Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko niin pinnallinen ettet voisi seurustella vakavasti 15+ vuotta vanhemman miehen kanssa

Vierailija
02.05.2020 |

vai onko sinulle ulkonäkö toissijainen asia ja arvostat enemmän ihmistä joka on siellä sisällä?

Kommentit (225)

Vierailija
161/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö vokotella sen ikäistä papparaista, että joutuisi vaipanvaihtoon suoralta kädeltä. Papparainen tuskin enää erottaisi, olenko nainen vai mies eikä enää edes muistaisi, mitä naisen kanssa tehdään. Istukoon siellä laitoksessa geriatrisessa tuolissaan.

Ikis solvaa taas toisia.

Yleensä toivon ihmisille hyvää, mutta Ikikselle en toivo mitään hyvää.

Vierailija
162/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt 40 vuotta 10 vuotta vanhemman mieheni kanssa ja nyt ollut 6 vuotta itseäni 14 vuotta nuorempi rakastaja. Hyvä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt 40 vuotta 10 vuotta vanhemman mieheni kanssa ja nyt ollut 6 vuotta itseäni 14 vuotta nuorempi rakastaja. Hyvä näin.

Sittenhän sinua kuuluu solvata.

Niinhän täällä solvataan miehiäkin jotka tekevät ihan samoin.

Vierailija
164/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olen pinnallinen, kun en halua seurustella 85 v kanssa. Olen 70 ja hyvässä iskussa ja en tiedä montakaan hyvässä iskussa olevaa 85 v.🐷

Vierailija
165/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen 9 vuotta vanhemman kanssa ja täysin OK. 9 vuoden ero 15 vuoteen ei huikea, mutta emmä nyt oikein tiedä.

Meillä on miehen kanssa sama elämäntilanne, ollaan peeaukisia opiskelijoita ja ei ole lapsia. 14 vuotta vanhempi mies ei varmaan jaksaisi mun menoa katsella ja ei ole paljoa yhteistä.

Vierailija
166/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole niin pinnallinen, että välttämättä haluaisin 15 vuotta nuoremman kumppanin ja suuttuisin jos en kelpaa. Oletko sinä?

Joo, minullekin suututtiin. :) Käytännössä mies rakastui ulkonäkööni, olen 18 vuotta nuorempi.

Vierailija
167/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 12 vuotta ja 27 vuotias voisi olla minulle liian vanha

Vierailija
168/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähtee itse 15 vuotta vanhemman naisen kanssa treffeille? Ei varmasti.

Minulla ei todennäköisesti ole mitään yhteistä 15 vuotta vanhemman kanssa, oli hän minkä näköinen tahansa

Vierailija
169/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä palstaa vaivaa? Ottamatta kantaa ap:n kysymykseen, tällä palstalla on kyllä aivan älyttömästi vihaa ikäihmisiä kohtaan. Mutta sanopas jotain kriittistä naisista tai maahan´muutosta niin sensuuri iskee heti.

Mene muille palstoille.

Olen valkoinen koulutettu ja hyvätuloinen heteromies 44v tiedän olevani kaikkialla maailmassa naisten ykkössuosikki aviomieheksi.

Ei paljln av manmojen puheet paina :)

Teoriassa joo, käytännössä et ole vaimoa saanut ja olet katkera naisille, siksi räyhäät naisten keskustelupalstoilla. :)

Vierailija
170/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä palstaa vaivaa? Ottamatta kantaa ap:n kysymykseen, tällä palstalla on kyllä aivan älyttömästi vihaa ikäihmisiä kohtaan. Mutta sanopas jotain kriittistä naisista tai maahan´muutosta niin sensuuri iskee heti.

Mene muille palstoille.

Olen valkoinen koulutettu ja hyvätuloinen heteromies 44v tiedän olevani kaikkialla maailmassa naisten ykkössuosikki aviomieheksi.

Ei paljln av manmojen puheet paina :)

Teoriassa joo, käytännössä et ole vaimoa saanut ja olet katkera naisille, siksi räyhäät naisten keskustelupalstoilla. :)

Paitsi että nämä haukkumisketjut ovat naisten tekemiä. Naiset haukkuvat ja räyhäävät.

Vierailija
171/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kovasti sanoa, että seurustelisin oikein mielellään 15 vuotta nuoremman kanssa, mutta en voinut kun se tilaisuus suotiin. Se vaan on niin VÄÄRIN pilata nuoren elämä.

Vierailija
172/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhde loppuisi 55-vuotiaan miehen aloitteesta ennen, kuin se olisi alkanutkaan, uskon minä. Ei tuon ikäistä enää kiinnostaisi pyörittää arkea, johon kuuluu kahden pikkukoululaisen ja eskari-ikäisen aiheuttama hulina.

Yhtä paljon ihmettelen oman ikäisiäni, jotka haaveilevat haalarit päällä viilettävistä nuorukaisista ja neitosista

Vierailija
173/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, kun se ulkonäkö on yksi viimeisimmistä syistä sille, miksi vanhempi ukko ei kelpaa

Vierailija
174/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan seurustelisi noin paljon itseäni vanhemman miehen kanssa. Olen 29-vuotias enkä näe kuinka minulla olisi mitään yhteistä miltei isäni ikäisen miehen kanssa. Enkä osaa nähdä tuon ikäisiä miehiä seksikkäinä. Valitettavasti ajatuskin intiimistä kanssakäymisestä noin "vanhan" kanssa herättää itsessäni ikäviä tuntemuksia. Tarkoituksenani ei ole loukata ketään, tämä on vain minun näkemykseni asiasta. Ei tällaisia asioita oikein voi pakottaa, jokaisella on omat mieltymyksensä.

Vierailija
175/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö minulle salskea ja syvällinen neljävitonen eläkepäivien iloksi?

Olen kaikin puolin nuorempi mitä ikäni antaa ymmärtää.

N63

Vierailija
176/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen 9 vuotta vanhemman kanssa ja täysin OK. 9 vuoden ero 15 vuoteen ei huikea, mutta emmä nyt oikein tiedä.

Meillä on miehen kanssa sama elämäntilanne, ollaan peeaukisia opiskelijoita ja ei ole lapsia. 14 vuotta vanhempi mies ei varmaan jaksaisi mun menoa katsella ja ei ole paljoa yhteistä.

Minä olen avoliitossa 9 vuotta vanhemman kanssa ja ikäeromme on ollut iso kysymys ja edelleen välillä vaivaa. Hän on jo eläkkeellä, minulla vielä kymmenisen vuotta kiireistä työelämää edessä. Kun minä aikanaan jään eläkkeelle, niin noinkohan hänestä enää saan seuraa matkoille. Muutenkin ikäero korostuu nyt, kun toinen on eläkeläinen. Hänellä ei ole enää työyhteisöä, ei sisältöä arkipäivissä. Ennen korona-aikaa hän oli iltapäivisin usein vasta syömässä "aamupalaa" kun minä soittelin kysyäkseni tarvitseeko tuoda kaupasta jotain. Yhdessä lenkkeileminen on tylsää, kun toinen haluaa kävellä verkkaisesti. Jne.

En olisi missään elämänvaiheessa voinut kuvitellakaan 15 vuotta itseäni vanhempaa elämänkumppania.

Vierailija
177/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelisitteko itseänne 15 vuotta vanhemman naisen kanssa?

Vierailija
178/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kovasti sanoa, että seurustelisin oikein mielellään 15 vuotta nuoremman kanssa, mutta en voinut kun se tilaisuus suotiin. Se vaan on niin VÄÄRIN pilata nuoren elämä.

Älä mamma viitti. On sulla agenda.

Vierailija
179/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää miesvihaa tässä ketjussa. No onneksi itsellä aasialainen vaimo. He osaavat käyttäytyä, eikä haittaa jos mies vähän vanhempi.

Vierailija
180/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-vuotias suomalainen mies NÄYTTÄÄ yhtä vanhalta kuin 40-vuotias SUOMALAINEN NAINEN. Kylmä tosiasia.

Vanhojen miesten harhaluuloja. :) Kyllä te ihan ikäisiltänne näytätte.