Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko niin pinnallinen ettet voisi seurustella vakavasti 15+ vuotta vanhemman miehen kanssa

Vierailija
02.05.2020 |

vai onko sinulle ulkonäkö toissijainen asia ja arvostat enemmän ihmistä joka on siellä sisällä?

Kommentit (225)

Vierailija
121/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kertoo kaiken SUOMINAISTEN ajatusmaailmasta.

Ketjun aloitti pinnallinen mies, jolle tärkeintä on naisen ikä, oltava 15 vuotta nuorempi. Kertoo kaiken SUOMIMIESTEN ajatusmaailmasta.

Olen aika varma että ketjun aloittaja ei ole mies.

Tarkoitus on haukkua miehiä ja sehän aina onnistuu. Niin nytkin.

Vierailija
122/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41 v. Rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi. Minkä ihastukselle ja rakkaudelle voi.

Perintöäkö odotat vai mikä sai ryhtymään omaishoitajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v joten yli 60v olisi auttamattomasti liian vanha, koska on täysin eri elämäntilanteessa kuin minä. Haluan terveen miehen, jonka kanssa elää tätä ikävaihetta. Jo yli nelikymppisilläkin miehillä osalla on jo itse hankittua kremppaa. En halua omaishoitajaksi ehdoin tahdoin. En myöskään halua itseäni paljon nuorempaa miestä.

Vierailija
124/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ulkonäkö ole iästä kiinni. Olen naimisissa 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, komea kuin mikä. Vääräleuoille voin sanoa, että rahaa ei ole, joten se ei ollut peruste parisuhteelle.

Toki pidän muutenkin enemmän vanhemmista miehistä, heillä on elämänkatsomus usein samalla tasolla omani kanssa.

Tässä on taas selkästi tapaus jolla on ongelmia isäsuhteessaan. Tätä sitten paikataan sillä, että tyydytään isän ikäiseen puolisoon.

Vierailija
125/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voisin. Olen seurustellut nykyiseni kanssa 4 vuotta, ja meillä on ikäeroa 13 vuotta - ei siinä pari vuotta lisää haittaisi mitään. Tietysti joskus harmittaa, kun hän on jo eläkkeellä ja minulla vielä työvuosia jäljellä. 

Älä sure kyllä luonto korjaa pian asian ja vanhus potkaisee tyhjää. Teet sitten seuraavan valinnan fiksummin.

Vierailija
126/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse niin pinnallinen ettet voisi seurustella vakavasti 15+ vuotta vanhemman/oman ikäisen naisen kanssa, vai onko sinulle ulkonäkö toissijainen asia ja arvostat enemmän ihmistä joka on siellä sisällä?

Itse ainakin voisin jos nainen on sen ikäinen, että voi saada lapsia. Olen jo itse sen ikäinen, että vaikeaksi menee 15+ ikäero.

Vierailija
127/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v on ikäero jota ei edes ulkopuolinen huomaa, kyse enemmän yksilöistä

Että tällaiset harhat tällä kertaa. Jokainen näkee täysin selvästi, että tolla ikäerolla nainen on liikkeellä isänsä ikäisen miehen kanssa.

Vierailija
128/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kertoo kaiken SUOMINAISTEN ajatusmaailmasta.

Totta. Se on käytännöllinen ja järkevä. Kukaan ei halua vanhoja kääpiä jo ihan käytännön syistä. Muuta kuin yhtä vanhat mummot.

Vierailija
129/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan muun muassa sitä, että vanhenen samaa tahtia kumppanini kanssa..

Samaa tahtiahan sitä vanhetaan vaikka ollaan eri ikäisiä?? 

Provohan tämä aloitus on, mutta fakta on, että vanhoilla miehillä ei seiso. Omaishoitajaako etsit? Taloudellisesti naisen ei kannata ottaa vanhaa miestä, koska juuri tuossa vanhushoitovaiheessa miehen ollessa hoivakodissa puolisoiden tulot lasketaan yhteen ja vie myös naisen tulot. Käytännössä nuoremmalle naiselle ei tällöin jää rahaa elämiseen, joten kukaan täysjärkinen nainen ei suostu tuohon kituutukseen.

Käytännössä 50+ nainen ei halua seksiä, pieni osa haluaa, suurin osa antaa muttei saa siitä enää oikein mitään

Päinvastoin. Naisen halut ja kyvyt lisääntyy iän myötä. Samoin kuin seksistä nauttiminen. Parikymppiset naiset saavat orgasmejakin vähemmän kuin lähempänä mummoikää olevat. Väestöliitto https://www.vaestoliitto.fi/@Bin/6096825/Saa_tavallisesti_orgasmin_yhdy…. kannattaa ihmetellä erityisesti sitä vuoden 2015 mustaa käyrää.

Vierailija
130/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä palstaa vaivaa? Ottamatta kantaa ap:n kysymykseen, tällä palstalla on kyllä aivan älyttömästi vihaa ikäihmisiä kohtaan. Mutta sanopas jotain kriittistä naisista tai maahan´muutosta niin sensuuri iskee heti.

Vierailija
131/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä palstaa vaivaa? Ottamatta kantaa ap:n kysymykseen, tällä palstalla on kyllä aivan älyttömästi vihaa ikäihmisiä kohtaan. Mutta sanopas jotain kriittistä naisista tai maahan´muutosta niin sensuuri iskee heti.

Juuri näin.

Koko ketju täynnä ilkeää solvaamista.

Kertoo paljon naisista.

Vierailija
132/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla 50-vuotiaana kenenkään omaishoitaja..eli ei kiitos, katselen omanikäisiä (tai vähän nuorempia). N40

Ihan kuin pitäisit 65-vuotiaita automaattisesti omaishoitajan tarpeessa olevina. Voisin kuvitella, että teini kirjoittaisi noin, mutta olet nimimerkkisi mukaan jo 40-vuotias itsekin. En tarkoita, että sinun pitäisi katsella 15 vuotta vanhempia, mutta tuo ajatuksesi on aika hassu. Ehkä lähipiirissäsi on vain huonokuntoisia 6-kymppisiä. 

Kyllä 65 lla miehellä on jo toinen jalka haudassa ja hyvässä lykyssa enää 10 vuotta elämää jäljellä. Miksi kukaan tällaista ottaisi. Mielestäni käli ei ole tarkoitus saada taloudellista hyötyä siis.

Vierailija
133/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vihaa ikäihmisiä kunhan ne pysyy ikäistensä joukossa. Tässäkin vanha kääpä vinkuu miksei enemmän kuin 15 vuotta nuorempi ihminen halua häntä kumppaniksi. Ihan tosi sairasta. Jokainen meistä toki ikääntyy mutta toivottavasti järki ei jätä tuolla tavalla.

Vierailija
134/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla 50-vuotiaana kenenkään omaishoitaja..eli ei kiitos, katselen omanikäisiä (tai vähän nuorempia). N40

Ihan kuin pitäisit 65-vuotiaita automaattisesti omaishoitajan tarpeessa olevina. Voisin kuvitella, että teini kirjoittaisi noin, mutta olet nimimerkkisi mukaan jo 40-vuotias itsekin. En tarkoita, että sinun pitäisi katsella 15 vuotta vanhempia, mutta tuo ajatuksesi on aika hassu. Ehkä lähipiirissäsi on vain huonokuntoisia 6-kymppisiä. 

Mies tarvitsee aina omaishoitajaa näissä av mammojen jutuissa, nainen kun itse 65 hän on menevä ihminen joka haluaa nauttia eläkevuosista, matkustaa ja kokea asioita :)

Minkäs sille voi, että miesten parasta ennen päiväys menee tossa kolmevitosenä. Sen jälkeen niistä tulee papparaisia. Monissa keskenään samanikäistenkin suhteissa se mies vaikuttaa henkisesti 15 vanhemmalta kiviriipalta.

Vierailija
135/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vihaa ikäihmisiä kunhan ne pysyy ikäistensä joukossa. Tässäkin vanha kääpä vinkuu miksei enemmän kuin 15 vuotta nuorempi ihminen halua häntä kumppaniksi. Ihan tosi sairasta. Jokainen meistä toki ikääntyy mutta toivottavasti järki ei jätä tuolla tavalla.

Luulen että aloittaja olet sinä.

Pääsit taas solvaamaan miehiä.

Oksettavaa toimintaa.

Vierailija
136/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok boomer

Vierailija
137/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 15v vanhemmalla sedällä on niin sanotusti pinkka kunnossa ja naimisiin päästään ilman avioehtoa, niin mahdollisesti.

Muuten en aio alkaa kenenkään vanhuksen omaishoitajaksi.

Kyllä pitäisi massia olla tulossa kunnolla, että pystyisi noin tekemään. Ei muutamalla miljoonalla kyllä vielä irtoaisi.

Vierailija
138/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa yli puoli vuosisataa roikkuneet nilkoissa nyrjähtelevät pallit? Rasvamaha ja verenpaineet tapissa ilman sitä 15 sekuntia jonka ”äijä” jaksaa ja pystyy sängyssä!?

Mutta mitä jos se mies on viriili, hyväkuntoinen, nuorena aktiiviurheillut, Yhä sporttinen, älykäs, menestynyt, hieno isä lapsillemme ja ihana vielä 20 vuoden jälkeenkin. Mulla on tällainen tilanne ja loistava seksielämä. Joskus väsyneenä tuntuu, että seksiä on liikaakin kotona tarjolla näin vanhalle pariskunnalle. Olemme sitten varmaan joku onnellinen poikkeuslait. Puolisossani ei ole paljastunut muita vikoja tosiaan parissakymmenessä vuodessa paitsi tekee liikaa töitä kotitoimistossa. Mutta pääasiassa intohimo kaikkeen on plussaa, sellainen onen itsekin.

Seksi onnistuu vaikka pallit roikkuu nilkoissa? 

Kerran olen ollut tällaisen nuoremman roikkumunan kanssa ja se oli niin ällöttävää ettei vaan pystynyt loppuun asti menemään.

Vierailija
139/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa onnellisilla kirjoitti:

Tässä ketjussa on kyllä poikkeuksellisen lapsellisia ihmisiä, sorry nyt teille. Puolisollani ja minulla on tuo +15 vuotta ikäeroa, alle 20 vuotta kuitenkin. Olemme olleet yhdessä 20 v eli ihan nuoruudestani lähtien. Meillä on lapsia, erinomainen taloudellinen tilanne, hyvä terveys ja olemme mielestäni viehättäviä ihmisiä molemmat, yhä. Meillä on paljon ystäviä, harrastuksia ja mielekäs elämä kaikin tavoin. Omalla kohdallani ei tarvinnut tyytyä vanhempaan puolisoon enkä mennyt iän vuoksi naimisiin. Olen se klassisen kaunis, aidosti kurvikas blondi ja koulutusta sekä järkeäkin on siunaantunut omiin tarpeisiin kiitettävästi.

LOL Setä 56 v

Vierailija
140/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 15v vanhemman miehen kanssa. Suurin vaikeus oli eri elämän tilanne. Hänellä vapaata ja minä töissä. Hankalaa.