava mielisairaus.

hulluja kaikki.

Vierailija
669/1093 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beenthere kirjoitti:

Narsismi ei kehity lapsuuden huonosta kohtelusta, vaan pohjalla on persoonallisuuden piirre joka näkyy agressiona ja tunnekylmyytenä ikätovereita kohtaan jo varhaisessa vaiheessa. Päinvastoin, narsistia on usein rakastettu liikaa / suosittu / katsottu huonoa käytöstä läpi sormien. Hän on ollut rajaton ja alistava, ei alistettu. Narsistinen temperamentti (tunnekylmyys) voi siis periytyä vanhempien geeneistä, muttei ole automaatio..

Olen päätynyt tähän teoriaan analysoituani perhepiirini narsistien taustoja. Sitä paitsi, mikäli narsismi sikiäisi vanhempien  rakkaudettomuudesta ja tunnekylmästä käytöksestä, olisi jokainen (narsistin) kaltoinkohdeltu lapsi narsisti. Itse en ole, eivät myöskään sisarukseni. Päinvastoin, olemme hyvinkin empaattisia. Vain se sisarus joka nostettiin muita ylemmäs, on osoittanut selkeän narsistisia piirteitä. 

Monesti samaan perheeseen mahtuu niin narsisti kuin terveitä sisaria. Oletteko huomanneet? Terveellä empatialla syntynyt, normaalisti tunteva ihminen on vaarassa traumatisoitua lapsuudessa, mikäli joutuu perheen sisäisen narsismin uhriksi. Hänestä ei tule narsistia, vaan mielenterveystoimiston / terapeutin asiakas.

Kannattaa lukea laajemmin narsismista niin ei ole vain omien päätelmiensä varassa. Kyllä narsismi syntyy myös kaltoinkohtelun tuloksena jolloin lapsi kokee ns. narsistisen loukkauksen. Tätä loukkausta ja sen tuomaa alemmuudentunnetta kompensoidakseen sitten alkaa nähdä itsensä ylivertaisena. Tosiasiassa sisimmässä on itsensä arvottomaksi ja hylätyksi tunteva lapsi. Toinen narsismin syntytapa on tuo mainitsemasi rajaton ja palvova kasvatus.

Vierailija
670/1093 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beenthere kirjoitti:

Narsismi ei kehity lapsuuden huonosta kohtelusta, vaan pohjalla on persoonallisuuden piirre joka näkyy agressiona ja tunnekylmyytenä ikätovereita kohtaan jo varhaisessa vaiheessa. Päinvastoin, narsistia on usein rakastettu liikaa / suosittu / katsottu huonoa käytöstä läpi sormien. Hän on ollut rajaton ja alistava, ei alistettu. Narsistinen temperamentti (tunnekylmyys) voi siis periytyä vanhempien geeneistä, muttei ole automaatio..

Olen päätynyt tähän teoriaan analysoituani perhepiirini narsistien taustoja. Sitä paitsi, mikäli narsismi sikiäisi vanhempien  rakkaudettomuudesta ja tunnekylmästä käytöksestä, olisi jokainen (narsistin) kaltoinkohdeltu lapsi narsisti. Itse en ole, eivät myöskään sisarukseni. Päinvastoin, olemme hyvinkin empaattisia. Vain se sisarus joka nostettiin muita ylemmäs, on osoittanut selkeän narsistisia piirteitä. 

Monesti samaan perheeseen mahtuu niin narsisti kuin terveitä sisaria. Oletteko huomanneet? Terveellä empatialla syntynyt, normaalisti tunteva ihminen on vaarassa traumatisoitua lapsuudessa, mikäli joutuu perheen sisäisen narsismin uhriksi. Hänestä ei tule narsistia, vaan mielenterveystoimiston / terapeutin asiakas.

Kannattaa lukea laajemmin narsismista niin ei ole vain omien päätelmiensä varassa. Kyllä narsismi syntyy myös kaltoinkohtelun tuloksena jolloin lapsi kokee ns. narsistisen loukkauksen. Tätä loukkausta ja sen tuomaa alemmuudentunnetta kompensoidakseen sitten alkaa nähdä itsensä ylivertaisena. Tosiasiassa sisimmässä on itsensä arvottomaksi ja hylätyksi tunteva lapsi. Toinen narsismin syntytapa on tuo mainitsemasi rajaton ja palvova kasvatus.

Joo. Narsistit on ihan hulluja kaikki ja uhka toisille ihmisille.

Vierailija
671/1093 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beenthere kirjoitti:

Narsistit pitäisi tosiaan saada psykiatrisen hoidon piiriin, koska ovat vakavasti sairaita.

Vierailija
672/1093 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beenthere kirjoitti:

Narsistit pitäisi tosiaan saada psykiatrisen hoidon piiriin, koska ovat vakavasti sairaita.

Narskuille oma suljettu osasto. Muuten niitä ei saada pidettyä poissa muita ihmisiä tuhoamasta.

Vierailija
673/1093 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikolliseksi haukkuminen ilman syytä henkilöitä joilla ei ole rikoksia eikä rikosrekisteriä

Vierailija
674/1093 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tommosesta saatanan hampista ei koskaan tule mitään. "

no, ei tullut kuin professori.

Vierailija
675/1093 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-en maksa lomamatkaa

Miksi et maksa?

Vierailija
676/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sitä saa mitä tilaa

- kato mitä sait aikaan (kun oli raivokohtauksessa rikkonut kalliin tavaran)

- etkö näe millaiseksi olet minut ajanut

- päätit aina kaikesta ja olen elänyt koko elämäni pelossa

- jos mentäisiin keskustelemaan ammattilaisen kanssa, niin puhuisit kuitenkin senkin ympäri

- olet siis niin tyhmä

- et tee muuta kuin makaat (suurperheen äidille, joka hoiti lukuisat asiat ihan yksin, aina)

- ei käynyt edes mielessä, mitä pettäminen voisi tarkoittaa lapsille tai sinulle

- luulin, että voin saada kaiken

- en nyt osaa itseäni niin huonona pitää

Vierailija
677/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tapa ittes”

Oli aika yleinen kommentti. Myöhemmin kun olen asiaa miettinyt, luulen että hän oikeasti yritti käytöksellään ajaa minua itsemurhaan.

Vierailija
678/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Tapa ittes”

Oli aika yleinen kommentti. Myöhemmin kun olen asiaa miettinyt, luulen että hän oikeasti yritti käytöksellään ajaa minua itsemurhaan.

Ilman näitä sanoja minä uskon myös, että vähintäänkin alitajuisesti narsistinen ihminen yritti saada minut hengiltä. Vaikeimpina aikoina katosi, ja olen vasta jälikäteen tajunnut, että hänen ”paluunsa” oli vain tarkistus siitä, olenko yhä hengissä, ja jos, niin kiusaamisen jatkaminen astetta pahempana.

Vierailija
679/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman onnensa seppä.

Kun katsoo esim. metsään, näkee töitä.

Äänestän aina kokoomusta.

Vierailija
680/1093 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Et sä ole semmonen ku luulet olevasi, mä tiedän kyllä mimmonen sä oikeasti olet

-Huorasit jo vaipoissa

-Mä en jaksa näitä riitoja (aina sen jälkeen kun oli yksin huutanut olkkarissa koko yön ku mä vetäydyin makkariin) 

-Sä olet tyhmin ihminen maailmassa

-Sun maha on kauhee, ku istut tolleen lytyssä näytät ihan michelinukolta, on ällöttäny seksi jo pitkään

-Anna sitä seksiä, ei kerta päivässä kuulukaan riittää, kaikki äijät haluaa seksiä, pihtari, frigidi

-Onnellisessa parisuhteessa naisen kuuluu olla alasti kotonaan, jos luulet, että t-paita herättää himot olet väärässä

-Mua sattu peukaloon!!! (sen jälkeen ku vetäs turpaan kunnolla)

-Mun exällä on ihanat reidet ku harrasti ratsastamista. 

-Voisit kysyy mun exältä meikkaamiseen vinkkejä. 

-Hyvin näytelty, oscarin arvonen suoritus! (kyyneleistä, tai oikeastaan mistä vain)

-Ei sulla oikeasti ole ystäviä, kaikki haluu vain panna sua (tai vaihtoehtoisesti mä niitä) 

-Ei mun tarvii edes nähä sua koskaan, riittää, että tiedän että olet mun

-Jos sulla koskaan tulee olemaan joku toinen äijä, niin suolestan teidän molemmat

Tossa pieni kattaus. Ja silti tuosta ei pääse eroon, ei niin millään. Koska rakastaa niin paljon, ja ikävöi, että siksi pitää vainota mun kavereita ja sukulaisia kun mulla on estot päällä, tulla ikkunan alle karjumaan, hajottaa ikkunat, tunkea rakkauskirjeitä postiluukusta.

Se on rakkautta. 

Kyyneleet silmissä luin tätä,.. kuullut lähes samat fraasit..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan