Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAHDOLLISET HUHTIMASUT -2009 :)

29.07.2008 |

Heips kaikille.

Ajattelin aloittaa ketjun huhtimasut 2009, vaikka en vielä todellakaan ole varma kuulunko itsekään tähän ryhmään :) Mutta olisi kiva jutella samassa tilanteessa/epäilyissä olevien kanssa.

Elän itse hyvin jännittävää aikaa, sillä epäilen olevani raskaana, mutta varmistusta asialle en ole vielä saanut. Olen melko varma, että olen joko tuleva huhtimasu 2009 tai olen kokenut keskenmenon. Aivan sekavaa kaikki. Vuodin runsaasti verta ollessani mieheni kanssa niissä hommissa ja tämä vuoto sai epäilyni keskenmenosta. Kuitenkin oireita on ollut tämän kyseisen tapahtuman jälkeenkin, jotten pikkasen enemmän olen kallistunut mahdollisen raskauden puoleen :)

Kolme testiä olen jo kerennyt tekemään, joissa kaikissa haalean haalean haalea haamuviiva, joka on vahvistunut ajan kuluessa. Tiedän, että sillä ei pitäisi olla merkitystä mitä tapahtuu testiajan jälkeen. Laitan (jos osaan) kuvat noista todellisista haamuista, jotka pitävät minua edelleen hyvin epätietoisena :) Mitä mieltä ootte testin haamuista? tämä jälkimmäisen testin viiva alkoi tulla esiin noin 12 min jälk ja 10min oli se aika....Itse en kyllä luota oikein näihin tällä kertaa :)

Jos löytyy muita mahdollisia huhtimasuja, niin kirjoitelkaa oireita, tuntemuksia, mahd l.a, ym..ym... Olisi kiva yhdessä jutustella :)

Itselläni tällä hetkellä kova flunssa päällä, joten en osaa sanoa mitkä oireista menevät sen piikkiin. Kuitenkin seuraavia oireita ollut; alaselkäkipu, mahan turvotus, mahassa erilaisia ihmetuntemuksia, ilmavaivoja, pääkipua...Ensimmäisessä raskaudessa alkuraskauden oireet olivat rintojen aristus (jota ei nyt) järkyttävä pahoivointi /toiv. pääsisin helpommalla)päänsärky...Ihana poika tuli :) Nyt toivomme tyttöä, mutta yhtä rakas ja tervetullut olisi poikakin. Niin ja mahd. l.a olisi noin 7.4.2009.

Hups heikkaa- puhun jo kuin olisin varma raskaudestani!! Pitää alkaa jo toppuuttelemaan, ettei tule sitten pettymyksenä ja liiallisena yllätyksenä, jos en olisikaan.

Vastailkaahan :x

VahvaTunne (4+2)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua, ex-Vahva tunne! Olen pahoillani että näin kävi! Voimia ja piristystä sinulle! Valopilkkuna sinulla on kuitenkin ihana poikasi, joka antaa varmasti toivoa uuteen raskauteen, kun se kerran on jo aiemmin onnistunut!

Minä en ole vielä osannut kovin iloita raskaudestani, kun nyt vasta 6. rv meneillään. Eikä olla kerrottu kenellekään, paitsi mieheni veli sai aika selvän vinkin eilen, kun hän tuli meille yllättäen käymään ja olin sitten jättänyt olohuoneen pöydälle tulostamani printit odottajan ravitsemuksesta :). Mitään ei kuitenkaan myönnetty.:)

Eka neuvola on 18.8. ja aikaa varatessani sieltä kysyttiin olenko ajatellut mennä seulontoihin. En ole kyllä ollenkaan ehtinyt miettiä koko asiaa, ja sitten pitäisi vielä päättää synnytyssairaalakin. No, tässä on muutama viikko aikaa miettiä näitä asioita.

Mulla tosiaan esikoinen tulossa, ja tuntuu että olen vielä vähän pihalla kaikesta. Miks kaikki esim. "lähettävät tarrasukkia" toisilleen..? :)

Vierailija
22/45 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikon verran tässä on piinailtu ja testit näyttäneet välillä haaleita plussia ja välillä negoja mutta eilen sain ekan oikean plussan=) LA on jonkun laskurin mukaan vauvan laskurin mukaan 3.4 ja Oys:in laskurin mukaan 2.4, kait se jossain niillä main pyörii. Tai sitten vähän myöhemmin koska selkeä plussakin tuli vasta kun täti oli jo viikon myöhässä.

Tissit on tosi kipeet ja vähän huippaa, jauhelihakastike ällötti parina iltana (yleensä lempparia)

Niin hätänen olin että soitin jo neuvolaan ja sain ajan 22. päivälle, silloin jo pitäisi olla 8 viikkoa... Kun nyt vaan pieni pysyisi kyydissä!

Kiva juttu kun meitä on täällä jo näin paljon! Lämpöiset onnittelut kaikille tuleville pömppämasuille ja VahvaTunne saa lohdutushalin täältä!

Laittelen myöhemmin vähän esittelyä itsestäni, vai pitäisikö tehdä oikein sellainen esittely ja LA:t ketju? Jos joku on ATK-teknisesti niin lahjakas, minä henkilökohtaisesti olen aika käsi näissä hommissa=)

T: helmielina ja neponen, rv 5+1?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vasta esikoinen tulossa ja ihmetten itse saamaa mitä tarrasukkia tarkoittaa?

Vieläkin mietin välillä et voiko tää tosiaan olla totta, kun on niin ihmeen hyvä olo, oikeestaan ei ole taas tuntunut mitään raskausoireisiin viittaavaa ollenkaan. Muttakyselin tossa äidiltäni miten sillä oli sillon kun se odotti, niin mun veljeltä ei ollu ollut minkäänlaisia oireita mutta sitten minulta oli ollu kuulemma aika paljonkin:D sen perusteella voisi ajatella että oisi poika tulossa:P

Vierailija
24/45 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää myöskin plussaa! :)

Kotona jo pojat 9v. ja pian 1v. ja meidän lapsiluku piti olla siinä. Kolmisen kuukautta kuopuksen jälkeen todettiin kilpirauhasen liikatoiminta, joka oli ehtinyt todella pahoihin arvoihin ja siitä toipumiseen meni kauan (itseasiassa toivutaan edelleen). Tuolloin päätettiin ettei enää raskautta uskalleta yrittää, koska on vaarassa, että kilppariongelmat uusiutuu ja epäilin jaksamistani kahden pienen kanssa.

Lisäksi käytyäni pari kuukautta sitten ensimmäistä kertaa yksityisellä gynellä alavatsakipujen takia, hän ultrattuaan ihmetteli miten minulla voi olla kaksi lasta. Ei kuulemma näillä vehkeillä pitäisi onnistua kuin ehkä pitkien hoitojen jälkeen... Eli ajattelin olevani todella onnekas saatuani sentään kaksi tervettä lasta. :)

Kuopuksen pahan flunssan takia sitten jouduttiin sitten yöksi sairaalaan ja siellä luin lehdestä äidistä, jolla on harvinainen syöpä, jota ei saada koskaan lopullisesti pois ja silti hän on uskaltanut hankkia lapsia! Tuli vahva olo, että jos muutkin niin kyllä minäkin pystyn. Miehen kanssa keskusteltiin ja hän näytti vihreää valoa jos vaan minulla on sellainen olo, että jaksan. Toisaalta ajateltiin, että vaikka ei koskaan enää tärppäisikään niin eipä tarvitse ehkäisystäkään enää murehtia. :p Minulle ei nimittäin tahdo mikään ehkäisykeino sopia... No eipä tähän mennyt sitten kuin kaksi kuukautta kun testi kahta viivaa näytti!

Laskettuaika näyttäisi olevan 5.4

Äippä 28v. kiittää ja kuittaa :D

ps. tarrasukkia toivotetaan, kun toivotaan vauvan siellä vatsassa pysyvän...

Vierailija
25/45 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein hieraista silmiä kun äkkiseltään lukaisin sun tekstiä että oliko se mun juttuni... Siis mullakin vanhin (poika) 9v, sen lisäksi kaksi nuorempaa 6v ja 4v ja myöskin vaivana kilpirauhasen liikatoiminta josta kärsinyt jo toisen lapsen syntymän jälkeen mutta joka diagnosoitiin vasta kolmannen lapsen jälkeen. Thyrazol-lääkkeillä saatiin kuriin mutta tauti uusi vuosi lääkkeiden lopettamisen jälkeen ja nyt jouduin taas aloittaa niiden pirun nappien popsimisen. Rivien välistä olin lukenut että tässä tilanteessa raskautuminen olisi todella vaikeaa, mutta eka yrittämällä tärppäsi. Tai ainakin nyt näyttää siltä, en usko mitään ennen kuin nään omin silmin ultrassa terveen lapsosen=)

Onko sulla thyrazol-lääkitys?

Mä soitin neuvolaan ja sain heti lähetteen äitipolille (vaikka viikkoja vasta 5...)ja verikokeisiin että katsoovat siellä lääkityksen kohdalleen....

T:helmielina +neponen

Vierailija
26/45 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tänne tuppaudun.. Maanantaina tein testin ja selvää plussaa näytti :) Piti kuitenkin tehdä toinen varmistukseksi, joka sekin näytti plussaa. Eli hyvin raskaasti voidaan. Meillä on kaksi tyttöä, 3- ja 4-vuotiaat ja tätä kolmatta lasta on toivottu pitkään. Helmikuussa 2007 sain keskenmenon 14. viikolla ja sen jäkeen on oltu hyvin toiveikkaita, mutta jostain syystä nyt vasta tärppäsi, onneksi kuitenkin =) Vähän kyllä pelottaa, kun koko ajan mielessä edellinen keskenmeno, joka oli aika raju kokemus, mutta pitää koittaa pitää pää kylmänä ja nauttia tästä ajasta! Itse aiomme kertoa muille vasta kun on ihan pakko eli sitten kun vauvamasu näkyy... Hyvää vointia kaikille ja toivotaan parasta!

Niin meillä tuo laskettu aika olisi 5.4. Vauvan laskurin mukaan :)

Vierailija
27/45 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltamia kaikille!!

Eilen soitin sitten elämäni ensimmäisen kerran neuvolaan.. Ajan sain 18.8. Tuntuu, että siihen on ikuisuus!! Ja kuinkahan kauan vielä menee ensimmäiseen ultraan..

Kylmät väreet menee, kun luen kuinka paljon keskenmenoja on ollut.. Kamalaa. Täytyy vaan toivoa, ettei osu omalle kohdalle. Eikä enää kenenkään muunkaan kohdalle!!! =0)

Vattasta vihloo välillä tosi kovin, väsyttää ja sellaista pientä, mutta muista oireista en oikein tiedä.. Tuntuu, että ne on enenmmän luulotautia kun oikeita ;0)

Voikaa hyvin!!! Ja niitä tarrasukkia kaikille!!!

Vierailija
28/45 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

VahvaTunne: olen todella pahoillani.

Keskenmenoista kertoneille: sain viime helmikuussa keskenmenon viikon 12 paikkeilla, tai oikeastaan vähän aiemmin. Ultra oli siis tuolloin, ja siellä huomattiin, ettei sydämenlyöntejä enää löytynytkään. Pikkukaveri oli kuollut ilmeisesti jo muutama viikko aikaisemmin.

Viimeksi olin ehtinyt kertoa raskaudesta suunnilleen jokaiselle vastaantulijalle, mutta nyt on pidetty jäitä hatussa. Menen varhaisultraan 14.8., ja jos siellä näkyy jotain elonmerkkejä, kerron sen jälkeen lähipiirille. Neuvolaankin ajattelin soittaa vasta sen jälkeen.

Vaikka kummallakin vaihtoehdolla (kertoa vai ei) on puolensa: toisaalta oli hyvä että olin viimeksi ehtinyt kertoa asiasta jo töissäkin, koska sittenpä ihmiset tiesivät myös sen, miksi olin sairaslomalla, eikä tarvinnut selitellä.

Nyt olen yrittänyt ottaa sen linjan, ettei sitä keskenmenoa kannata pelätä, koska se on joka tapauksessa asia, johon ei pysty itse vaikuttamaan. Otetaan rennosti siis, vaikkei se aina helppoa olekaan. :)

Ai niin, olen siis Varsinais-Suomesta ja 27-vuotias.

Vierailija
29/45 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan sitten vertaistukea toisistamme heti alusta alkaen :D

Mulla oli kyseinen lääkitys, mutta luulin jo viime kuussa olevani raskaana (taisi mennä heti kesken) ja olin yhteyksissä lääkäriin niin lopetettiin lääkitys heti. Edellisessä verikokeessa saatiin ensimmäisen kerran normaalirajoihin juuri ja juuri mahtuvat tulokset. Nyt sitten toivotaan ettei lääkkeettömyys ole taas huonontanut arvoja, sillä useinhan niitä syödään monta kuukautta vielä perään varmuuden vuoksi ja otetaan vaan rinnalle toinen lääke ettei sitten mene vajaatoiminnan puolelle (tämä tieto jos on uusia lukijoita joita aihe kiinnostaa, sinä varmasti tiedätkin jo). Oma lääkärini on sitä mieltä ettei thyrazolia ole tutkittu niin paljoa, että sitä kannattaa syödä ellei ole pakko? Aikanaan imetyskin piti lopettaa ensimmäisten nappien ottoon kuin seinään... Toivottavasti arvot pysyisi sallituissa rajoissa, vähän kyllä itseä epäilyttää, kun oireita taas silloin tällöin on. Tai sitten mä vaan kuvittelen, tässä tulee niin vainoharhaiseksi :)

Onkos sulla kovasti rempallaan arvot tällä hetkellä? Mullekin sanottiin, että raskautuminen sillon kun arvot ei ole kohdallaan olisi vaikeaa, mutta niinpä sanottiin myös ettei näillä munasarjoilla lapsia pitäisi tulla! :p Hih! Elämä on hassu juttu...

Saako udella miten jaksoit kahden pienen kanssa kipeänä? Tässä koitan itselleni toitottaa, että nyt asiaa pystytään seuraamaan eikä olo ehdi niin pahaksi. Lääkäri ihmetteli kun olin vielä tolpillani vastaanotolle tuloksia tullessani kuulemaan, yleensä niillä arvoilla kuulemma oltiin jo sairaalassa. Samalla pelottaa, ettei tätä kolmosta saa sitten imettää ollenkaan. Kova paikka oli, kun kolmen kuukauden jälkeen piti kuin seinään lopettaa ja sitä maitoa olisi riittänyt vaikka naapurin vauvoillekin... Mutta sen näkee sitten, kun on ajankohtaista...

Mulla edessä ja neuvolaan soittaminen, pitää varmaan siirtää kuopuksen 1v. neuvola niin että oma eka neuvolakäynti on sitten siinä samassa. Anoppi nimittäin on samalla terveysasemalla töissä ja pitää kai sitä nyt vähän salassa näitä juttuja ensin hoitaa ;)

Vierailija
30/45 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin kilometrin pituisen viestin ja kun painoin lähetä-nappia tuli viesti että keskustelut hetkellisesti pois käytöstä. per##&%¤

Nyt en ehdi uudestaan raapustamaan, täytyy alkaa laittamaan ruokaa. Illalla parempi onni...

Karasan, olisi hauskaa vaihtaa ajatuksia vaikka sp:lla!

T:helmielina

Vierailija
31/45 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva, kun huhtikuisten pinoon on kertynyt jo näin paljon plussanneita. Joku kyseli alkuraskauden ultrasta. Itse olen suunnitellut meneväni, mutten vielä ole aikaa varannut. Mulla on ens viikolla soittoaika omalle gynelle, ehdin nimittäin ennen plussaamista käymään gynen vastaanotolla, jolloin multa otettiin labroja ja gyne kirjoitti clomi-reseptin;) No jäi ne clomit toistaiseksi käyttämättä ku plussa tuli!!! Mutta nyt mennään hissukseen päivä kerrallaan matalalla profiililla:)

Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Mimmi, rv.5+2?

Vierailija
32/45 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 2.4 olisi laskettuaika ja tiedän että todennäköisesti yli tulee menemään eli sinne puoleen väliin, joten takuuvarma huhtimasu =)

Maanantaina tein testin, vahvempikin olisi viiva varmasti voinut olla, mutta kun menkkoja ei ole alkanut näkymään, niin eiköhän sitä raskaana olla... Jotenkin alitajunnaisesti vain tiesin sen jo ennen testiäkin. Hieman hämmentynyt olo ja epätodellinenkin, kun tulin ensimmäisestä yrityskierrosta raskaaaksi ja melkein voisin päivänkin sanoa ;))

Neuvolan myös varasin 22. päivälle, yksityislääkärille 25.8 ja ultraan 12.9... Pakko toimia aikaisin kun työn takia niin huonosti nopealla aikataululla pääsen neuvolaan....

Toinen lapsi on tulossa, esikoinen syksyllä 3-vuotias. Pääkaupunkiseudulla asustelen....

Onnea matkaan kaikille!

maaly ja rv 5+jotain =)

Vierailija
33/45 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kävin aamusella testin ostamassa ja plussaahan se näytti. En ole vielä kertonut edes miehelleni. Tämä on toki iloinen ja odotettu uutinen, mutta jostain syystä haluan ensin itsekseni sulatella asiaa ja vasta sitten kertoa eteenpäin. Muutenkin olen aika huono kertomaan. Aikaisemmista raskauksista en ole tainnut mieheni lisäksi kertoa kuin siskolleni ja he ovat sitten innokkaina levittäneet uutista.

Neuvolaan taidan soitella parin viikon päästä, kun täällä niitä aikoja annetaan vasta sinne 9-10 viikon tuntumaan.

Laskettu aika olisi siinä 9.4 paikkeilla, aika lähellä kuopuksen syntymäaikaa, kun hän on syntynyt 31.3. Tasan kaksi vuotta tulee sitten ikäeroa, jos kaikki menee hyvin.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä odotukseen.

Ai niin, oireita ei ole vielä oikeastaan mitään, ehkä normaalia enemmän väsyttää ja pissattaa ;)

Vierailija
34/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaako ketään muuta unettomuus? Viideltä piti nousta pissalle (nytkö sekin jo alkaa...) niin en saanut enää millään unen päästä kiinni. Kaikki maailman asiat vain pyörivät päässä...

Tänne oli taas tullut uusia "massuja" mukaan, onnea kovasti ja tervetuloa! =(

Voitaisiin keksiä ryhmällemme joku nimi, ellei se ole sitten tuo Huhtimasut 2009? Esimerkiksiksi "Huhtihippuset" on jäänyt mukavasti mieleen aiempien vuosien pinoista tai sitte "Huhtihelmet". Laittakaapa ehdotuksia, jos aloitetaan ensi viikon pino jo virallisella nimellä eikä vain "mahdollisina huhtimassuina"!

Karasanille; niistä mun kilppariarvoista, toukokuussa huomattiin kontrollimittauksissa (ei siis mitään oireita) että TSH oli alle 0.01, T4-v oli muistaakseni vielä normaalin rajoissa, ja kuukauden lääkityksen jälkeen TSH 0,16. Ensi viikolla sitten taas uudet kokeet, nyt äitipolin määrääminä. Jaksamisesta sen verran että ihan kauheata se oli silloin ennen kuin pari vuotta sitten ekan diagnoosin ja lääkkeet sain, mä olin niin väsynyt ja vitt-----nut että olis tehnyt mieli vaan pakata tavarat ja jättää tää koko pirun sirkus oman onnensa nojaan. Silloin oli vielä kolme alle kouluikäistä ja töissä kuitenkin kävin. Onneksi on hyvä mies joka kesti mun kiukuttelut ja väsymyksen. Kaksplussan sivuilta löysin muuten keskusteluketjun aiheesta kilpirauhanen ja raskaus:

[http://kaksplus.fi/keskustelu/t1121056]

Jaahas mitäköhän sitä nyt tekisi, ei oikein voi siivotakkaan kun kaikki nukkuu...

t:helmielina ja neponen 5+jotain

Vierailija
35/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on jo aika paljon. =0) Tuo huhtihelmet kuulosti mun mielestä ihanalta. =0)

Mua vaivaa nyt se, että pohdin ja mietin taas ihan liikaa.. Onkohan kaikki hyvin ja onko siellä oikeasti joku ja onko se oikeassa paikassa.... Syvä huokaus. Välillä ajattelen, että odotan sitten vaan, että on eka neuvola ja otan ihan rauhassa vaan, mutta kun oo semmonen stressaaja, et välil mietin, et soittaisin gynekologilleni ja pyytäisin, että se tekis ultran ja kattois onko kaikki ok.. Mutta sitten jos siellä ei ookkaan kaikki ok, niin mitä mä sitten teen.. Pelottavaa..

Kuulostaa varmaan ihan hullulta, mutta oon just tällänen hermoheikko ja luulotautinen.. =0)

Mä olen kertonut vasta vauvan isälle. Tarkoitus ois pantata tietoa muilta vielä kauan, vaikka sekin tuottaa vaikeuksia..Mutta oon päättänyt, että en kerro ennen kuin pahin vaara on ohi.

Tarrasukkia kaikille!!!

Vierailija
36/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! mulla on näillä näkymin LA 7.4.2009 mutta saattaapi olla että menee sen yli, kun kierrot on vähän pitkähköjä olleet.

Oon 28 vuotias ja esikoinen syntyi 2006 kesällä hormonihoitojen avittamana. Keskenmenot ovat pahasti varjostaneet elämää, viimeisin vuosi sitten rv18. Mulla on kuitenkin tosi vahva tunne tästä plussasta, kyllä tämän nyt täytyy mennä onnellisesti loppuun asti! :)

Odotetaan ainakin niskapoimu-ultraan asti ja sitten voisi ehkä lähimmille perheenjäsenille kertoa! Viimeksi saatiin tosi huonoja uutisia np-ultrassa, eikä ollu mukava toistaa niitä kaikille joille jo ehdittiin kertomaan.

Mukavaa sunnuntaita kaikille huhtimassukoille! :)

terveisin Silmu 4+5

Vierailija
37/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin harmaa päivä, että tekisi mieli pysyä koko päivä peiton alla. Onneksi meidän pikkuherra pakottaa ylös sängystä päivän touhuihin. 1-v. synttäritkin kaipailevat jo järjestelyjen aloittamista. :)

Unettomuus siis ei vaivaa täällä, päinvastoin! Pissalla pitää kyllä ravata useammin mitä ennen ja vatsaa pikkuisen nipistelee välillä.

Anopissa on sitten vissiin noidan vikaa... Keskeytyi tämän näpyttely hetkeksi, kun pöllähtivät yllättäen pihaan ja anoppi heti kyselemään, että tuleeko meille vauva? Oli kuulemma nähnyt yöllä unta... Vastasin siihen sitten, että ehkä, yksi lupaava yhdistelmä olisi suunnitteilla vuodenvaihteeseen ja ollaan siitä koiranpentua mietitty. ;) No siihen sain sitten odotetun morotuksen ettei toista koiraa missään nimessä saa ottaa ja samaan hengenvetoon, että eipä se vauva olisikaan hyväksi, kun kerran on toi kilpparijuttu... Niin... Huokaus... Varautukaa tilitykseen tulevina kuukausina, selvennyksenä: appivanhemmat asuvat parin kilometrin päässä mikä aiheuttaa kaikenlaista vaikka ihan mukavia ihmisiä ovatkin...

Helmielina: oireet kuulosti oikein tutuilta, itse en vieläkään kestä stressaavia tilanteita yhtään, pinna katkeaa, paikat tärisee ja tekisi mieli vaan olla yksin tuolloin. Siksi epäilenkin ettei arvot kohdallaan ole... Ainakin toivon ettei jämähtänyt pysyväksi luonteenpiirteeksi :/ Jos tykkäät niin voit kirjoitella kahakan79 @ hotmail.com (poista välit) niin voidaan jutella aiheesta ja aiheenvierestä enempikin. :)

Nyt pitää alkaa etsiä keittiötä näiden kaikkien tiskien ja rojujen alta, mies palaa pian viikonlopun kalareissulta ja tulisi varmasti mieluummin siistiin kotiin.

Niin jos sitä nimeä meidän ryhmälle mietittäisiin? Voisin sitten vaikka v apaaehtoisena alkaa kirjoitella sitä esittäytymis/la -listaa, että saadaan tietomme siihen merkittyä, kun on nimi ensin valmiina. Minusta Huhtimasut 2009 tai Huhtihippuset kuulostaisi kivalta, pistäkäähän kaikki ehdotuksia niin katsotaan sitten millainen saa eniten suosiota? Vaikka eipä sillä nimellä niin merkitystä, kunhan on vaan sitten aina sama :)

Vierailija
38/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin sunnuntaina 27.7.2008. Esikoista odotetaan. LA nettilaskurin mukaan 4.4.2008. Väsymys, vatsan nipistely ja rintojen arkuus tämän hetkisiä oireita. Vauva on toivottu ja raskaus heti pillerien lopettamisen jälkeen tuntuu melkein liian hyvältä ollakseen totta. Neuvolaan suuntaan ensimmäistä kertaa 18.8.2008. Tarrasukkia toivotan minäkin kaikille plussanneille! :D

Vierailija
39/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painovirhe sinne jo livahti eli LA 4.4.2009 ei 2008 :)

Vierailija
40/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lisää huhtimasuihin. Täällä nuori yhden lapsen mamma, joka

juuri plussasi ja sai melko vahvat plussat testiin :)

Toivottu sisarus tulossa näillä näkymin noin 2.4.2009.

Oireita ei ole pahemmin ollu vielä- onneksi. Mahassa muljahtelee

välillä, muttei oikeastaan muuta. Kerron kyllä kun niitä alkaa ilmetä :)

Todella mukavaa, että jo näin paljon huhtimasuja liikenteessä.

Yritetään nyt pitää palstaa hyvin pystyssä :)

Minusta tuo Huhtihelmet olisi kaunein nimi, mutta kaikki kelpaa :)

- Äippä+ huhtihelmi 5+0