Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko sinkut matkustaneet koskaan mihinkään yksin?

Vierailija
04.05.2020 |

Ja millaista oli? Oon ihan jumittunut kotikulmille..

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Istun vain kotona.

Zinc

Vierailija
42/50 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja matkustelen edelleen yksinkin vaikka naimisissa oonkin. Esim. Kreikassa, Portugalissa, Saksassa oon itsekseni ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kiertänyt koko Italian yksin (useampi reissu), lisäksi UK:n Etelä-Rannikon, Islannin ja kun Korona-aika helpottaa lähden Etelä-Ranskaan.

Ei tule tylsää, ainoastaan ikävä lemmikkejä, siksi teen max 8 pv matkoja kerrallaan.

Vierailija
44/50 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt aina yksin siellä missä kuninkaatkin käyvät yksin.

Vierailija
45/50 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monta kertaa. Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Tanskassa, Kanarialla, Portugalissa ja Kreikassa.

Hyvin on sujunut. En käy fine dining-paikoissa vaan rennommissa ravintoloissa ja olen saanut hyvää palvelua. Ei ole ollut ongelmaa viettää aikaa yksin.

Terveisin nyt jo keski-ikäinen täti

Vierailija
46/50 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan aina yksin. Ei tarvitse kokoajan ottaa huomioon toisen mieltymyksiä ja neuvotella joka asiasta.  Kiva tarkkailla ympäristöään ja ihmisiä vailla raportointia. Tuntee olevansa vapaa.

Kerran erehdyin matkustamaan ystäväni kanssa, joka muuten on ihan jees, mutta jo toisena päivänä kyllästyin totaalisesti, sekä ahdistuin jatkuvasta seuranpidosta. Ilmoitinkin, että nyt haluan olla yhden päivän ihan vain itsekseni. Ei tuntunut, tai ei ainakaan näyttänyt, olevan pahastunut.

Opin tästä kokemuksesta niin paljon, ettei hevin tule lähdettyä toiste, ainakaan hotellihuonetta en suostu jakamaan, ei hetken rauhaa, vaan 24/7  seuranpitoa, ei hetkeäkään omille ajatuksille.

Herätään yhdessä, syödään aamiainen yhdessä, suihkut ja vessassa käynnit sovitettava,päiväohjelma neuvoteltava, iltaohjelma neuvoteltava, nukkuminen samassa rytmissä jne. Ei kiitos.

Ei sitä nyt käsi kädessä tarvi kulkea vaikka ystävän kanssa lähteekin reissuun. Meillä ainakin voi toinen ottaa ihan rauhassa päiväunet ja toinen lukee tai lähtee käymään sillä aikas jossain. Retkilläkin on käyty niin että se, ketä ei kiinnosta, tekee ihan jotain muuta sillä aikaa.

Minusta on mukava syödä ravintolassa niin että voin keskustella jonkun kanssa. Sen verran introvertti olen, etten tee itseäni tykö ventovieraille.

Juurikin Välimeren maissa on näitä joissa suhtautuminen on usein vaivaannuttavaa naisena yksin ravintolassa. Kohtelu juurikin erilaista kun puoliso mukana.

Mutta me ollaan erilaisia ja tykätään eri asioista joten kukin tyylillään.

Vierailija
47/50 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää matkustaa yksin sinkkuna enkä parisuhteellisena. Stressitaso nousee vähintään alitajunnassa ja yleensä sairastun.

Vierailija
48/50 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolaan

Vierailija
49/50 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitse matkustaa yksin: https://www.facebook.com/groups/4934936103214608

Toimiva yhteisö auttaa matkaseuran löytämisessä.

Vierailija
50/50 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tuli käytyä yksin nuorempana. Asun siis n. 300 km päässä. Nykyään sekin paikka on menettänyt mielenkiintoni.