Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollut todella paha päivä, voin hirvittävän huonosti.

Vierailija
03.05.2020 |

Halaus olisi paikallaan, mutta eipä sellainen meidän avioliitto me ole kuulunut vuosiin.

Olisiko vinkkejä, jotain millä kerään taas itseni uuteen työviikko on, koska tuntuu, että en nyt mitenkään jaksaisi, en mitenkään.
Anteeksi vuodatukseni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kahleissa kiinni uskossasi vai miksi rääyt räkä poskella siellä? Olet ilmeisesti ihan aikuinen ihminen, joten rouva on hyvä ja alkaa nyt järjestelemään eroa ja omaa elämäänsä. Ihan turha se on valittaa ikuisesti asiaa, jos sille ei ole valmis tekemään itse yhtään mitään. Ystäväsikin ovat varmaan kuunnelleet valitustasi vuosia ja ovat lopen kyllästyneitä ikuiseen uhriutumiseesi.

Av siis kiinni nyt. Tiedät mitä sinun pitää tehdä.

Vierailija
22/23 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMENNA VAPAATA JES!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä oloa on jatkunut jo vuosia, veikkaisin että ainakin 10v. Välillä on parempia jaksoja, mutta nyt viimeisen 2-3v ajan aina vain harvemmin, voi kai sanoa, että tämä olo on niin sanottu normioloni. Eikä asiaa auta se ettei tosiaan edes tuota halausta koskaan saa, muusta puhumattakaan (seksiä ed kerran 3v sitten).

Olen ihan loputtoman väsynyt, kukaan ei edes tiedä tästä tai mistään, yksin olen tuntemuksieni ja ajatusteni kanssa. Jokin aika sitten peiliin katsoessani tuli mieleen Terminator-elokuvasta se kohta missä valot sammuu koneen silmistä, hehku vain pieneni ja pieneni kunnes sammui kokonaan, sellainen on oloni. Jos silmistä näkee ihmisen voinnin niin sitten tämän tietää kyllä kaikki.

Huomenna taas uusi työviikko ja nassu naamalle.

Ap

Miksi et ole hankkinut itsellesi terapiaa, jos suunta on ollut jo vuosia alaspäin? Googleta "KELA psykoterapia".