Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pyydät puolisoasi kävelylle

Vierailija
02.05.2020 |

lähteekö hän kanssasi vai joudutko lähtemään yksin?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee pyydettyä enää.

En ois ikinä uskonut mikä valitus ja vinkuna lähtee ylipainoisesta aikuisesta miehestä, joka itse haluaa kuulema kohottaa kuntoaan.

Joskus testasin kuinka pitkään siirtää lenkkiään huomiseen. Kolme ja puoli viikkoa ja piti kääntyä takaisin 200 metrin kohdalla.

Vierailija
2/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten lähtee. Aina en pyydä, kun välillä pitää saada olla omien ajatusten kanssa tai haluan kuunnella musiikkia, jota muutoin harvoin ehtii kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla kiltillä miehellä ole ketä pyytää :(

Vierailija
4/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee.

Vierailija
5/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee tietysti.

Vierailija
6/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisihän tuo todella paljon, mutta ilman muuta lähtisi mukaan ja suunnankin osaisi ottaa samantien eli kohti navettaa. Mihin sitä ihminen muuten kävelylle lähtisikään kuin tarkastamaan nautaeläinten hyvinvointia.

Vierailija
7/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lähtee kun niin harvoin pyydän mukaan. Lenkkeily on mulle sitä omaa aikaa, ja sitä tarviin paljon.

Vierailija
8/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee hanakasti ja lähtisi useamminkin kuin minä.

Vierailija
9/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin olen sinkku, mutta eksä ei lähtenyt kanssani kävelylle. Syynä se, että hänellä oli vaivaisenluut molemmissa jaloissa, ja kävely on hankalaa ja hidasta.

Kuitenkin sama mies kävi monta kertaa viikossa pelaamassa sulkapalloa kavereidensa kanssa, ties missä porrastreeneissä ja kuntosalilla. Talvisin hiihtämässä. Ja voin vaikak vannoa, että ne kengät eivät sen paremmat vaivaisenluiden kannalta olleet!

Tuo nyt toki ei ole syynä siihen että hän on nykyisin eksä.

Minä kyllä kävin ja käyn lenkillä yksinkin.

Vierailija
10/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme vaimon kanssa lähes joka päivä yhdessä kävelyllä. Näin on ollut tapana koko suhteemme ajan, eli pari vuosikymmentä. Saa liikuntaa, raitista ilmaa ja tulee keskusteltua yhdessä enemmän kuin kotona.

Puheenpartta riittää ihmisistä, ikkunoista, kaupunkitapahtumista ja monesta muustakin asiasta. Kotona kun molemmat enemmän tai vähemmän ollaan nenä kiinni telkkarissa tai kannettavan ruudulla.

Vierailija
11/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilmaihminen kirjoitti:

Me käymme vaimon kanssa lähes joka päivä yhdessä kävelyllä. Näin on ollut tapana koko suhteemme ajan, eli pari vuosikymmentä. Saa liikuntaa, raitista ilmaa ja tulee keskusteltua yhdessä enemmän kuin kotona.

Puheenpartta riittää ihmisistä, ikkunoista, kaupunkitapahtumista ja monesta muustakin asiasta. Kotona kun molemmat enemmän tai vähemmän ollaan nenä kiinni telkkarissa tai kannettavan ruudulla.

Meillä sama, yhteiseloa reilu 20 vuotta. Pikkulapsiaikana oli harvinaista päästä kahdestaan kävelemään, mutta nyt nuorin lapsi 7 v. ja päästään taas huoletta. Parhaat keskustelut käydään näillä lenkeillä.

Vierailija
12/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee, jos on hyvä ilma. Yleensä käyn itse kun hän on töissä, mutta viikonloppuisin tulee mukaan.

Vierailija
13/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin olen sinkku, mutta eksä ei lähtenyt kanssani kävelylle. Syynä se, että hänellä oli vaivaisenluut molemmissa jaloissa, ja kävely on hankalaa ja hidasta.

Kuitenkin sama mies kävi monta kertaa viikossa pelaamassa sulkapalloa kavereidensa kanssa, ties missä porrastreeneissä ja kuntosalilla. Talvisin hiihtämässä. Ja voin vaikak vannoa, että ne kengät eivät sen paremmat vaivaisenluiden kannalta olleet!

Tuo nyt toki ei ole syynä siihen että hän on nykyisin eksä.

Minä kyllä kävin ja käyn lenkillä yksinkin.

Minun ex oli samanlainen. Vältteli kaikkea tekemistä minun kanssani, mutta sitten kavereille kyllä riitti aikaa ties mihin ja väsymys ja kolotukset kaikkosivat... Ero tuli kyllä tästä syystä, kun itse en nähnyt tuollaisella suhteella mitään tulevaisuutta. Hän kyllä ihmetteli eropäätöstäni, mutta myönsi kyllä, ettei vaan viihtynyt seurassani niin hyvin, kuin "jätkien" (eli niiden miespuolisten ystävien).

Nykyinen mies kyllä lähtee lenkille ja ihan kaikkialle kanssani ilomielin :)

Vierailija
14/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee kyllä.

Itse en ole niin innokas kävelyille, tykkään enemmän olla pihalla ja tehdä pihatöitä.

Mutta molempia siis kyllä tehdään. Meilläkin yhteisiä vuosia tuo reilu 20.

Vierailija
15/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lähteä? Lähdetkö sinä vaihtamaan autonrenkaita?

Vierailija
16/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee.

Vierailija
17/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi mutta haluan lenkkeillä yksin. Miehellä on niin pitkät jalat, että minun pitäisi hölkätä kun mies kävelee.

Vierailija
18/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole emäntä lähtenyt sorsametsälle 12 vuoteen vaikka olen kysynyt. Mutta Ikeaan juoksisi samantien.

Vierailija
19/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan lähtenyt 17 vuoden aikana. Yksin saa kävellä. Jos joskus hetken kävelemme yhdessä, parkkipaikalla kauppaan, juoksee 10 metriä edellä.

Vierailija
20/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lähteä? Lähdetkö sinä vaihtamaan autonrenkaita?

Miksi ei lähtisi lenkille? Kyllä me ainakin käymme mieheni kanssa lenkillä useammin, kuin 2 kertaa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän