Listataan narsistin lempisanontoja!
Kommentit (1093)
Vierailija kirjoitti:
Narsistin mukana pitäisi tulla seurustelukumppanille käyttöohje jossa lukisi, että ”saan säännöllisesti jopa väkivaltaisia raivokohtauksia, eikä mikään mitä teet estä niitä tulemasta milloin mistäkin syystä, eikä suurinkaan rakkaus minua koskaan paranna, mutta toivottavasti silti uhraat elämäsi ja mielenterveytesi takiani”.
Jos ei halua seurustella skitsfreenikon kanssa, niin miksi narsisti kelpaa, vaikka ovat enemmän ja useammin sekaisin kuin skitsofreenikot.
"Kukaan, paitsi minä ei aidosti välitä sinusta. Kaikki muut ketkä ovat lähelläsi, haluavat sinulta vain seksiä, sekä miehet että naiset"
Yksi narsisti piti yllä korkeaa elintasoa ja leikki ja esitti olevansa rikas, mutta kaikki oli pelkkää velkaa, jota oli vielä kuollessakin yli 100 000 euroa.
Narsismi on siis parantumaton vakavan mielisairauden kaltainen persoonallisuushäiriö.
Olen niin pettynyt sinuun, kaikki puhuvat minusta pahaa, mieti sitten, kun olet yksin maailmassa, olen nyt pahasti sairas ( sanottu 30 vuotta sitten jo) , meidän kaikkien aika on määrätty, ei sitä koskaan tiedä kun kuolee, opettele sitten kantapään kautta, milläs rahalla sitten elät, kyllä se mieskin lähtee niin mitäs sitten teet, itkua... kuolee nyt,
hyvä on ei sitten ikinä enää pidetä yhteyttä ( narsistin esimmäiseen soittoon ei ole vastattu)
mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt, olen tehnyt kaikkeni sinun eteesi
Vierailija kirjoitti:
Teen sun elämästä helvettiä.
Siihen moni narsisti pyrkii eron jälkeen.
"good vibes only", kun on ensin onnistunut sotkemaan kihlattunsa työkuviot niin että hän menettää työnsä.
"#puoletminun", kun ei ole maksanut mitään tai korkeintaan saanut lahjaksi nimellisosuuden
Kaikkeen liittyy aina uhkailu. Itse uhkailee lakimiehillä muita vaikka taustalla on keskustelu henkilön omista mokista.
Kaikenlainen törkeän käytöksen kriittinen arvostelu on automaattisesti kateutta. Tämä tietysti ilmaistaan asiattomilla haukkumanimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistin mukana pitäisi tulla seurustelukumppanille käyttöohje jossa lukisi, että ”saan säännöllisesti jopa väkivaltaisia raivokohtauksia, eikä mikään mitä teet estä niitä tulemasta milloin mistäkin syystä, eikä suurinkaan rakkaus minua koskaan paranna, mutta toivottavasti silti uhraat elämäsi ja mielenterveytesi takiani”.
Jos ei halua seurustella skitsfreenikon kanssa, niin miksi narsisti kelpaa, vaikka ovat enemmän ja useammin sekaisin kuin skitsofreenikot.
Harva skitsofreenikko on väkivaltainen, mutta jokainen narsisti on. Jokainen on sitä psyykkisesti, monet myös fyysisesti.
"Jos sä et ois niin hankala nii meillä ois helpompaa".
"Äidinkielen opettaja ei oo kummoinen ammatti"
"Jos me tehtäis lapsi niin sä rauhoittuisit"
"Petät mua varmasti sun työpaikalla miespuolisten työkavereiden kanssa". Myöhemmin sitten kehui tai (ehkä pelottelumielessä?) kertoi minulle pettäneensä kaikkia entisiä tyttöystäviään.
Narsistit ovat kyllä todellinen uhka monille ihmisille. Impulsiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Perhesurmaajista suuri osa on narsisteja.
Narsistien vaarallisuutta kyllä yleensä vähätellään, vaikka kyseessä on tosi vakava asia.
"Sä et osaa mitään!"
"Sä et oo mitään."
"Mun ex on sentään maisteri. Taisin tehdä virheen kun vaihdoin sen suhun luuseriin"
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006527375.html
"Vasta jälkikäteen Mari sai kuulla, että hänen miehellään oli todettu persoonallisuushäiriö ja että tämä saattoi oirehtia kriisitilanteissa psykopaattisesti."
Vaikuttaa narsistin touhuilta.
"Älä ota muhun enää yhteyttä ja jätä mut ja mun kaverit rauhaan!" Tämmöisen helmen sain vuoden takaiselta eksältä, joka on lähettänyt jatkuvalla syötöllä vihaisia viestejä minulle aina erosta saakka :D
Aika pitkään on ukko yksin jaksanut riidellä, kun en ole eroajan jälkeen enää edes vastannut sen yhteydenottoihin.
Osaan olla tosi v*ttumainen, jos erotaan..
No erottiin pari vuotta tämän kommentin jälkeen ja kyllä on ukko näyttänyt kommenttinsa toteen. Erosta jo yhdeksän vuotta. Kostaa lasten kautta.
narsismi on vaarallisin mielisairaus maailmassa.
- sä oot hullu
- sä oot muuttunut, et oo enää samanlainen kuin aiemmin
- miksi sä haastat riitaa aina?
- voisin koska tahansa hakata sut hengiltä
- tekis mieli lyödä sun pää lattiaan
- joko sä haet lääkkeet tai erotaan
- sä et kehu mua tarpeeks
- se miten näytät rakkautes ei riitä mulle, mä tarviin enemmän
Vakioksi muodostuneet olivat erolla uhkailu ja mykkäkoulut.
siinä olennaiset.