Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pyydät puolisoasi kävelylle

Vierailija
02.05.2020 |

lähteekö hän kanssasi vai joudutko lähtemään yksin?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi kyllä, ja lähteekin. Mukaan tulevat myös kaikki kolme lasta joita ei voi vielä jättää yksin kotiin.

Vierailija
22/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käydään juoksemassa yhdessä, mutta joskus harvemmin kävelylläkin. Mieluummin lähtee juoksemaan/tennistä pelaamaan/hiihtämään kuin kävelylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei lähtenyt koskaan, kun pyysin. Nykyistä miesystävää en uskalla edes pyytää, kun pelkään, että kieltäytyy.

Vierailija
24/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyytänyt vaimoani useamman vuoden ajan syksyisin keräämään kanssani mustikoita. Ei kuulemma kyyristely sovi hänelle. Kuntosalilla pystyy kyyristelemään ja kaupasta ostamaan pakastemustikoita smootheihin.

Vierailija
25/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtenyt. Katsoi mielummin telkkaria tai oli juhlimassa kavereidensa kanssa. Usein krapula, joten silloin ei voi kävellä. Silloin kun ei ollut, telkkari oli kiinnostavampi.

Vierailija
26/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lähteä? Lähdetkö sinä vaihtamaan autonrenkaita?

En ole ap, mutta on niitä renkaitakin yhdessä vaihdettu, tai olen ollut seurana juttelemassa ja renkaita vierittämässä vuosien varrella. Yhteinen tekeminen voi olla mitä vain.

Vierailija
27/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde. Mieheni ei pidä liikunnasta. Onneksi hänellä on fyysinen työ niin siellä on pakko liikkua. Kävelee kanssani ainoastaan jos siihen on joku järkevä syy, esimerkiksi kun käymme näkötornilla minkä viereen ei pääse autolla.

Vierailija
28/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lähde, aina joku tekosyy. Tulee paskahätä, joku näkee, väsyttää, selkä on kipee, sataa vettä, on ötököitä, sataa lunta, on liian kylmä, on kuuma, on pimeetä, aurinko häikäsee, on nälkä, telkasta tulee just jotain, kengät hiertää.... Olis kiva just käydä yhessä tuulettuu vaikka kerran viikossa ja keskustella kun muuten tahtoo olla nenä kii millo missäki ruudus. Ite tulee käytyä 4 kertaa päivässä koiran kanssa ja välillä yksin.

Vierailija
29/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin tulee pyydettyä enää.

En ois ikinä uskonut mikä valitus ja vinkuna lähtee ylipainoisesta aikuisesta miehestä, joka itse haluaa kuulema kohottaa kuntoaan.

Joskus testasin kuinka pitkään siirtää lenkkiään huomiseen. Kolme ja puoli viikkoa ja piti kääntyä takaisin 200 metrin kohdalla.

Kyse taitaa olla jo Hengenvaarallisesti lihava -tason ylipainosta kun 200 metriä on jo liikaa ja on pakko kääntyä takaisin.

Vierailija
30/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisi kyllä, ja lähteekin. Mukaan tulevat myös kaikki kolme lasta joita ei voi vielä jättää yksin kotiin.

Sekin aika tulee. Hyvä "parisuhdelenkki" on älyttömän hyvä virran antaja; on saatu omaa aikaa kahdestaan ja lenkin jälkeen jaksaa paremmin lasten kanssa. Toisaalta lenkki ei vie kuin noin tunnin, sille ajalle voi helpommin hankkia hoitajankin, vaikka joku naapurin nuori pihalle leikittämään ja peräänkatsomaan.

Vierailija
31/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytäisin puolisonani kävelylle, hän olisi äärettömän yllättynyt. En niin ikinä halua kävelylle, koska töissä tulee käveltyä niin paljon. Mutta saatuaan varmuuden, että olen tosissani enkä mielenhäiriössä, hän lähtisi mielellään mukaani. Mutta ei kyllä harmittele, kun ei koskaan käydä. Molemmat ollaan normaalipainoisia.

Vierailija
32/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lähde minun kanssa arkisin minnekään. Ei kävelylle, hyvä kun kauppaan.

Vierailija
33/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi, ja koirat tulisivat myös. Käydään kävelyllä siis muutenkin joka päivä.

Vierailija
34/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtee ja mielellään lähteekin! Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja viihdymme hyvin kahdestaan. Ainakin kerran viikossa käymme yhdessä kävelyllä lähimetsissä, pyöräilemme kesäaikaan ja hiihdämme talvella paljon, teemme yhdessä puutarhassa töitä, ruokaa, kotitöitä ja kaikkea. Usein myös yksi tai useampi teinikin lähtee mukaamme, mutta usein olemme myös ihan kahdestaan ja juttua riittää aina.

En voisi edes kuvitella erilaista parisuhdetta ja kun katsoo meidän molempien vanhempia, niin myös heillä on samanlaiset erittäin hyvät ja toista arvostavat parisuhteet.

Vierailija
35/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pyytänyt vaimoani useamman vuoden ajan syksyisin keräämään kanssani mustikoita. Ei kuulemma kyyristely sovi hänelle. Kuntosalilla pystyy kyyristelemään ja kaupasta ostamaan pakastemustikoita smootheihin.

Itse lopetin vaimon pyytämisen sienimetsään muutama vuosi sitten samasta syystä, aina sama laulu. Sitten kun teen sienikastiketta tai risottoa itse poimimista sienistä niin on haukkana lusikkansa kanssa kyllä paikalla.

Vierailija
36/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi varmasti, mutta itse haluan lenkille yksin. Ne kerrat kun on kävelty yhdessä on olleet riitojen selvittelyä eikä siitä ole seesteisiä muistoja.

Vierailija
37/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lähde minun kanssa arkisin minnekään. Ei kävelylle, hyvä kun kauppaan.

Miksi teidän pitäisi mennä kauppaan yhdessä? En oikein ymmärrä miksi jossakin ruokakaupassa pitää olla pariskuntana tai koko perheellä.

Ja mitä virkaa on parisuhteelta, jossa mies ei lähde vaikka kävelemään vaimonsa kanssa? Tottakai jos terveys ei ole hyvä, niin ymmärrän, mutta muuten en ymmärrä yhdessä elämistä, jos mitään ei tehdä yhdessä.

Vierailija
38/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin vaimon pyytämisen sienimetsään muutama vuosi sitten samasta syystä, aina sama laulu. Sitten kun teen sienikastiketta tai risottoa itse poimimista sienistä niin on haukkana lusikkansa kanssa kyllä paikalla.

Siis onko teidän suhteessa muuten normaalia, että teette omat ruuat, vai mitä tuo tarkoittaa?

Vierailija
39/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[qu²ote=Vierailija]Tottakai lähtee ja mielellään lähteekin! Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja viihdymme hyvin kahdestaan. Ainakin kerran viikossa käymme yhdessä kävelyllä lähimetsissä, pyöräilemme kesäaikaan ja hiihdämme talvella paljon, teemme yhdessä puutarhassa töitä, ruokaa, kotitöitä ja kaikkea. Usein myös yksi tai useampi teinikin lähtee mukaamme, mutta usein olemme myös ihan kahdestaan ja juttua riittää aina.

En voisi edes kuvitella erilaista parisuhdetta ja kun katsoo meidän molempien vanhempia, niin myös heillä on samanlaiset erittäin hyvät ja toista arvostavat parisuhteet.[/quote]

Vau, kuulostaa hyvälle suhteelle. Pitä miehestä kiinni.

Vierailija
40/61 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää yleensä vastaehdotuksen yhdessä pyöräilystä. Ja sen on mun mielestä taas ihan eri asia kuin kävelylenkki. Väliin käydään kävelylläkin mutta siinä on sellainen ongelma että kävelemme ihan eri vauhtia: mies tallustaa etanavauhtia kun minä taasen menen luonnostaan puolijuoksua joten ei se mulle liikunnasta käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän