Sorruin flirttailemaan varatulle
ja nyt harmittaa. Hän oli lämmin ja huomioiva, minä viluinen sinkku :( nyt harmittaa mitä hän minusta ajattelee.
Kommentit (17)
Pyh. Ajatteli vaan, että huviksesi ja ajankuluksesi flirttasit.
Mitä pahaa flirttailussa? Minä flirttailen hyvällä tuulella ollessani miehille ihan tietämättä heidän parisuhdestatustaan. Vanhoille papoillekin. Eihän se ole muuta kuin että iloisesti hymyillen sanoo jotain, mikä piristää toisen mieltä ja kohentaa itsetuntoa.
Minä kerroin vitsejä varatun sinkkukaverille ja varattu syytti että yritän iskeä häntä. Siis varattua.. ööööhhhmmmmm.... En tajua O.o
Mitä sisältää flirttailu tapauksessasi?
Vierailija kirjoitti:
Hän käyttäytyi minua kohtaan lämpimän ystävällisesti ja minä vastasin siihen ns. merkitsevästi, noloa.. En osannut vastata täysin asiallisesti hänen läsnäolevaan olemukseensa. Jos hän on hyvä ihminen niin sitä suuremmalla syyllä ei ehkä tykkää/luota.
ap
Ketä kiinnostaa. Ei mua edes haittaa jos joku flirttailee miehelleni, eikö se yleensä ole vaan hyvä merkki, että on valinnut miellyttävän kumppanin...
Turhaan mietit jos on varattu, eikä teistä voi tulla mitään. Tuskin mitään pahaa ajatellut jos käyttäytyi ystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän käyttäytyi minua kohtaan lämpimän ystävällisesti ja minä vastasin siihen ns. merkitsevästi, noloa.. En osannut vastata täysin asiallisesti hänen läsnäolevaan olemukseensa. Jos hän on hyvä ihminen niin sitä suuremmalla syyllä ei ehkä tykkää/luota.
ap
Ehkä voit vielä korjata tilanteen.
Mä sorruin flirttailemaan varattuna itseäni puolet nuoremmalle sinkulle. Elämä on. Ei se ole niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sorruin flirttailemaan varattuna itseäni puolet nuoremmalle sinkulle. Elämä on. Ei se ole niin vakavaa.
Miten..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jaa miten :D parempi varmaan että ei.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jaa miten :D parempi varmaan että ei.
ap
Käyttäytymällä lämpimän ystävällisesti häntä kohtaan.
No vooooi, eikö se varattu ollutkaan kiinnostunut. Nyyhkistä. Johtuu varmaan siitä, että oli öööm.. varattu?
Vierailija kirjoitti:
No vooooi, eikö se varattu ollutkaan kiinnostunut. Nyyhkistä. Johtuu varmaan siitä, että oli öööm.. varattu?
Mustasukkainen vaimo löysi ketjun. Älä huoli, tuskin oli sun mies.
up