Lue keskustelun säännöt.
Voiko olla koronaa?
02.05.2020 |
Pierasin äsken ja se ääni oli jotenkin oudon poikkeava. Kuului: Krrnnah! Yleensä kuuluu plörtsäh, prrriiiiuuff tai tsäfffs.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole koronaa.
Koronapieru on tiukka viuuuuuuuu.