Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT mammat ja muut kertokaapa mulle!

Vierailija
04.05.2020 |

Kertokaas mulle sellainen jyty pesuaine jolla saan ton hemmetin punahomeen sun muut iljetyksen hinkattua pois mun koirankopin kokoisen kylppärin kaakeleista! Nyt palaa käpy.

Antakaa kaikki vinkit miten saan mun kylppäristä kiiltävän puhtaan! Kaiken lian pois. Revin kohta koko kaakelit ja tuon muovimatto hirvityksen irti, jos ei muu auta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kylppäri remppa mitää?

Vierailija
2/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uitappa seinät cifissä ja hankaa sienellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko kylppäri remppa mitää?

Arvaappa vaan kuinka haaveilen, mutta vuokrakämppä ja no money no funny.

Vierailija
4/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kloorilla lähtee.

Vierailija
5/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOME JA PUNAHOME

Hometta kertyy yleensä paikkoihin, jotka eivät kuivu kunnolla ja punahome kertyy yleensä kylpyhuoneiden kosteisiin kulmiin ja sinne missä on saippua- ja rasvalikaa. Home ja punahome poistetaan desinfioivalla puhdistusaineella esim. Kiilto Kodin Kloritella.  Silikonisaumat ovat kuitenkin pehmeitä ja niitä ei pidä hangata esim. harjalla, sillä niiden pinta rikkoutuu helposti. Silikonisaumojen puhdistamiseen kannattaa käyttää esimerkiksi siivousliinaa.

Vierailija
6/6 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HOME JA PUNAHOME

Hometta kertyy yleensä paikkoihin, jotka eivät kuivu kunnolla ja punahome kertyy yleensä kylpyhuoneiden kosteisiin kulmiin ja sinne missä on saippua- ja rasvalikaa. Home ja punahome poistetaan desinfioivalla puhdistusaineella esim. Kiilto Kodin Kloritella.  Silikonisaumat ovat kuitenkin pehmeitä ja niitä ei pidä hangata esim. harjalla, sillä niiden pinta rikkoutuu helposti. Silikonisaumojen puhdistamiseen kannattaa käyttää esimerkiksi siivousliinaa.

Kiitos! Pitääkin katsoa tuota kiilto kodin kloritea kaupasta tänään!