Hieronta joka jäi vaivaamaan
Naiaystäväni tekee yövuoroja välillä. Yhdessä ollaan vitsailtu joskus , ettei siellä homnailla sitten mitään. Hän on ollut ehdoton ettei tod. Nyt hän kertoi tutustuneensa mieheen , joka oli saanut luottamuksellisen olon ja hänellä oli hartiat kipeät ja mies oli osannut hierontaa . Mies oli hieronut häntä siellä yöllä ja naisystäväni oli ollut paita päällä, mutta avannut rintaliivit. Jossain vaiheessa hän oli tajunnut, että miehen käsi oli ollut rinnnassa kiinni. Oli tullut hyväksikäytetty olo. Hän halusi tulea asiasta ja saikin mutta minulle tuli ällöttävä olo, kun hän oli kuitenkin itse mennyt tämmöiseen tilanteeseen .
Onko tämmönen niin kutsuttua mikropettämistä ja saako minulle jäädä ällöttävä olo?
Hän kuitenkin kertoi, ettei mies ollut viehättävä eikä hänellä ollut mitään seksuaalista ajatusta tätä kohtaan.
Meillä on hyvä suhde ja loistava seksielämä, silti tuo jotenkin loukkasi minua ja jäi mieleen .
Ei ole minusta mikropettämistä vaan häirintää tuon miehen puolelta. Tietty yövuorossa hierominen on vähän siinä rajalla että onko sopivaa, mutta se riippuu ihan tilanteesta ja kenestä on kyse. Joka tapauksessa tuo mies siinä toimi väärin.