Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen omasta ja monien mielestä kaunis, mutta en ymmärrä miksi jotkut naiset sanovat minulle

Vierailija
05.05.2020 |

tällaisia: "sä näytät siltä *tähän julkkiksen nimi* ja tämä julkkis ei kovin kaunis ole... tai toinen paljon käytetty kommentti on: "sä näytät vanhemmalta kuin olet", vaikka aina ostaessani k-18 tuotteita minulta kysytään paperit.

Miten jotkut edes kehtaavat ilkeillä näin? Minä en ikimaailmassa voisi tehdä kenellekään samaa.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kuule, minua on sanottu Katri Helenan, Päivi Räsasen ja Madonnan näköiseksi. Omasta mielestäni en ole kenenkään muun, kuin itseni näköinen. Kaikki on katsojan silmissä.  Mutta onko teistä, Arvon Raatilaiset, ko. naiset kauniita, vai tarkoittaako tämä sitä, että olen susiruma?

Se vähän riippuu onko sua verrattu niiden nuoriin vai vanhoihin versioihin .. 

Zinc

Kaikki vähän kuivakoita käppyröitä vanhempana, mutta nuorena olivat hehkeitä ..

Vierailija
62/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksihän naiset ottaa pidemmän miehenkin kun naama näyttää paremmalta siitä instakulmasta eli yläviistosta. Kun mies katsoo yläkulmasta suhteessa vaimonsa pärstään, niin se ei näe samaa mitä vaimon tasolla liikkuvat, että rumahan se akka on, mutta miehen silmään voi olla nätti, sen yläviiston takia. Keksin tämän juuri äsken ja jumalauta sehän selittää kaikenlaista!

No tää selittää miks oon puolisoni mielestä aina niin söpö, mutta kun katson itse peiliin omalta silmäkorkeudeltani niin näytän perunalta :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ap peileilailemaan ja ottamaan selfieitä Instaan, kyllä se siitä

En ole instagramissa. Miten joillain tuntuu olevan aina se sama mielikuva henkilöstä, joka sanoo pitävänsä itseään kauniina ja että moni muukin on sanonut kauniiksi? Minä olen ihan tavallinen ihminen, joka ei ole "rakastunut" peilikuvaansa, ei shoppaile jatkuvasti vaatteita eikä ota kuvia itsestään. Minä pidän suurinta osaa ihmisistä kauniina, joten miksi en pitäisi myös itseäni? Ei tarvitse olla missi, Kim K eikä alusvaatemalli, että minä pidän kauniina. Itse asiassa pidän myös rumia ihmisinä kiehtovan näköisinä. Minusta kenenkään ei pitäisi häpeillä itseään.

-ap

Vierailija
64/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkökeskeisiä on hyvä palautella maanpinnalle. Se kun ei ole ihmisen ominaisuuksista top viidessä.

Niin siis siinä vaiheessa voi huomauttaa kun kys. henkilö alkaa arvostella muiden ulkonäköä, tuputtaa kauneusvinkkejä tai vaatia muilta kehuja omasta ulkonäöstään. Jos muuten vaan on kiinnostunut ulkonäköasioista ja tykkää laittautua nätisti, se on vain harrastus muiden joukossa, eikä siitä pidä kettuilla.

Vierailija
65/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan syy miksi kerroin olevani kaunis oli se, että mietin onkohan sillä jotain tekemistä sen kanssa, että ihmiset ajattelevat voivansa kommentoida tuolla tavoin, koska kuvittelevat, että kaunis kestää paremmin ulkonäköönsä liittyvää kommentointia kuin joku oikeasti ruma ja vanhan näköinen?

-ap

Havaittu todella että jos joku on kivan näköinen hänelle ollaan ilkeitäkin, vaikka henkilö oli kiltti luonne.

Sitten puhutaan ulkonäköön fiksoitumisesta, joka outo käsite, jollei työ liity mihinkään esiintymiseen.

Vierailija
66/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kuule, minua on sanottu Katri Helenan, Päivi Räsasen ja Madonnan näköiseksi. Omasta mielestäni en ole kenenkään muun, kuin itseni näköinen. Kaikki on katsojan silmissä.  Mutta onko teistä, Arvon Raatilaiset, ko. naiset kauniita, vai tarkoittaako tämä sitä, että olen susiruma?

Se vähän riippuu onko sua verrattu niiden nuoriin vai vanhoihin versioihin .. 

Zinc

Kaikki vähän kuivakoita käppyröitä vanhempana, mutta nuorena olivat hehkeitä ..

:) Ihan teinivuosista tähän päivään, eli tarkoittaneen sitä, että mustakin sitten tulee kuivakka käppyrä. Ellen Madonnan tyyliin vähän ala sitten kiristelee paikkoja. Ja kuule, oli siellä maininta Brit Eklund'kin, nuorena versiona tietysti. 

Vierailija
67/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun typerä keskustelu, oikein poikkeuksellisen typerä.

Vierailija
68/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väität että olet kaunis olet itsekeskeinen.

Kukaan ei kestä sellaista tyyppiä.

"miehet tykkää musta kun oon kaunis" ihanko tosi? huoh kun oot tylsä.

Vierailija
69/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen julkkikseen sua verrataan? Mitä jos se on ihan pyyteetön kehu ja sä vaan otat sen väärn?

Minulla on tästä esimerkki: minua on monesti sanottu Ninja Sarasalon näköiseksi. Minä aina kiitän, kun minusta Ninja on nätti. Kerran kaveri oli mukana, kun tarjoilija sanoi, että onko kukaan koskaan sanonut, että näytän Ninjalta. Minä kiitin, mutta kun tarjoilija oli mennyt kaverini puhisi vihaisena, että et todellakaan näytä Ninjalta, olet paljon laihempikin kuin Ninja. Minusta kommentti oli kehu, kaveristani se oli haukku.

Minustakin Ninja on kaunis. Suurin osa ihmisistä mielestäni onkin kauniita. Ihmiset tuntuvat vaativan omalta ja muiden ulkonäöltä ihan liikaa.

-ap

Aha, mutta se julkkis johon sua on verrattu on sinun mielestäsi liian ruma. Ehkä teissä kuitenkin on jotain samaa, kuten hiusten väri ja pituus, leuan muoto tms. 

Vierailija
70/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se julkkis Bull Mentula? Hänhän on tosi suloinen. 

Vois olla. Tai sitten Tuksu. Luulisi ap:n olevan imarreltu, minä olisin ainakin, varsinkin Tuksusta

Vierailija
71/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susi on sudelle nainen.

Vierailija
72/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ovat. 

Nyt muistin että kaveri sanoi minua nuorena Ally McBealin näköiseksi (iik tunnistusvaara!!) olin laiha, pidin paljon jakkua ja tukka on samaa väriä. En ota kehuna enkä haukkuna. 

Vierailija
73/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä reaktiot tuohon avaukseen ovat NIIN ENNAKOITAVIA että hekottelin jo ennen kuin rupesin niitä lukemaan. Täällä on kuitenkin sellainen villasukkamammojen hegemonia, että! On vuosi 2020 ja "sisäisen kauneuden" blaablaa on voimissaan.

Vierailija
74/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea kokea empatiaa tai sympatiaa kaunista ihmistä kohtaan tällaisessa asiassa.

Tuntuu, että kaunis ihminen on saanut hopealautasella niin paljon, ja itse en ikinä tule saamaan sitä ulkoista kauneutta itselleni.

Ehkä se on jotain tällaista, että kun olet kaunis, niin vähemmän kauniit sitten sanovat kaikenlaista.

Olet jo saanut sen kauneuden ja olet aina heidän edellään elämässä.

Voi voi.

Ymmärrän kuitenkin ap:n pointin, että ei se kenenkään ulkonäkö oikeasti oikeuta mihinkään kommentointiin.

Vierailija
75/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea kokea empatiaa tai sympatiaa kaunista ihmistä kohtaan tällaisessa asiassa.

Tuntuu, että kaunis ihminen on saanut hopealautasella niin paljon, ja itse en ikinä tule saamaan sitä ulkoista kauneutta itselleni.

Ehkä se on jotain tällaista, että kun olet kaunis, niin vähemmän kauniit sitten sanovat kaikenlaista.

Olet jo saanut sen kauneuden ja olet aina heidän edellään elämässä.

Voi voi.

Ymmärrän kuitenkin ap:n pointin, että ei se kenenkään ulkonäkö oikeasti oikeuta mihinkään kommentointiin.

Enhän minä ns. superkaunotar olekaan, harvapa meistä on. Ihan tavallisen kaunis, mutta mielestäni se ei ole ollenkaan huono asia. Moni oletti minun olevan vaikka mitä vain lauseen "olen kaunis omasta ja monien mielestä" perusteella. Noinkin yksityiskohdaton toteamus sai aikaan suuren olettamusten ryöpyn.

-ap

Vierailija
76/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

xyzyx kirjoitti:

Nämä reaktiot tuohon avaukseen ovat NIIN ENNAKOITAVIA että hekottelin jo ennen kuin rupesin niitä lukemaan. Täällä on kuitenkin sellainen villasukkamammojen hegemonia, että! On vuosi 2020 ja "sisäisen kauneuden" blaablaa on voimissaan.

Mitä? Oletko oikeasti sitä mieltä, ettei se mitä sisimmässäsi olet vaikuta siihen miltä näytät muiden silmissä? Ystävällinen ihminen on aina kauniimpi kuin huonokäytöksinen ulkonäöstä riippumatta. Kokeile joskus itse!

-ap

Vierailija
77/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Voihan se julkkis olla sen sanojan mielestä kaunis vaikka itse pidätkin häntä rumana.

Vierailija
78/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se julkkis, jota mustutat olla Tauski?Sehän on kanssa niin hellyttävä...

Vierailija
79/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itsekeskeinen, minäminäminäminäminäminääääääääääääääääääääää

Vierailija
80/86 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehen julkkikseen sua verrataan? Mitä jos se on ihan pyyteetön kehu ja sä vaan otat sen väärn?

Minulla on tästä esimerkki: minua on monesti sanottu Ninja Sarasalon näköiseksi. Minä aina kiitän, kun minusta Ninja on nätti. Kerran kaveri oli mukana, kun tarjoilija sanoi, että onko kukaan koskaan sanonut, että näytän Ninjalta. Minä kiitin, mutta kun tarjoilija oli mennyt kaverini puhisi vihaisena, että et todellakaan näytä Ninjalta, olet paljon laihempikin kuin Ninja. Minusta kommentti oli kehu, kaveristani se oli haukku.

Minustakin Ninja on kaunis. Suurin osa ihmisistä mielestäni onkin kauniita. Ihmiset tuntuvat vaativan omalta ja muiden ulkonäöltä ihan liikaa.

-ap

Aha, mutta se julkkis johon sua on verrattu on sinun mielestäsi liian ruma. Ehkä teissä kuitenkin on jotain samaa, kuten hiusten väri ja pituus, leuan muoto tms. 

On eri asia pitää Marilyn Mansonia kiehtovan näköisenä kuin saada kuulla olevansa hänen näköisensä, jos ei oikeasti edes ole (tämä oli vain esimerkki, en ole siis saanut kuulla olevani hänen näköisensä😄). Häntä kun tuskin kovin moni pitää kauniin näköisenä ja varsinkaan jos kyse olisi naisesta, joka näyttää häneltä.

Ihan yhtälailla olisi loukkaavaa, jos joku sanoisi vaikka Marilyn Monroen näköiseksi, jos ei ole mitään samaa Monroen kanssa ulkonäöllisesti. Se kuulostaisi vttuilulta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän