Ollut todella paha päivä, voin hirvittävän huonosti.
Halaus olisi paikallaan, mutta eipä sellainen meidän avioliitto me ole kuulunut vuosiin.
Olisiko vinkkejä, jotain millä kerään taas itseni uuteen työviikko on, koska tuntuu, että en nyt mitenkään jaksaisi, en mitenkään.
Anteeksi vuodatukseni.
Kommentit (23)
Kuulostat yksinäiseltä. Kovasti tsemppiä sinulle, toivon että huominen on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Korkki kiinni nyt heti ja kunnon yöunet, aamulla näyttää paremmalta.
Mikä korkki? Nautin siideritölkillisen viikossa, joskus heittäydyn hurjaksi ja meneekin kaksi. Nekin eri saunakerroilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat yksinäiseltä. Kovasti tsemppiä sinulle, toivon että huominen on parempi.
Sitäkin ja kiitos, mutta ei tämä tästä mihinkään muutu.
Ap
Mua helpottaa, kun on joku projekti, jota voi pohdiskella ja jonka parissa puuhailla. Tarvitsen aina jonkun uuden projektin. Usein se on jonkun uuden asian opettelu, esim. kieli tai käsityötekniikka. Muuten tuntuu, että elämä on täysin tyhjä ja pysähtynyt, jos ei ole oppimassa uutta.
En nyt tiedä auttaako tämä sua yhtään.
Itepähän oot pilannu avioliittosi.
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta. Minä kun luullut, että parisuhde on niin sanotusti kahden kauppa. Mutta vähänpä tiesin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mua helpottaa, kun on joku projekti, jota voi pohdiskella ja jonka parissa puuhailla. Tarvitsen aina jonkun uuden projektin. Usein se on jonkun uuden asian opettelu, esim. kieli tai käsityötekniikka. Muuten tuntuu, että elämä on täysin tyhjä ja pysähtynyt, jos ei ole oppimassa uutta.
En nyt tiedä auttaako tämä sua yhtään.
Minulla ei yksinkertaisesti ole voimia mihinkään projekteihin vaikka varmasti olisivat hyväksikin. Täällä kotonakin olisi erilaisia asioita tehtävänä, mutta kun en vain saa aikaiseksi, en jaksa. Ja kuristaa sekin ettei kukaan muu niistä sitten välitä tai perusta.
Eli olkoot sitten.
Ap
Sulla sentään on puoliso. Monet ovat vuosikymmeniä yksin. Miksi et vain mene halaamaan? Murra jäätä vähän.
No miks oot sitte puolison kans ees?
syytä sitä joka näkyy peilissä
Sä oot siis tehnyt jotain pahaa puolisollesi ja nyt se on vihanen sulle. Olenko oikeassa?
Täälläkin, sain huonoja uutisia lapseeni liittyen viime viikolla. Lapsen isästä olen eronnut 2 vuotta sitten. Juuri tänään mietin että kuinka paljon kaipaan HALAUSTA, kumppanilta, rakkaalta. En ole saanut sellaista varmaan neljään/ viiteen vuoteen.
Mullakin on ollut tosi paha päivä tänään. En tiedä miksi just tänään, kun yksinoloa on kestänyt jo parikymmentä vuotta. Tämä karanteeniaika ja entisestään vähentyneet mahdollisuudet yrittää elää mielekästä elämää ovat ajaneet minut loppuun. Hermoromahdus ei ole kaukana. Jos en jo olisi näin apaattinen ja lamaantunut, olisin tänään pimahtanut lopullisesti. Mennyt ulos riehumaan ja hajottamaan kaiken eteentulevan.
Olispa edes se kumppani.
Tätä oloa on jatkunut jo vuosia, veikkaisin että ainakin 10v. Välillä on parempia jaksoja, mutta nyt viimeisen 2-3v ajan aina vain harvemmin, voi kai sanoa, että tämä olo on niin sanottu normioloni. Eikä asiaa auta se ettei tosiaan edes tuota halausta koskaan saa, muusta puhumattakaan (seksiä ed kerran 3v sitten).
Olen ihan loputtoman väsynyt, kukaan ei edes tiedä tästä tai mistään, yksin olen tuntemuksieni ja ajatusteni kanssa. Jokin aika sitten peiliin katsoessani tuli mieleen Terminator-elokuvasta se kohta missä valot sammuu koneen silmistä, hehku vain pieneni ja pieneni kunnes sammui kokonaan, sellainen on oloni. Jos silmistä näkee ihmisen voinnin niin sitten tämän tietää kyllä kaikki.
Huomenna taas uusi työviikko ja nassu naamalle.
Ap
No voi herranjestas. Erotkaa, miksi kidut tuossa suhteessa? Ootko edes yrittänyt helliä ja halia puolisoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta. Minä kun luullut, että parisuhde on niin sanotusti kahden kauppa. Mutta vähänpä tiesin.
Ap
ite pilaat elämäs roikkumalla paskassa parisuhteessa
Mulla kans. Ulkoilu auttaa, selventää ajatuksia kun kävelee ja hengittelee. Saatan myös sanoa kumppanille että pääsenkö syliin, mul on paha olla. Ikävää jos et saa kaipaamaasi halausta, lähetän sulle täältä minulta ison halauksen ja lämpimiä ajatuksia!
Korkki kiinni nyt heti ja kunnon yöunet, aamulla näyttää paremmalta.