Oletko niin pinnallinen ettet voisi seurustella vakavasti 15+ vuotta vanhemman miehen kanssa
vai onko sinulle ulkonäkö toissijainen asia ja arvostat enemmän ihmistä joka on siellä sisällä?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan muun muassa sitä, että vanhenen samaa tahtia kumppanini kanssa..
Samaa tahtiahan sitä vanhetaan vaikka ollaan eri ikäisiä??
Miehet alkaa haisemaan kolmevitosena vanhalta. Tämä ällöttävä haju pursuu niiden huokosista ja ei poistu pesemällä. Muutenkinne rapistuu naisia nopeammin . Tämä on huono juttu mikäli tämä ylkä on jo lähtiessä vanha raakki.
Jos noin on niin sinulla on kurjaa kun muutaman vuoden päästä miehesi haisee hirveälle :)
Jos ottaisin 15 vuotta vanhemman, hän täyttäisi 36 tänä vuonna. En ottaisi siksi että elämäntilanteet ja tavoitteet saattaisivat olla liian erilaiset. Pitäisin myös vähän epäilyttävänä että miksi melkein keski-ikäinen haluaisi tosissaan olla parikymppisen kanssa.
Mitä tulee ulkonäköön niin kyllä olen sen verran pinnallinen että haluan tuntea fyysistä vetoa mieheen. Jos on reilusti ylipainoa eikä muutenkaan viehätä ulkonäöltä niin kultainen luonne ei sitä pelasta. En minäkään kelpaisi kaikille ulkonäköni puolesta vaikka luonteeltani olenkin monen mieleen. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Olen 12 vuotta ja 27 vuotias voisi olla minulle liian vanha
Ja ajattele, jos haaveilisit seurustelusuhteesta henkilön kanssa, joka ei ole vielä syntynytkään
Ikävä kyllä olen. En vaan näe, että itselläni olisi kovinkaan paljon yhteistä täysin eri sukupolveen kuuluvan kanssa. 10v ylöspäin ja pari vuotta vähemmän alaspäin on minulla ne "kipurajat".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä olisin voinut aivan hyvin. 15 v. iässä olisin pannut 15 v. vanhempaa riemumielin. Nyt en enää, koska minua yli 15 v. vanhemmat naiset eivät kiinnosta seksuaalisesti pätkääkään.
15 vuotiaana hoikka 50v nainekin olisi mennyt oikein hyvin ja kertarykäys vaikka vähän tuhdimpaakin onnistunut, nykyään seurustelen vain itseäni nuorempien kanssa. Enää ei jöpötä joka daamille niinkuin silloin. M43
Kas kehveliä, kun ette 15-vuotiaina koittaneet pokata vauvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä olisin voinut aivan hyvin. 15 v. iässä olisin pannut 15 v. vanhempaa riemumielin. Nyt en enää, koska minua yli 15 v. vanhemmat naiset eivät kiinnosta seksuaalisesti pätkääkään.
Ja simsalabim kun yläpeukut vaihtui alapeukkuihin kun kohteena olikin nainen.
Te naiset olette surkuhupaisia. Pellet.
Olen surullinen vuoksesi. Sinulla on selvästi paha olla.
Itse kukin ottaa oman mieltymyksensä ikäisen kumppanin. Näin keski-ikäisenä naisena haluan mieluiten suunnilleen oman ikäiseni miehen, joka arvostaa ikäistäni naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja uskovaiset jaksavat valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi otin parikymppisen kaunottarin lattareista enkä näitä surkuhupaisia pellemuijia. Suosittelen jokaiselle.
Seurustelin hetken 18-vuotiaana 35-vuotiaan miehen kanssa. Meillä oli yhteistä se, että olin juuri päässyt baareihin ja hän oli mitä ilmeisimmin viettänyt niissä koko ikänsä ja vaikutti minusta maailmanmieheltä. Minusta oli hauskaa istua ravintolassa, jossa mies tunnettiin ja kavereiden ihailu oli kivaa. Seksielämämme oli sitä että hän tökki minua puolikovalla vaikka viikon laukeamatta ja piti sitä mahtavana.
Minulla oli samaan aikaan kolme muuta poikaystävää, ja kun sitten tapasin tulevan mieheni, annoin kenkää koko loppuporukalle. Se tuntui luonnolliselta valinnalta, ja vaikka 35-vuotias oli kuulemma ajatellut kosia, en ikimaailmassa olisi suostunut.
Niin että, kannattaa miettiä mitä nuoret naiset ajattelevat ennenkuin alatte rakentelemaan mitään pilvilinnoja ikäerottomista tulevaisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaahan minulla on. Nauran pelleille.
No jaa, ei se 15v mahdoton olisi. Mutta elämäntilanne ja arvomaailma on se suurempi ongelma. Jos löytyisi nuorekas, menevä ja komea vanhempi mies niin miksikäs ei. En kuitenkaan toivo, että miehellä olisi lapsia joiden kanssa minulla on vähemmän ikäeroa kuin miehen kanssa, se olisi jotenkin ällöä. Ja sitten se, että kun itse pääsen ehkä joskus eläkkeelle, mies on jo vanha pappa... Elämän alku- ja loppupuolella tuo ikäero näkyy enemmän, keskivaiheilla ei niinkään. Onneksi ei tarvitse miettiä näitä kuin hypoteettisesti kun on oma, samanikäinen mies.
Vaikeaa edes kuvitella tilanne jossa kohtaisin 15 vuotta vanhemman miehen ja kiinnostuisin tästä niin paljon että tahtoisin hänen kansaaan seurustella.
Kyllä niitäkin tuttavapiiristä löytyy ihan sinkkuinakin, mutta eivät vedä puoleensa niin että olisin yhdestäkään kaveruutta enempää kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan, ei sitä ole kukaan kieltämässä. Saa naurdaa jos naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaiset.
15 vuotta ei oikeasti ole kovin suuri ikäero jos mies on se vanhempi, toisinpäin harvoin toimii
Treffipalstat pullistelevat 50-70-vee käppyräukoista.
Ei niitä kukaan huoli.
Himoitse ei koskaan kukaan.
Näinno!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan. Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys.