Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko niin pinnallinen ettet voisi seurustella vakavasti 15+ vuotta vanhemman miehen kanssa

Vierailija
02.05.2020 |

vai onko sinulle ulkonäkö toissijainen asia ja arvostat enemmän ihmistä joka on siellä sisällä?

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää miesvihaa tässä ketjussa. No onneksi itsellä aasialainen vaimo. He osaavat käyttäytyä, eikä haittaa jos mies vähän vanhempi.

Onko se miesvihaa, ettei halua seurustella itseään vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
182/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa tää ketju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhistus! Jos se on pinnallista, että minulla on silmät päässä, niin sitten olen mielelläni pinnallinen. Joku ikivanha harmaapäinen ukkoraihna ei todellakaan kiinnosta. Karmaiseva ajatuskin - jokin tolkku sentään!

Vierailija
184/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ulkonäkö ole iästä kiinni. Olen naimisissa 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, komea kuin mikä. Vääräleuoille voin sanoa, että rahaa ei ole, joten se ei ollut peruste parisuhteelle.

Toki pidän muutenkin enemmän vanhemmista miehistä, heillä on elämänkatsomus usein samalla tasolla omani kanssa.

Olet elänyt lapsuuden ilman isä.

Vierailija
185/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae muutenkaan kumppania täysin väärästä kohderyhmästä, esim. lähiöräkälästä, paikallisesta lukiosta, uskonnollisista yhteisoistä, seksuaalivähemmistöistä, vankilasta, sukujuhlistani, vastaanottokeskuksista tai vaikka AA-kerhosta. En myöskään hae vanhuksia. Kaikissa näissä ryhmissä on varmasti hyviä ja mukavia ihmisiä, mutta en vain näe mitään tulevaisuutta heidän kanssaan parisuhdemielessä.

Vierailija
186/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ulkonäkö ole iästä kiinni. Olen naimisissa 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, komea kuin mikä. Vääräleuoille voin sanoa, että rahaa ei ole, joten se ei ollut peruste parisuhteelle.

Toki pidän muutenkin enemmän vanhemmista miehistä, heillä on elämänkatsomus usein samalla tasolla omani kanssa.

Olet elänyt lapsuuden ilman isä.

Ja sinäkö sen tiedät. Olet vastenmielinen.

Vierailija
187/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailen itseäni 15 vuotta vanhempaa miestä ihan siitä syystä, että olen lapsen jo tehnyt, eronnut aikaa sitten lapsen isästä ja oman ikäisilleni miehille äitiyteni tai kouluikäinen lapseni on pelote tai lähinnä se, että vietän aikaa aina jokatoinen viikko lapsen kanssa, eikä minulla ole tarvis olla joka viikonloppu baarissa tai suunnitella ulkomaan reissuja, enkä toisaalta halua alkaa vaimoilemaan ja alkamaan leikkiä äitipuolta miesten alle kouluikäisille lapsille; asia on eri jos miehellä jo kouluikäisiä lapsia, jotka kykenee jo itsenäiseen toimimiseen ja nukkuvat yönsä. Eli siis kypsyys on se mikä viehättää ja se ettei tarvitse olla joka viikonloppu vetämässä päätä täyteen ja vanhemmat miehet ovat tuota jo harrastaneet sen verran ettei kiinnosta enää.

Vierailija
188/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo 10 vuoden ikäero tuo haasteita suhteeseen, eri elämänvaiheet menossa. En voisi kuvitella edes sitä vanhempaa kumppania, voivat toki olla komeita mutta kun ei se riitä suhteen rakentamiseen.

Vierailija
189/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olisin voinut aivan hyvin. 15 v. iässä olisin pannut 15 v. vanhempaa riemumielin. Nyt en enää, koska minua yli 15 v. vanhemmat naiset eivät kiinnosta seksuaalisesti pätkääkään.

Vierailija
190/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistuttaa ajatuskin yli 70-vuotiaasta papparaisesta. Varmaan poikkeusyksilöitäkin mahtuu heidän joukkoon, mutta mieluummin jätän väliin. Nykyinen puolisoni on minua jonkin verran nuorempi, joten senkin vuoksi ajatus paljon vanhemmasta puolisosta ei tunnu ollenkaan hyvälle.

Vierailija
191/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen 9 vuotta vanhemman kanssa ja täysin OK. 9 vuoden ero 15 vuoteen ei huikea, mutta emmä nyt oikein tiedä.

Meillä on miehen kanssa sama elämäntilanne, ollaan peeaukisia opiskelijoita ja ei ole lapsia. 14 vuotta vanhempi mies ei varmaan jaksaisi mun menoa katsella ja ei ole paljoa yhteistä.

Minä olen avoliitossa 9 vuotta vanhemman kanssa ja ikäeromme on ollut iso kysymys ja edelleen välillä vaivaa. Hän on jo eläkkeellä, minulla vielä kymmenisen vuotta kiireistä työelämää edessä. Kun minä aikanaan jään eläkkeelle, niin noinkohan hänestä enää saan seuraa matkoille. Muutenkin ikäero korostuu nyt, kun toinen on eläkeläinen. Hänellä ei ole enää työyhteisöä, ei sisältöä arkipäivissä. Ennen korona-aikaa hän oli iltapäivisin usein vasta syömässä "aamupalaa" kun minä soittelin kysyäkseni tarvitseeko tuoda kaupasta jotain. Yhdessä lenkkeileminen on tylsää, kun toinen haluaa kävellä verkkaisesti. Jne.

En olisi missään elämänvaiheessa voinut kuvitellakaan 15 vuotta itseäni vanhempaa elämänkumppania.

Minulla lähes sama. Mieheni on 8 vuotta vanhempi ja jäi muutama kuukausi sitten eläkkeelle. Itse siirryin töissä samaan aikaan vaativampaan tehtävään. Siirrosta johtuen joudun nyt tekemään hieman pitempään päivää ja työt "tulevat kotiin". Yllättäen kotona onkin tekemisen puutteessa oleva, mariseva papparainen. Mekin suunniteltiin, että sitten eläkkeellä matkustellaan ja tehdään sitä ja tätä. Mutta mies ei näköjään ymmärtänyt, että se minun eläkeikä tulee vasta 10 vuoden kuluttua.

Vierailija
192/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiantakaa tää ketju

Miksi pitäisi?

Vierailija
193/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä niin pinnallinen. Sen ikäiset eivät kiinnosta ja kyllä puolison pitää silmääkin miellyttää etenkin uudessa suhteessa.

Vierailija
194/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiantakaa tää ketju

Voitko mennä pois? Normaalia keskustelua.

Vierailija
195/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa yli puoli vuosisataa roikkuneet nilkoissa nyrjähtelevät pallit? Rasvamaha ja verenpaineet tapissa ilman sitä 15 sekuntia jonka ”äijä” jaksaa ja pystyy sängyssä!?

Mutta mitä jos se mies on viriili, hyväkuntoinen, nuorena aktiiviurheillut, Yhä sporttinen, älykäs, menestynyt, hieno isä lapsillemme ja ihana vielä 20 vuoden jälkeenkin. Mulla on tällainen tilanne ja loistava seksielämä. Joskus väsyneenä tuntuu, että seksiä on liikaakin kotona tarjolla näin vanhalle pariskunnalle. Olemme sitten varmaan joku onnellinen poikkeuslait. Puolisossani ei ole paljastunut muita vikoja tosiaan parissakymmenessä vuodessa paitsi tekee liikaa töitä kotitoimistossa. Mutta pääasiassa intohimo kaikkeen on plussaa, sellainen onen itsekin.

Seksi onnistuu vaikka pallit roikkuu nilkoissa? 

Kivuliasta voi olla jos hakkaavat sängyn reunaan :)

Vierailija
196/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä olisin voinut aivan hyvin. 15 v. iässä olisin pannut 15 v. vanhempaa riemumielin. Nyt en enää, koska minua yli 15 v. vanhemmat naiset eivät kiinnosta seksuaalisesti pätkääkään.

Minkä ihmeen takia sitten kuvittelet, että naiset olisivat kiinnostuneet yli 15 vuotta vanhemmista miehistä seksuaalisesti? Vai etkö millään pysty asettumaan viriilin nelikymppisen naisen asemaan, jolle tarjotaan kuuttakymppiä lähestyvää roikkopeppua puolipehmeällä seisokilla?

Vierailija
197/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15v on ikäero jota ei edes ulkopuolinen huomaa, kyse enemmän yksilöistä

Että tällaiset harhat tällä kertaa. Jokainen näkee täysin selvästi, että tolla ikäerolla nainen on liikkeellä isänsä ikäisen miehen kanssa.

Tosi moni nainenkin täällä kertoo että nelivitosena luullaan alle kolmekymppiseksi. Miehillä sama juttu.

Vierailija
198/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisiä naisia katseleva keski-ikäinen mies vaikuttaa pervolta. Miksi haluaisin suhteen ihmisen kanssa, joka näkee mut nuorena ja kauniina seksiobjektina? Miksei se mies katsele itsensä ikäisiä naisia, jotka tietää enemmän elämästä kuin parikymppinen?

Vierailija
199/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 vuotiaana hoikka 50v nainekin olisi mennyt oikein hyvin ja kertarykäys vaikka vähän tuhdimpaakin onnistunut, nykyään seurustelen vain itseäni nuorempien kanssa. Enää ei jöpötä joka daamille niinkuin silloin. M43

Vierailija
200/225 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin seurustella nuoremman, oman ikäisen tai vanhemman kanssa. Iällä ei ole niin väliä.