Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan narsistin lempisanontoja!

Vierailija
05.05.2020 |

!

Kommentit (1093)

Vierailija
401/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia, että ihminen, jota epäilet narsistiksi (monet näistä kirjoituksista tuttuja) ja olen hänelle sanonut (ei kuulemma ole ja kaverit samaa mieltä, mutta on itse sanonut minulle, ettei kerro kavereille kaikkea, etteivät ajattelisi hänestä pahaa; minusta levitteli esim heille valheita), että hän saa toimillaan ja puheillaan/ puhumattomuudellaan, minut uskomaan, että minä itse se narsisti olenkin eikä hän.

Ei ole sanonut, että olisin, mutta tosiaan tavallaan kääntää kaikki asiat niin, että olen ihan sekaisin. Hänet tavattuani minusta tuli masentunut, itsetuhoinen ja itsetuntoni, -kunnioitukseni ja omantunnonarvoni ovat romuttuneet täysin. Ennen olin itsevarma ja ihan tyytyväinen elämääni, nyt teen töitä päästäkseni takaisin siihen

Täysin tyypillistä narskun toimintaa. Suosittelen tutustumaan termiin: Gaslighting. (https://mielenihmeet.fi/gaslighting-hienovaraisin-ja-pistavin-kaltoinko…) tuossa yksinkertaisesti selitettynä

Vierailija
402/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et itse edes näe millainen oikeasti olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Grandella paljon videoita narsismista.

Tässä narskun tyypillisiä kommentteja.

Vierailija
404/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni halusi rakentaa itselleen mausoleumin, johon hänet (ei meidät) haudattaisiin. :D

Tää on ihan paras :DDDD Kai hänet olisi pitänyt myös palsamoida, että jälkipolvet voisivat ihailla häntä?

Mun eksä olisi vaan ihan vaatimattomasti halunnut ostaa kaupungin keskustasta sellaisen jugendlinnan, jonka parvekkeelta olisi tervehtinyt ohi kulkevaa rahvasta. Valitettavasti hänellä ei ollut tähän rahaa. Mikä menetys kansakunnalle.

Vierailija
405/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni halusi rakentaa itselleen mausoleumin, johon hänet (ei meidät) haudattaisiin. :D

Tää on ihan paras :DDDD Kai hänet olisi pitänyt myös palsamoida, että jälkipolvet voisivat ihailla häntä?

Mun eksä olisi vaan ihan vaatimattomasti halunnut ostaa kaupungin keskustasta sellaisen jugendlinnan, jonka parvekkeelta olisi tervehtinyt ohi kulkevaa rahvasta. Valitettavasti hänellä ei ollut tähän rahaa. Mikä menetys kansakunnalle.

Minun exä ehdotti itsestään Suomelle uutta johtajaa....

Vierailija
406/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä miettinyt, että sulla saattaa olla mielenterveysongelmia?

Kukaan muu ei ikinä ajattelisi tai tuntisi noin.

Vierailija
407/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olitpas aika tuhdissa kunnossa tossa kuvassa, hehehehe kato, kato nyt!" -Sanoi isäni isänpäivänä ravintolassa, tilasi kalleimman annoksen ja kolme olutta vaikka tiesi minulla ja veljellä olevan huono rahatilanne silloin. Itsellä meni kommentista ruokahalu.

408/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun narsisti huomaa, että uhri alkaa etääntymään:

"Tehdäänkö lapsi?"

"Mennäänkö kihloihin?"

"Luulen, että nyt olisi hyvä aika mennä naimisiin."

"Ostetaanko se omakotitalo mistä ollaan haaveiltu jo pitkään."

"Mitä tahdot, toteutan sen.."

Joo! Tämän kun haluat uskoa ja päästään pari kuukautta eteenpäin, niin johan on haihtuneet mielestä ja tinder käy kuumana jälleen. Hirveetä mindfuckingia!

Vierailija
409/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä sanoin.

Vierailija
410/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot alfa ja sä oot beta :) Ihmiset täytyy käsittää oma tasonsa.

Niin klassista narsistisuutta.

Just tuota splittaavaa mustavalkoisuutta, missä kaikki jaetaan hyvään/kelvottomaan. Tätä hulluutta myös koko tasoteoria tihkuu. Ja koko universumi pyörii naimisen ympärillä.

Valitettavasti koulutus ei automaattisesti tervehdytä näitä. Kun omanarvontunto on murskattu tarpeeksi syvältä lapsena, kompensaatiokeinoksi jää vain vallan tavoittelu.

Ei näitä tyyppejä voi kuin sääliä. Surkea elämä edessä jos juuttuu noin yksinkertaisiin maailmanselitysmalleihin.

Älkää nyt vääristelkö ja sotkeko tasoteoriaa tähän. Se pätee kaikkiin, niin normeihin kuin narsisteihinkin. Toki voi olla, että narsistilla se on hyvin voimakkaasti tietoisuudessa koko ajan, kun taas muilla se on yleensä alitajuista.

Vierailija
411/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia, että ihminen, jota epäilet narsistiksi (monet näistä kirjoituksista tuttuja) ja olen hänelle sanonut (ei kuulemma ole ja kaverit samaa mieltä, mutta on itse sanonut minulle, ettei kerro kavereille kaikkea, etteivät ajattelisi hänestä pahaa; minusta levitteli esim heille valheita), että hän saa toimillaan ja puheillaan/ puhumattomuudellaan, minut uskomaan, että minä itse se narsisti olenkin eikä hän.

Ei ole sanonut, että olisin, mutta tosiaan tavallaan kääntää kaikki asiat niin, että olen ihan sekaisin. Hänet tavattuani minusta tuli masentunut, itsetuhoinen ja itsetuntoni, -kunnioitukseni ja omantunnonarvoni ovat romuttuneet täysin. Ennen olin itsevarma ja ihan tyytyväinen elämääni, nyt teen töitä päästäkseni takaisin siihen

Kai olet jo jättänyt hänet?

Vierailija
412/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei repliikkejä, vaan taikasanoja, joita voi käytää:

Kokee olevansa yliempaattinen/yliherkkä

Exä on aina se narsku.

Vierailija
413/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on uskomaton. Ihan kuin narskuille olisi oma koulu, jossa opetetaan samoja sanoja.

Sama kuin miehillä on oltava oma koulu, jossa opetetaa sanomaan ”haluan vapautta” kun oikeesti on toinen nainen.

Mistä voi johtua että miljoonat? Miehet ympäri maailman hokee samoja asioita naisilleen?? Opeteltua vai tiedostamatonta?

Tajuaahan sen nyt jokainen perusälyllä varustettu, että vähemmällä pääsee tilanteesta, kun ei paljasta toista naista. Ja onko sillä loppujen lopuksi väliäkään, jos mies ei halua olla naisen kanssa niin ei halua.

Vierailija
414/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyttääminen ihan mistä asiasta vaan. Kahvi on liian laihaa, lattia on huonosti lakaistu, pöydällä tahroja. Narsisti löytää mistä vain sanottavaa.

No, ei ehkä ihan noin suoraviivaisesti voi sanoa. Ihmisillä kuitenkin on oikeus tuoda mielipiteensä julki, jos kahvi on mielestään liian laihaa, lattia huonosti lakaistu jne. Kyseessähän voi olla laiska puoliso, joka menee sieltä, mistä aita on matalin, eli ei viitsi vaivautua lakaisemaan lattiaa kunnolla, jättää pöydälle tahroja olettaen, että joku toinen kyllä tekee, jos tätä sattuu häiritsemään. Ja jos asiasta sanoo, niin saa nalkuttajan tai pahemmassa tapauksessa narsistin leiman. Ei hyvä. Jos kyseessä on lapsi, niin sen toki ymmärtää. Lasta pitää ohjata rauhallisesti ja kunnioitten toimimaan huolellisemmin seuraavalla kerralla. Eiköhän tuo ole ihan kasvatusta.

Miksi narsisti-sana on pitänyt muuttaa narskuksi? Kuulostaa aivan hellittelynimeltä!! Narsisti on narsisti.

Vierailija
415/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tuota splittaavaa mustavalkoisuutta, missä kaikki jaetaan hyvään/kelvottomaan. Tätä hulluutta myös koko tasoteoria tihkuu. Ja koko universumi pyörii naimisen ympärillä.

Valitettavasti koulutus ei automaattisesti tervehdytä näitä. Kun omanarvontunto on murskattu tarpeeksi syvältä lapsena, kompensaatiokeinoksi jää vain vallan tavoittelu.

Ei näitä tyyppejä voi kuin sääliä. Surkea elämä edessä jos juuttuu noin yksinkertaisiin maailmanselitysmalleihin.

Älkää nyt vääristelkö ja sotkeko tasoteoriaa tähän. Se pätee kaikkiin, niin normeihin kuin narsisteihinkin. Toki voi olla, että narsistilla se on hyvin voimakkaasti tietoisuudessa koko ajan, kun taas muilla se on yleensä alitajuista.

heh. Ja tämä vielä puhuu alitajuisesta jotain tajuavansa, siellähän sitä laskelmoidaan jep jep. Et tajua alitajunnasta yhtään mitään jos noin luulet ihmisen toimivan. Alitajunnassa laskelmoidaan yhtä vähän kuin unissa. Ne jutut ovat ihan erilaisia  dynaamisesti ja laadullisesti.

Vierailija
416/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heh. Ja tämä vielä puhuu alitajuisesta jotain tajuavansa, siellähän sitä laskelmoidaan jep jep. Et tajua alitajunnasta yhtään mitään jos noin luulet ihmisen toimivan. Alitajunnassa laskelmoidaan yhtä vähän kuin unissa. Ne jutut ovat ihan erilaisia  dynaamisesti ja laadullisesti.

No käytetään sitten vaikka termiä tiedostamaton mieli. Pointti on joka tapauksessa se, että ihminen tekee jatkuvasti lukemattomia havaintoja, päätelmiä ja päätöksiä kaikenlaisista asioista ilman että hän tietoisesti käy niitä läpi ajatuksissaan.

Vierailija
417/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
418/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr. Grandella paljon videoita narsismista.

Tässä narskun tyypillisiä kommentteja.

Tästä tulikin mieleen vielä yksi: kaikissa ihmisissä, jotka liittyivät minuun, oli jotain huonoa.

Oli vaikka lääkäri, niin ”se on vaan lääkäri, ei se tiedä kaikkea”, kun eksä oli eri mieltä lapselle määrätyistä lääkkeistä.

Tai olimme oikeudessa, niin eksä oli stalkannut minun asianajajani ”ei ole kummonen lakimies, kun on hävinnyt sellaisenkin jutun”.

Tai stalkkasi minun uuden mieheni taustat läpikotoisin. Tiesi kaiken armeija-arvoa myöten ”aikamoinen luuseri, kun...”.

En tiedä, miten hän tietonsa saa, mutta vieläkin enemmän ihmettelen, miten jota kuta kiinnostaa käyttää aikaa tuollaiseen.

Vierailija
419/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voisin olla sulle ilkee jos halusin." ja uhkailu jollain asialla...

”pystyisin r.a.i.s.k.a.a.m.a.a.n sut koska vain, mutta en tee sitä koska luotan suhun”

Voi herrajumala, tollaset kuuluu vankilaan.

Narskuhan ei just oikeasti luota kehenkään. Valehdella voi kyllä mitä tahansa. Ystäviä ei oikeasti ole.

Vierailija
420/1093 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on siis parantumaton ja mielisairauden kaltainen persoonallisuushäiriö, joka on paljon vaarallisempi muille ihmisille kuin vaikkapa skitsofrenia. Ja narsistin psykoottisen raivokohtauksen pitäisi riittää pakkohoidon perusteeksi. Putkaan sekaisin olevaa narsistia on aivan turha viedä, koska hän kostaa sen perheelleen.

Narsismi on parantumaton, mutta ei täytä itsessään kyllä ainoankaan mielisairauden tunnusmerkkejä. Jos nyt haluaa edes käyttää termiä mielisairaus. Skitsofreenikotkin ovat kyllä tappaneet ihmisiä, mutta ehkä haet tässä sitä että narsismi on kokonaisvaltaisuudessaan paljon vahingollisempaa kuin skitsofrenia? Ja en tiedä kuka väitti tuolla aikaisemmin että skitsofreniasta voi parantua? Ei voi. Lääkkeillä voit saada ns. neuronormaalimman elämän.

Skitsofreniasta voi parantua, narsismista ei. Narsismi on luonnehäiriönäkin pahempi mielisairaus kuin skitsofrenia. Harva skitsofreenikko on väkivaltainen toisille, mutta jokainen narsisti on.

http://www.skitsofreniainfo.fi/oireet/Skitsofrenian_kulku_ja_ennuste_yk…

"Täydellinen parantuminen eli palautuminen oireettomaksi on harvinaista mutta mahdollista. Noin 3 prosenttia potilaista toipuu täydellisesti sairaudestaan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi