milloin siirryitte..?
käyttämään odotusajan vaatteita??Mull viikkoja 19ja kolmatta ootan.
Kiersin tos hesan stokkan,kampin mamma liikkeen ja H&M sit löysin kolmet housut.
Aika suppeet valikoimat joka paikas.
Niihän se on,kun ei oota nii näkee kivan näkösii vaatteita esim.kirpparil ja sit ku oottaaa ei löydy mitään..
Tavalliset housut oon saannu heittää jo kelllariin...:)
Kommentit (4)
Moi,
itsellä on viikkoja kasassa myös noin 19, enkä ole vielä ajatellut vähään aikaan ainakaan siirtyä äitiysvaatteisiin, kun normaalit menee ihan hyvin päälle. Itse en ole ainakaan löytänyt yhtään kivaa vaatetta, vaikka jonkin verran olen tulevaisuutta varten katsellut, kauheita värejä ja mammamalleja :-(.
Eiköhän se ole tosi tapauskohtaista, missä vaiheessa vatsa pullahtaa kunnolla, toisilla tosiaan jo ihan alussa ja toisilla myöhään.
www.funmum.com sivulta saa tilattua kivoja vaatteita. tuli todella nopeasti ja kun yhdet oli vaaran kokoiset niin palautuksen jalkeen ihan muutamassa paivassa taas rahat tililla. hyva palvelu.
he toimittavat myos suomeen. tarkistin!
Itse olen kyllä löytänyt kivoja housuja ja paitoja sun muita...Ja kaikki eivät ole mammamallistoa vaan ihan normaaleistakin vaatteista olen löytänyt todella mukavia mm. collegehousuja sun muita :) Vähän isompaa kokoa vaan on tarvinnut ostella kuin ennen.
T. Je_Ni 30+2
vko 12 ollut molemmissa raskauksissa rajapyykki, olisi toki voinut keplotella vielä kumpparivirityksillä, mutta työssäni en voi ottaa riskiä että housut valahtaa yhtäkkisesti nilkkoihin :D